2013-09-15, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebsun
Grafiken är dock dålig på ps3 i mitt tycke. Alla Screenshots man sett är helt klar gjorda på dator. Att de släpper de på ps3/360 är ett riktig dum idé om de nu inte planerar släppa det på PC/ps4/one vilket jag tror senare. För grafikmässigt impar det här spelet noll på mig. Storyn verkar bra ändå.

Du har helt rätt! Att släppa det dyraste spelet genom tiderna till 2 konsoler som har totalt sålt över 120 miljoner är dumt! Släpp GTA V isstället till PS4 och Xbox One som i dagsläget har sålt 0 konsoler, det är mycket smartare!!
Senast redigerad av Cesio 2013-09-15 kl. 12:42.
2013-09-15, 12:42
Medlem
HestDrickaColas avatar
Kraschfysiken

Hoppade ut från ett flygplan

Flygplanskrasch

Flygplatsen

Ni som inte vill kolla på spoilerna för att ni är oroliga över att det är missions-snack, det är det inte. Det är bara saker jag iakttog från en stream under free-mode.
2013-09-15, 12:44
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshback50
Varför bryr sig alla bögar om den miniminiminimala skillnaden på grafiken mellan ps3 och 360? Det är så himla lite att man knappt märker någon skillnad, och egentligen spelar inte grafiken så jävla stor roll. Om du nu måste vara så himla bög får du väl vänta tills det släpps på PC.

Du kanske borde sova lite innan spelet släpps? Tror även att vi heterosexuella människor bryr oss om grafiken till viss del? Åtminstone gör jag det.

Men från det jag sett verkar grafiken helt klart överkomlig!!
2013-09-15, 12:44
Medlem
sigurts avatar
Kan vi inte skriva lite olika roliga saker vi sett att man kan göra i punktform? Jag börjar såhär tex:
Senast redigerad av sigurt 2013-09-15 kl. 12:48.
2013-09-15, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WizKhalifas
Har du ens spelat spelet? Grafiken är inte dålig på PS3.

Är det stabil fps på ps3 när man kör bil snabbt? I IV kommer jag ihåg att fps:en sjönk rejält när man körde fort.
2013-09-15, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Kraschfysiken

Flygplanskrasch

Flygplatsen

Ni som inte vill kolla på spoilerna för att ni är oroliga över att det är missions-snack, det är det inte. Det är bara saker jag iakttog från en stream under free-mode.

Vill bara tacka dig om att du lägger spoiler varning! Går knappt att vara på internet utan att någon spoilar spelet! Läste dock om kraschfysiken, då det har varit ett jävla liv om att det inte blir repor och sånt på bilen i spelet.
2013-09-15, 12:46
Medlem
WizKhalifass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuC0
Är det stabil fps på ps3 när man kör bil snabbt? I IV kommer jag ihåg att fps:en sjönk rejält när man körde fort.

Ja, FPSen är stabil.
2013-09-15, 12:49
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cesio
Vill bara tacka dig om att du lägger spoiler varning! Går knappt att vara på internet utan att någon spoilar spelet! Läste dock om kraschfysiken, då det har varit ett jävla liv om att det inte blir repor och sånt på bilen i spelet.
Nä, det är ingen idé att gnälla redan. Tänk er att det är många års arbete och många kronor spenderade. Mycket ska till för att man ska kunna kalla GTA 5 för ett fiasko eller "dåligt". Sleeping Dogs hade enkel bilkörning, i början hatade jag det men sen tyckte jag på något sätt att det var kul att köra. Dock hade Sleeping Dogs det där orealistiska accet på sportbilar så man flög iväg i hundranittio direkt vilket sög.

Så länge det inte är ett galet acc på bilarna bara för att de är sportbilar så är jag nästan omöjlig att bräcka när det kommer till bilkörning. Hoppas dock på en rejält mycket bättre känsla på motorcyklarna. Det är det bästa, men att svänga och sladda var väldigt svårt.
2013-09-15, 12:50
Medlem
matknivs avatar
Efter att ha kollat på olika streams så har jag märkt att vid exempelvis skottlossningar och polisjakter och liknande så blir det ibland en sorts "dramatisk" bakgrundsmusik. Har även läst det i previews. Går den att stänga av eller vad tror ni?
2013-09-15, 12:50
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Kraschfysiken

Flygplanskrasch

Flygplatsen

Ang hopp från flygplan
2013-09-15, 12:55
Medlem
Här är en länk till Reddit, som länkar till streams som är uppe. Uppdaterad hela tiden.
(Dock så verkade ingen funka just nu, men det kommer snart!)
Senast redigerad av RedOggz 2013-09-15 kl. 12:57. Anledning: Ej uppdaterad just nu
2013-09-15, 12:56
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedOggz
Här är en länk till Reddit, som länkar till streams som är uppe. Uppdaterad hela tiden.

Senast uppdaterad för 8 timmar sedan.

EDIT: Antar att man får förlita sig på kommentarerna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in