Grafiken är dock dålig på ps3 i mitt tycke. Alla Screenshots man sett är helt klar gjorda på dator. Att de släpper de på ps3/360 är ett riktig dum idé om de nu inte planerar släppa det på PC/ps4/one vilket jag tror senare. För grafikmässigt impar det här spelet noll på mig. Storyn verkar bra ändå.
Du har helt rätt! Att släppa det dyraste spelet genom tiderna till 2 konsoler som har totalt sålt över 120 miljoner är dumt! Släpp GTA V isstället till PS4 och Xbox One som i dagsläget har sålt 0 konsoler, det är mycket smartare!!
Senast redigerad av Cesio 2013-09-15 kl. 12:42.
Kollade lite free-roam i en stream. Han slirade och slog i en vägren, baklampan gick sönder och bilen fick repor. Jag inte oroad faktiskt.
Hoppade ut från ett flygplan
Han hoppade ut från maxhöjden ner i vattnet, han gjorde sig illa och såg ut att dö i vattnet men sen började han simma igen. Realismen där har aldrig funkat riktigt, men dock ingenting som gör spelet sämre. Definitivt inte nu när man kan ha fallskärm.
Flygplanskrasch
En kille tog ett flygplan och slog i vingen med ett annat plan och hans flygplan sprängdes så han dog. Det var skumt att en krock spränger ett flygplan, men nu vet jag inte hur flygbränsle reagerar vid en krock men nu var det bara att vingen slog till ett annat plan.
Flygplatsen
Han blev jagad av polisen när han var inne på flygplatsen. Hoppas inte att det blir så hela tiden, vilket jag inte tror. Dum "fråga" av mig, annars hade de inte gjort fyra flygplatser eller vad det är.
Ni som inte vill kolla på spoilerna för att ni är oroliga över att det är missions-snack, det är det inte. Det är bara saker jag iakttog från en stream under free-mode.
Varför bryr sig alla bögar om den miniminiminimala skillnaden på grafiken mellan ps3 och 360? Det är så himla lite att man knappt märker någon skillnad, och egentligen spelar inte grafiken så jävla stor roll. Om du nu måste vara så himla bög får du väl vänta tills det släpps på PC.
Du kanske borde sova lite innan spelet släpps? Tror även att vi heterosexuella människor bryr oss om grafiken till viss del? Åtminstone gör jag det.
Men från det jag sett verkar grafiken helt klart överkomlig!!
Kan vi inte skriva lite olika roliga saker vi sett att man kan göra i punktform? Jag börjar såhär tex:
*man kan köra buldozer och hantera skopan på tex andra bilar
* man kan flyga de största passagerarflygplanen (även om det verkar svårt att komma upp för den e så segstartad så snuten hinner skjuta sönder planet)
*det finns snö
*det verkar som att man inte ser hela kartan när man tar fram den i pausmenyn, man måste först åka där för att "låsa" upp den synligt.
Senast redigerad av sigurt 2013-09-15 kl. 12:48.
Kollade lite free-roam i en stream. Han slirade och slog i en vägren, baklampan gick sönder och bilen fick repor. Jag inte oroad faktiskt.
Han hoppade ut från maxhöjden ner i vattnet, han gjorde sig illa och såg ut att dö i vattnet men sen började han simma igen. Realismen där har aldrig funkat riktigt, men dock ingenting som gör spelet sämre. Definitivt inte nu när man kan ha fallskärm.
Flygplanskrasch
En kille tog ett flygplan och slog i vingen med ett annat plan och hans flygplan sprängdes så han dog. Det var skumt att en krock spränger ett flygplan, men nu vet jag inte hur flygbränsle reagerar vid en krock men nu var det bara att vingen slog till ett annat plan.
Flygplatsen
Han blev jagad av polisen när han var inne på flygplatsen. Hoppas inte att det blir så hela tiden, vilket jag inte tror. Dum "fråga" av mig, annars hade de inte gjort fyra flygplatser eller vad det är.
Ni som inte vill kolla på spoilerna för att ni är oroliga över att det är missions-snack, det är det inte. Det är bara saker jag iakttog från en stream under free-mode.
Vill bara tacka dig om att du lägger spoiler varning! Går knappt att vara på internet utan att någon spoilar spelet! Läste dock om kraschfysiken, då det har varit ett jävla liv om att det inte blir repor och sånt på bilen i spelet.
Vill bara tacka dig om att du lägger spoiler varning! Går knappt att vara på internet utan att någon spoilar spelet! Läste dock om kraschfysiken, då det har varit ett jävla liv om att det inte blir repor och sånt på bilen i spelet.
Nä, det är ingen idé att gnälla redan. Tänk er att det är många års arbete och många kronor spenderade. Mycket ska till för att man ska kunna kalla GTA 5 för ett fiasko eller "dåligt". Sleeping Dogs hade enkel bilkörning, i början hatade jag det men sen tyckte jag på något sätt att det var kul att köra. Dock hade Sleeping Dogs det där orealistiska accet på sportbilar så man flög iväg i hundranittio direkt vilket sög.
Så länge det inte är ett galet acc på bilarna bara för att de är sportbilar så är jag nästan omöjlig att bräcka när det kommer till bilkörning. Hoppas dock på en rejält mycket bättre känsla på motorcyklarna. Det är det bästa, men att svänga och sladda var väldigt svårt.
Efter att ha kollat på olika streams så har jag märkt att vid exempelvis skottlossningar och polisjakter och liknande så blir det ibland en sorts "dramatisk" bakgrundsmusik. Har även läst det i previews. Går den att stänga av eller vad tror ni?
Flygplanskrasch
Flygplatsen
Ang hopp från flygplan
JAg såg ett klipp när Franklin hoppade från ett flygplan ner i vatten och överlevde. Men jag har även sett Trevor hoppa från flygplan i vatten och bli wasted. Det verkar vara lite av en chansning.