2013-09-14, 18:46
Medlem
hejjjsan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decitron
Säg mig, om ditt fåniga parti skulle idka bögsex på segelstorg och få en massa publikation skulle det föra ditt parti framåt?

Det är så uppenbart vad ni försöker göra, göra varje förlust till en vinst på de mest desperata sätt.

Att bara kalla en demonstration för "Stor" är så fruktansvärt patetiskt när man bara lyckas få dit 200 personer.

Hade jag varit medlem hade jag naturligtvis inte suttit här utan varit ute och demonstrerat, nog om det.

Hade det varit ett "bögparti", så hade det naturligtvis fört partiet framåt, så otroligt dumt att prata om bögar och Svp så jag borde inte ens ha svarat.

Sen vet jag inte vem du citerar, då jag inte sagt det var en stor demonstration, bara att man tack vare våldsvänstern lyckats få en fenomenal uppmärksamhet.

Nu får du ursäkta, middag som gäller.
2013-09-14, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Decitron
"Polisen uppskattar att mellan 200 och 250 anhängare till partiet hade samlats i Humlegården".

Så detta var er "stora" demonstration? Hur ser i så fall era små ut?

Som sagt, väntsern var inte mer än 300 pers. Och som vanligt misslyckades ni stoppa mötet.

När stoppade ni ett möte senast i Stockholm? Måste vara 80-talet va?
2013-09-14, 18:48
Medlem
Godsmackeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevFront.
Jag tillhör inte någon "extremhöger" så vad du kallar dem bryr jag mig noll om.

All media på plats och dessutom polisen talade om att vänstern var omkring 300. Det är inte mycket att skryta om med tanke på vilken hjälp de har.

Det spelar fan ingen roll vad jag anser vad du har för ideologisk uppfattning. Det är oväsentligt i det här samanhanget.
Jag ställde dig en fråga, om du kunde länka från en källa som stryker dina uppgifter. DU får gärna på något logiskt sätt försöker motbevisa mina.
Visst, jag har inga källor på mina påståenden, jag kan ha helt fel. Men jag var på plats och jag vittnade om något helt annat en den bild du målade upp. Ditt påstående var helt absurt.
Jag frågar igen, har du någon trovärdig källa som stryker dina uppgifte? Det vore väldigt intressant att få ta del av den isf.
2013-09-14, 18:49
Medlem
Citat:
Som sagt, väntsern var inte mer än 300 pers. Och som vanligt misslyckades ni stoppa mötet.

Svara på frågan istället, vad detta er stora demonstration med 250-300 pers? då även inräknat individer från SMR och andra organisationer.
2013-09-14, 18:50
Medlem
Shine_s avatar
Citat:

Du svarar ju inte på frågan idiot. Menar du på fullaste allvar att dagens demo var "stor"?
Det är ju en bråkdel av mängden som gick salem och nationaldagen för ett par år sen.
2013-09-14, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProsecutorDredd
Vad är en lyckad demonstration eller för den delen, en lyckad motdemonstration enligt din uppfattning? Bruka våld, överrösta motparten eller vara fler till antalet?

Nu var ju inte frågan ställd till mig, men antalet deltagare måste väl ändå anses som ett väldigt bra mått på hur lyckad en demonstration är? Nu bortsett från det självklara att demonstrationen ska kunna genomföras utan större problem.

Nu när man tänker efter på Greklands situation, kan jag inte låta bli att fascineras över den snabba och radikala utvecklingen där. Från att Gyllene Gryning bara fått 19 000 röster i deras riksdagsval för några år sedan, till att kunna samla ihop 50 000 personer till demonstration i Aten. 50 000 är en sådan fantasisumma att det är löjligt. Grekland har nästan en lika stor befolkning som Sveriges. Kan du ens föreställa dig 50 000 svenskar som marscherar med Svenskarnas parti?

Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Demonstrationen är avslutad och klart är att vattenkriget blev ett fenomenalt misslyckande, ingen blev träffad om man bortser från lite stänk från de ballonger som inte nådde fram.

/Micke

Vänsterpacket måste verkligen vara riktigt efterblivna om de på allvar trodde att polisen skulle tillåta dem att attackera demonstranterna med vatten/urin/avföring. Jävla pack.
2013-09-14, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Godsmacked
Det spelar fan ingen roll vad jag anser vad du har för ideologisk uppfattning. Det är oväsentligt i det här samanhanget.
Jag ställde dig en fråga, om du kunde länka från en källa som stryker dina uppgifter. DU får gärna på något logiskt sätt försöker motbevisa mina.
Visst, jag har inga källor på mina påståenden, jag kan ha helt fel. Men jag var på plats och jag vittnade om något helt annat en den bild du målade upp. Ditt påstående var helt absurt.
Jag frågar igen, har du någon trovärdig källa som stryker dina uppgifte? Det vore väldigt intressant att få ta del av den isf.

Mern nog hittar du riksmediatidningar och polisens uttalanden själv? Samtidigt såg man ju på webbsändningar hur "många" båda sidor var. Ungefär jämlika, kanske upp till 50 pers mer för väntsern.

Iom att du förnekar alla uppgifter om detta, är du missnöjd att ni blev så få?
2013-09-14, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Du svarar ju inte på frågan idiot. Menar du på fullaste allvar att dagens demo var "stor"?
Det är ju en bråkdel av mängden som gick salem och nationaldagen för ett par år sen.

Nej den var varkern stor för NS-folket eller slöddervänstern. Framgick inte det av vad jag skrev?
2013-09-14, 19:00
Medlem
Godsmackeds avatar
Citat:
Mern nog hittar du riksmediatidningar och polisens uttalanden själv? Samtidigt såg man ju på webbsändningar hur "många" båda sidor var. Ungefär jämlika, kanske upp till 50 pers mer för väntsern.

Iom att du förnekar alla uppgifter om detta, är du missnöjd att ni blev så få?

Jag anser att det är du som bör göra det eftersom det var du som la fram argumentet. Det är därav totalt meningslöst för mig att försöka hitta en källa som verkar var omöjlig att hitta.
Jag får känslan av att du ljuger. Är det så svårt att kolla ens internethistorik?

Jag är absolut inte missnöjd över antalet. Pratade med flera som var där och det var väldigt många som var nöjda. Dkändes väldigt bra att det var så många som anslöt sig mot SvP. Man får hopp för framtiden om man säger så.
2013-09-14, 19:02
Medlem
Det var en fin dag och en bra början för nationalismen i Sverige. All heder åt er som deltog.
2013-09-14, 19:03
Medlem
Godsmackeds avatar
Räcker bara med att kolla på bilder AB publicerat. Här märker man ganska snabbt av att det är flera en 300 pers. Måste jag ens behöva försöka bevisa något sådant här?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17470914.ab
2013-09-14, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Godsmacked
Jag anser att det är du som bör göra det eftersom det var du som la fram argumentet. Det är därav totalt meningslöst för mig att försöka hitta en källa som verkar var omöjlig att hitta.
Jag får känslan av att du ljuger. Är det så svårt att kolla ens internethistorik?

Jag är absolut inte missnöjd över antalet. Pratade med flera som var där och det var väldigt många som var nöjda. Dkändes väldigt bra att det var så många som anslöt sig mot SvP. Man får hopp för framtiden om man säger så.

Titta bara i denna tråd vad media och polis sagt om hur få ni var. Till och med jag trodde ni kanskwe skulle kunnat bli 500 pers, men inte ens det alltså.

Och som sagt, ni har inte stoppat ett nationalistiskt möte i Stockholm sedan 80-talet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in