Citat:
Ursprungligen postat av
RevFront.
Vänstern samlade inte mer än 300 pers, trots all hjlp hde haft av MSM och polisen. Vad säger det tykcer du? De hade ju fantiserat att de skulle vara tusentals!
Vad fan snackar du om? Var du på plats? Jag kom nämligen hem nyss och jag kan säga att vänstern var enormt många fler. Sluta ljug.
I efterhand så tycker jag bägge sidor gjorde duma grejer. En del från vänstern gav sig på polisen genom att kasta saker. Jag själv skrek väll mest åt nassarna.
Det jag störde mig mest är alla ryggdunkarkommentarer här. Var ni där och vittnade över hur visa från SvP och SMR skötte sig. Dom skötte sig inte alltid så bra. Det var ett gäng som gav sig på folk som inte ens utgjorde någon fara för nazisterna.Vittnade själv om en tjej så vart påhoppad. Varav hon lyckades dra bort en flagga från en nazist. Då skrek nazisten på polisen och då rusade genast en polis fram, gav henne batong och drog iväg henne. En del var riktiga jävla våldsdyrkare. Många såg dock riktigt jävla skrämda ut. Kul så!
Visst, SvP vinner nog på det här. Ni får publiceteten. Men jag vette fan om det gick bra för dessa stackare under demon. Det kaosa stort.