Citat:
Ursprungligen postat av
fiftyforfifty
Ni måste förstå; SD är det enda parti i riksdagen som vågar ta i integrations frågan.
De har byggt upp sig fort, är inte helt utan brister men fortfarande de närmsta hopp vi kan komma för att få en sund förändring på det integrations-problem skapt av Socialdemokraterna, påbyggt av Nya Moderaterna. De är så nära, att ett faktum är att de är Sveriges nu tredje största pari.
Detta vill tydligen SvP och deras fotbollshuliganer ända på. Varför?
Det tog 20 år för att SD att komma in i riksdagen, det är väl inte speciellt snabbt? Finns inget som pekar på att det kommer att hålla heller då de lika gärna kan försvinna 2018 eller 2022. Och tills dess kommer de naturligtvis inte att ha åstadkommit någonting förutom passivitet och rövslickande.
Citat:
Tro ni på fullt allvar Sverige hade gått runt som land med ett totalt stop av invandring och nedsatta mänskliga rättigheter? Har ni någon som helt koll på svenska export och utländska relationer, eller den svenska landsbygden som håller på att försvinna... för att nämna något. Jag vet självklart om att ni inte har den blekaste aning.
Det är nog snarare du som ska berätta hur Sverige
ska gå runt genom massinvandring från Afrika och Mellanöstern... Varför skulle Sverige falla om bara européer bebor landet?
Citat:
"Rom byggdes inte på en dag" (förmodligen ett okänt utryckt för många av er SvP-anhängare) men att inte blicka framåt och då menar jag inte dagar utan år, är något som krävs för att bygga en stabil grund för Sverige att stå på och för att fortsätta vara ett av världens bästa länder. Denna grund byggs inte av SvP, kanske inte ens av SD men det krävs att frågan om integrationspolitik blir erkänd för att komma närmre en lösning. Detta är inte ett problem SvP kommer att lösa.
Siaren har talat, hör och häpna.
Citat:
Så om du, likt mig, håller Sverige nära hjärtat gör du dig själv en otjänst genom att sympatisera med SvP.
För att...? Det är livsviktigt att assimilera rasfrämlingar i det svenska samhället? Vi vet nog alla vad du har för agenda lilla sionist.
Citat:
Och jag måste bara nämna... Att hålla detta tåg dagen innan kyrkovalet är av ren idioti. Det är nästan så jag tror SvP är en rörelse skapt av Vänstern för att förstöra för SD. Skam!
Det är nästan så jag tror att SD är en del av vänstern, kulturmarxismen tycks genomflöda hela 8-klövern.