2013-09-09, 05:15
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Du får ut mycket mer av 5mg alpra om det är fludder eller panikångest.. Pyra är ungefär i samma styrka som sobril, duger emot vardagsångest men inte mycket mer.

Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Ja det får du förmodligen, men alla är ju olika så Pyra kanske fungerar bättre på dig än din vän.

Något som är väldigt viktigt att tänka på just med Pyrazolam som är svag redan från början är det här med tolerans också. Har man ingen tolerans fungerar den bra mot lättare ångest som sagt, men har man jävlig ångest och lägg till stark ångest på det så är Pyrazolam lika verksamma att äta som att dricka alkoholfri vodka för att bli karatefull.

Inget riktat personligen mot er, utan bara som en komplettering eftersom att användaren inte nämnde något om tidigare erfarenheter.
Citera
2013-09-09, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Något som är väldigt viktigt att tänka på just med Pyrazolam som är svag redan från början är det här med tolerans också. Har man ingen tolerans fungerar den bra mot lättare ångest som sagt, men har man jävlig ångest och lägg till stark ångest på det så är Pyrazolam lika verksamma att äta som att dricka alkoholfri vodka för att bli karatefull.

Inget riktat personligen mot er, utan bara som en komplettering eftersom att användaren inte nämnde något om tidigare erfarenheter.

Den är bättre än diclazepam mot ångest iaf, men håller med om att de är svaga. Tar 10-12 st om dagen och funkar bra. Har man ingen tolerans bör man nog ändå börja med 2st och sen 2st till om det inte hjälper. Gör dock inte som jag gjorde första gången jag testade pyra, tog över 40st på några dagar vilket gav rejäla minnesluckor.
Citera
2013-09-09, 20:24
Bannlyst
Någon som vet om dom börjat tillverka pyrazolamen med rätt aktiv substans?

Köpte 250 för tänkte att här behövs tas 6-10st per gång mrn bötjade med ett test när dom kom och efter 30min satt jag som jag tagit xanor. Riktigt skön och mådde bra på 5st. Sen flippade jag ut och tog 100st på en gång vilket gjorde mig mega benzad så jag ramlade runder och sov i 3 dygn men vaknade idag och hade effekt än.

TOG 10 ST eTIZOLAM SOM KOM IDAG OCH INTE ALLS LIKA BÄNG SOM PÅ pYRAN. bARA ÄR AVSLAPPNAD OCH MÅR KUNG. pYRAN VERKAR SLÄPPA NU

Hittade en som tar över Etizest så 1000st har vi gjort upp om var 3e vecka. Så gött dom kommer j slå upp en Etizest site men regga utom lands men ser ju vikla här som gillar och köper så kontaktar er.
Citera
2013-09-09, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Ja det får du förmodligen, men alla är ju olika så Pyra kanske fungerar bättre på dig än din vän.

Man verkar inte fatta effekten första 3-4 gångerna heller för nu e det en utmärkt benzo att blanda med Flubro. Krossa 4st i 30mg rent Flubro sen lösa upp i Kemisk ren aceton, Räcker med 3ml-5ml aceton sen låt det stå 3 dygn sen skrapa iop det till en bomb. Glöm inte att äta 2 garape frukter 40min innan sen ska ni få se på benzad som ett svin
Citera
2013-09-12, 23:36
Medlem
cbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzogreven541
Någon som vet om dom börjat tillverka pyrazolamen med rätt aktiv substans?

Köpte 250 för tänkte att här behövs tas 6-10st per gång mrn bötjade med ett test när dom kom och efter 30min satt jag som jag tagit xanor. Riktigt skön och mådde bra på 5st. Sen flippade jag ut och tog 100st på en gång vilket gjorde mig mega benzad så jag ramlade runder och sov i 3 dygn men vaknade idag och hade effekt än.

TOG 10 ST eTIZOLAM SOM KOM IDAG OCH INTE ALLS LIKA BÄNG SOM PÅ pYRAN. bARA ÄR AVSLAPPNAD OCH MÅR KUNG. pYRAN VERKAR SLÄPPA NU

Hittade en som tar över Etizest så 1000st har vi gjort upp om var 3e vecka. Så gött dom kommer j slå upp en Etizest site men regga utom lands men ser ju vikla här som gillar och köper så kontaktar er.
det är väl klart som fan du inte får samma effekt av 10 etiz som av 250 pyra som du dessutom tagit dagen innan
Citera
2013-09-13, 11:11
Medlem
Crankmines avatar
Nån som vet om den här kommer klassas nu , nån benzo är det iaf om det är dicla ,pyra eller
flubromazepam??
Citera
2013-09-13, 13:42
Medlem
PlanetCaravans avatar
Har nyss dragit i mig 2 mg... Det duger för mig då min tolerans är väldigt låg!
Citera
2013-09-14, 17:10
Medlem
moffekoffes avatar
Är det bara jag som älskar att blanda pyra med andra Benzo? Har käkat 4 pyra och 4 5mg stes och det funkar riktigt bra. Här om kvällen blanda jag typ 0.5mg xanor med några pyra och det blev sjukt mycket starkare då också.
Citera
2013-09-14, 17:28
Medlem
Fan vad snabbt toleransen ökar på dessa. I början funkade 1mg skitbra, men nu efter några veckors daglig användning krävs 6mg/dag för effekt. Vill helst inte öka dosen mer, skulle det hjälpa att ta en paus på 1 vecka för att få ner toleransen? Lär ju bli en helvetes vecka då med kraftig ångest så vet inte om jag klara det.
Citera
2013-09-14, 17:37
Medlem
moffekoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Fan vad snabbt toleransen ökar på dessa. I början funkade 1mg skitbra, men nu efter några veckors daglig användning krävs 6mg/dag för effekt. Vill helst inte öka dosen mer, skulle det hjälpa att ta en paus på 1 vecka för att få ner toleransen? Lär ju bli en helvetes vecka då med kraftig ångest så vet inte om jag klara det.

Lägg ner nu innan det är försent. bit ut dom dagarna eller ta lågdos stes. Dessa ska ha kraftig AT om man går på dom länge.
Citera
2013-09-14, 19:29
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moffekoffe
Är det bara jag som älskar att blanda pyra med andra Benzo? Har käkat 4 pyra och 4 5mg stes och det funkar riktigt bra. Här om kvällen blanda jag typ 0.5mg xanor med några pyra och det blev sjukt mycket starkare då också.

instämmer. blandar alltid med pyra, riktigt bra att blanda med
Citera
2013-09-14, 20:47
Bannlyst
Kan man flöddra på pyra eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in