2012-12-08, 14:42
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
nja va. det är ju därför mycket RC:s har tillverkats i just asien, för att både labb och forskare är billigt. dessutom; det är mest invandrade pakis och indier som sysslar med bensos i större skala i UK. om "pyrazolam"-projektet nu inte rör sig om en klassad substans så vore det närmast korkat av dom att inte tillverka grejerna i de respektive låglöneländer där det är billigt och där de har mängder av kontakter.

dom här lirarna satt väl på ett stort lager etizolampulver. för att kunna sälja till länder där det klassats rörde dom väl ner lite annat bös i smeten.

Deras labb ligger i ett låglöneland efter lite research, ni som googlar och gör efterforskningar, hur noga är ni?
Vet inte om jag missuppfattar dig nu, men det är knappast etizolam i pyrazolam, den saken är säker.
Citera
2012-12-08, 17:44
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Vet inte om jag missuppfattar dig nu, men det är knappast etizolam i pyrazolam, den saken är säker.

det var en hypotes. etizolam, fenazepam, mjöl, socker, whatever. ärrade bensobrukare har sett det förr.
Citera
2012-12-09, 00:36
Medlem
HentaiMannens avatar
Tvivlar starkt på att Pyrazolam är sockerpiller bullshit. Det finns alldeles för många erfarenhets-posts och liknande på Internet.. Om det hade varit något fejk-skit hade väl någon kommit fram till det vid det här laget? Eller någon som skickat skiten på analys och fått fram något? Och varför slut på lager så ofta om allt man behöver är mjöl och socker?
Citera
2012-12-09, 00:53
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Tvivlar starkt på att Pyrazolam är sockerpiller bullshit. Det finns alldeles för många erfarenhets-posts och liknande på Internet.. Om det hade varit något fejk-skit hade väl någon kommit fram till det vid det här laget? Eller någon som skickat skiten på analys och fått fram något? Och varför slut på lager så ofta om allt man behöver är mjöl och socker?

Det är inte sockerpiller! Visas på Analys beskedet som Pyrazolam. ¨
Jag har ätit många piller i mina dagar å kan garantera att detta inte är några socker piller.. Den som påstår det är en fucking noob. Vilket Lager är detta slut på? Finns gott om detta i Kina iaf
Citera
2012-12-09, 03:53
Medlem
Bogdanoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Vilket Lager är detta slut på? Finns gott om detta i Kina iaf
MEn det är i Kina det.

Jag tycker Pyrazolam fungerar bra, men det är fortfarande för dyrt på svenska shoppar (krävs 3 st en vanlig dag för att må bra i t.ex. skolan och känna av det tydligt). Nu kanske ingen har inne, men många kommer nog ta in det snart, och hittills har det varit dyrt på grund av att så pass få ens sålde det.
Citera
2012-12-09, 17:12
Medlem
Stone..s avatar
Skum benso, men den håller iaf borta min ångest
Citera
2012-12-09, 19:14
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Vilket Lager är detta slut på? Finns gott om detta i Kina iaf

är beredd att skrota min hypotes om du visar ett exempel på en kinesisk tillverkare.

av vad jag hittat på internet finns det någon i malaysia och någon i kamerun men båda skriker lycksökare.
Citera
2012-12-09, 22:17
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Det är inte sockerpiller! Visas på Analys beskedet som Pyrazolam. ¨
Jag har ätit många piller i mina dagar å kan garantera att detta inte är några socker piller.. Den som påstår det är en fucking noob. Vilket Lager är detta slut på? Finns gott om detta i Kina iaf

Konstigt att dom redan hittar Pyrazolam på analys när det tog sådan tid för Etizolam att hittas på analys.
Citera
2012-12-09, 22:47
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogdanoff
MEn det är i Kina det.

Jag tycker Pyrazolam fungerar bra, men det är fortfarande för dyrt på svenska shoppar (krävs 3 st en vanlig dag för att må bra i t.ex. skolan och känna av det tydligt). Nu kanske ingen har inne, men många kommer nog ta in det snart, och hittills har det varit dyrt på grund av att så pass få ens sålde det.

Vet minst 1 UK shop som har det hemma och dom får det just ifrån kina!
Sen dyrt å dyrt, ligger ju på runda 3-4kr pillret ju så knappast dyrt är det
Citera
2012-12-09, 22:49
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
är beredd att skrota min hypotes om du visar ett exempel på en kinesisk tillverkare.

av vad jag hittat på internet finns det någon i malaysia och någon i kamerun men båda skriker lycksökare.

Finns inte en chans att jag outar någon kinesisk tillverkare här, du finner dem om du söker å frågar runt på dvs shoppar
Citera
2012-12-09, 22:53
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Konstigt att dom redan hittar Pyrazolam på analys när det tog sådan tid för Etizolam att hittas på analys.

Hur menar du med lång tid? Vet du när dom började leta efter det? Visades på vänners analys svar för runt ett års sen.. För min egen del så syntes det på mitt analys svar för ca 2 veckor sen.
Etizolam ger även utslag på oxazepam eller visar det iaf på analysen med..
Citera
2012-12-10, 16:23
Medlem
Jungles avatar
vad är det för halveringstid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in