Ni som har tittat på folk som lirat spelet senaste dagarna.. Har ni fått något uppfattning om hur svårt/lätt det är att tjäna pengar och hur dyrt/billigt det är att köpa grejer i förhållande till detta? Kläder? Tatueringar? Frisyrer? Paint job? Vapen? Bilar? Hus?
Ge mig ingen information som ni tror kommer spoila något när det gäller story eller annat som ni tror är roligare att upptäcka själv.
Lägger svaret inom spoiler även om det inte spoilar storyn.
En jag kollat på brukar ha väldigt tunt med pengar. T.ex: Han skulle åka linbana som kostade $10 vilket han inte hade men däremot hade han en $4,000 kostym på sig vilket var ironiskt. Det var Michael han spelade som vid tillfället.
Detta är eventuellt en spoiler, jag skulle väl själv inte kalla det något som förstör storyn eftersom det antagligen är något vi alla redan vet kommer ingå i spelet. Men han bekräftar inte det.
Någon nämnde att han hade det knapert med pengar tidigt i spelet och en bit in men utan att nämna hur helt plötsligt kom över $100,000 på ett fem sekunders långt jobb.
Om ni vill veta hur stor eller liten skillnad det är mellan Xbox 360 och PS3 på GTA V kolla på länken nedan. Samt han eller hon visar både Xbox 360 och ps3 kontrollen (menyn) på slutet då vet man det är legit.
Håll dig till topic och gör inte detta till ett fanboykrig!
Saker som har med spelet att göra tillhör väl topic?
Tycker det är en högst relevant frågeställning för dem som planerar att köpa spelet.
Citat:
Ursprungligen postat av rullatorn
PS3 har bättre hårdvara, och det är inget jag säger för att starta ett fanboy krig här utan det är fakta. Alla utvecklare har sagt att PS3 har bättre hårdvara. Men det är ju inte så stor skillnad alls.
Härligt. Trodde det var precis tvärtom. Du blandar inte ihop generationerna då? För jag vet att det stämmer angående kommande konsol-gen.
Citat:
Ursprungligen postat av RiseOfTheMonkey
Om ni vill veta hur stor eller liten skillnad det är mellan Xbox 360 och PS3 på GTA V kolla på länken nedan. Samt han eller hon visar både Xbox 360 och ps3 kontrollen (menyn) på slutet då vet man det är legit.