2013-09-14, 13:35
Medlem
Skezs avatar
Någon som kollade Magic Mike streamen precis? När han körde på motorvägen såg det ut som det hängde två personer i varandra från en stor billboard :O WTF!
2013-09-14, 13:39
Medlem
MortalDiseases avatar
Kanske har postats innan, men tror inte det.

Här har ni en freeroam angående jetskis + hajar

Fakta om video:

Länk till video:

Annan video på jumbo big plane

Senast redigerad av MortalDisease 2013-09-14 kl. 13:49.
2013-09-14, 13:41
Medlem
anonymSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangmannen2
Sitter och velar om jag ska skaffa digitala versionen från psn eller hederliga skivan.

Känns bekvämare med digital version. Mindre oljud, ingen slitage på skiva/läsare(skivan kommer sitta i 24/7 ) och spelet laddar snabbare(?)

Men tråkigt utan fodral och manual.

Hur tänker ni kring det?

Fodralet har man ingen nytta av. Den manual som följer med skulle du ändå bara ha kikat i en gång och då insett att den inte är nödvändig alls.
Samma sak med den fysiska kartan. Kan vara kul en liten stund men du kommer knappast sitta och veckla ut den varje gång du ska spela.
Jag tror med andra ord att du klarar dig bra utan de tillbehören.
2013-09-14, 13:41
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Sitter och velar om jag ska skaffa digitala versionen från psn eller hederliga skivan.

Känns bekvämare med digital version. Mindre oljud, ingen slitage på skiva/läsare(skivan kommer sitta i 24/7 ) och spelet laddar snabbare(?)

Hur tänker ni kring det?
Hade jag tjänat hederliga pengar och haft cash på kontot hade jag kört digital version, men nu hade jag bara kontanter så fick ta fysisk kopia på postförskott. Mitt ligger dock på postens kontor så kan hämta det på måndag

Gillar dock inte kombinationen fodral+skiva och småbarn. Saker har en tendens att försvinna för mig...
2013-09-14, 13:45
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:

Hur tänker ni kring det?

Vad spelar det för roll när du ändå ska installera skivan? Kommer bara behöva använda den en gång
2013-09-14, 13:49
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease

Fakta om video:

Länk till video:
Shit vad coolt! Vill ha detta nuuuu
2013-09-14, 13:50
Medlem
WizKhalifass avatar
Citat:

Hur tänker ni kring det?

Kör på den digitala versionen från PSN, skulle du någonsin tappa bort skivan så måste du köpa ett nytt spel.
2013-09-14, 13:52
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Grafiken ser generellt lite bättre ut på 360 i de flesta jämförelser som gjorts

Jag får spelet till både PS3 och 360, grafiken kommer för mig inte vara avgörande. Den konsol som flyter bäst blir det att lira med
2013-09-14, 13:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease

Fakta om video:

Länk till video:

Annan video på jumbo big plane

Nice!!
2013-09-14, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Vad spelar det för roll när du ändå ska installera skivan? Kommer bara behöva använda den en gång

Man måste väl ha i skivan efter installationen för att spela? Man installerar bara 8 gb. Digitala versionen ligger på runt 17?
2013-09-14, 13:54
Medlem
CommonKnowledges avatar
Ni som har tittat på folk som lirat spelet senaste dagarna.. Har ni fått någon uppfattning om hur svårt/lätt det är att tjäna pengar och hur dyrt/billigt det är att köpa grejer i förhållande till detta? Kläder? Tatueringar? Frisyrer? Paint job? Vapen? Bilar? Hus?

Ge mig ingen information som ni tror kommer spoila något när det gäller story eller annat som ni tror är roligare att upptäcka själv.
Senast redigerad av CommonKnowledge 2013-09-14 kl. 14:05.
2013-09-14, 13:56
Avslutad

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in