Efter att kollat på streamen så måste jag faktiskt säga att jag är besviken på motorljuden .. väldigt mycket åt gta IV hållet. D.v.s olika sorters dammsug ljud på 4takts motorer ://
Detta kan väl knappast anses som spoiler men sätter för säkerhetsskull.
Vänta tills du får spela Grand Theft Auto V och lyssna på motorljuden genom dina egna högtalare. Jag kan lova att det är skillnad.
Dessutom kan jag tycka att motorljuden var ganska hyfsade i Grand Theft Auto IV. Det var extremt tillfredsställande att börja genom att rulla försiktigt i trafiken, för att sedan plötsligt slå plattan i mattan och gasa på rejält.
Har fortfarande inte fått spelet skickat från Spelbutiken, och jag beställde igår..
Dock ska du inte lita på att det ser ut sådär ingame, alla bilder i luckorna är ganska uppenbart tagna/redigerade/fixade enbart för luckorna och inte för ingame, inte vad jag tror iallafall...
Det finns fortfarande ingenting som säger/bekräftar att Gta V kommer att släppas till PC, alla spelbutiker annonserar ut och tar förhandsbokningar för Gta V till PC men det betyder inte att det kommer till PC.
Citat:
Ursprungligen postat av Namecopy
Om nu bil-fysiken är så dålig som det verkar vara.
Tror ni då Rockstar lägger ut uppdateringar, bugfix osv till GTA V?
Har det hänt till GTA IV att de har ändrat i "känslan" av spelet?
Har bara erfarenhet av FIFA13 då det sög i början och nu är det rätt bra.
Du menar att Rockstar skulle ha släppt bugfixar/patchar till Gta IV på PS3/Xbox360?
Jag har då aldrig märkt att jag behövt uppdatera Gta IV för något sådant så mitt svar är nej.
Jag har Xbox 360 Arcade, i och med det har jag inte tillräckligt med lagringsutrymme för GTA V. Vad är det jag ska köpa? En vanlig USB-minne eller en Xbox 360 hårddisk? Skicka helst en länk till det jag behöver köpa för att kunna spela spelet.
Senast redigerad av Impossible.M 2013-09-13 kl. 21:28.
Så jävla trist att snubben som streamar bara köttar igenom uppdrag. Jävligt ovärt att kolla på. Hoppar denna tråd oxå tills man lirat ut spelet så man inte får hela storyn spoilad. Fan vad kul det ska bli iaf!
Fy helvete vad jag har väntat på detta. Ny lägenhet, ny tv och snart ett nytt GTA i mina ägor. Det blir att stjäla en bil och köra över en hora direkt när jag börjar spela.
Vänta tills du får spela Grand Theft Auto V och lyssna på motorljuden genom dina egna högtalare. Jag kan lova att det är skillnad.
Dessutom kan jag tycka att motorljuden var ganska hyfsade i Grand Theft Auto IV. Det var extremt tillfredsställande att börja genom att rulla försiktigt i trafiken, för att sedan plötsligt slå plattan i mattan och gasa på rejält.
Jag hoppas du har rätt! personligen tycker jag dock dom va totalt värdelösa i gta IV. Som smått motorintresserad så var det lite hjärtskärande när man jämförda deras ljud med verklighetens vipermotor samt crossarna etc :/ Men de är inte tillräckligt irriterande för o förstöra spelandet. Spelar man singleplayer är man för inne i story.. spelar man multiplayer e man för inne i trollandet och kaoset för att bry sig haha