2013-09-11, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
Är det bara jag som inte kommer in på bloggen?

Jag provade precis nu och det gick bra för mig i alla fall.
Citera
2013-09-11, 15:55
Medlem
sinfons avatar
Lägg av att gå OT hela tiden, för tusan hakar. Nu är det Tegretol hon fått och inget annat.

Edit: Jag gissar att det är vi som är "haters" i den här posten http://www.sinnergirls.com/blogs/emma/posts/enjoy Ska det där motbevisa oss på något sätt? Det är ju fortfarande (minst) tre bh:ar varav den översta är (minst) tre storlekar för stor. Jag orkar inte.
Senast redigerad av sinfon 2013-09-11 kl. 16:00.
Citera
2013-09-11, 15:59
Medlem
Kardnialvokals avatar
Förstår inte varför folk här är så angelägna att diskutera sina egna liv, psykiatriska erfarenheter och mediciner här. Asså no offence men jag bryr mig verkligen inte om någon så fått morfin mot tandvärk eller tegretol för hemorojder. Håll er till ämnet. PMa varandra om ni vill diskutera farmakodynamik.
Kärlek till alla.
Citera
2013-09-11, 20:37
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Tack för det! Jag har inte velat uttala mig om brösten tidigare, dels för att jag sett några jävligt dåliga sillisar men mest för att det är så svårt att föreställa sig hur någon medvetet kan vilja LÅTSAS att de har plastpattar? Det är liksom helt nya nivåer av sorgligt i min värld. Men iallafall, nu ser jag helt klart att ni har rätt. Det närmaste hon kommer till att visa hela brösten är den här rostbiffliknande röran som gör fysiskt ont att se på: http://i.imgur.com/BVBApd7.jpg

Jag tror att patt-fia vill visa att hon har " råd " med att silikon i pattarna.
Plus att jobbar man som "glamourmodell" så ska man se plastig ut..
Jag tror hon försöker vara lika bra som de andra modellerna
Citera
2013-09-11, 21:29
Medlem
http://www.sinnergirls.com/blogs/emma/posts/think-about-that

"Animals don't dump people", No, but people dump animals.
Citera
2013-09-11, 22:58
Medlem
Måste ju säga att det inte ser så jäkla proffsigt ut med headern på hennes nya "blogg".
Så en bild blir när man sparar ner den, dvs. pixlig plus att något hänt med headerns text, ser ut som att hela inte kom med? Nej, Emma, inte proffsigt någonstans.
Citera
2013-09-12, 12:51
Medlem
Cherrykills avatar
Herregud, stämmer det att Emma bara är 23? Hjälp vilken chock. Hon är alltså född -90? :O
Citera
2013-09-12, 13:12
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrykill
Herregud, stämmer det att Emma bara är 23? Hjälp vilken chock. Hon är alltså född -90? :O

Jag hade blivit mer förvånad om hon visade sig vara över 30. Då hade jag nog misstänkt någon form av hjärnskada.
Citera
2013-09-12, 13:51
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Jag hade blivit mer förvånad om hon visade sig vara över 30. Då hade jag nog misstänkt någon form av hjärnskada.

Äh, du är väl bara avundsjuk av att du inte kan ge lika bra "deep troath" som hon.

Ärligt talat så fattar jag inte vitsen med att ljuga om att ha silikontuttar, men Skandaltjejen kanske bara är ett internettroll helt enkelt.
Citera
2013-09-12, 13:53
Medlem
Citat:

Ha, ha! Jag trodde seriöst hon VAR över trettio! Hon ser ut som det, en lager på lager-sminkad 30+ som försöker klä sig och sminka sig så hon ska verka tio år yngre för att kunna "hålla" i porrbranschen några år till. Fan, Emma, du är ett omoget barn på riktigt alltså.... Tur att du kan "skylla" på ungdomligt oförstånd, det kan ju inte Berny göra längre.
Citera
2013-09-12, 14:09
Medlem
Kardnialvokals avatar
Emma känns som den där tjejen som redan som 8-åring visade snippan för killar i utbyte mot karameller.
Citera
2013-09-13, 16:33
Medlem
Denosynliges avatar
Nu märker man återigen hur segt det blir i den här tråden när Berny uppdaterar mindre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in