2013-09-12, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Gameplay video på groove street

Instagram namn:

Jsticks559

För er som vill se.
Kan du inte ta ett screenshot på filmen?
Någon som vet hur många olika kläder man kan ha?
2013-09-12, 20:24
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Polare snackade om någon vid namn jsticks har leaked massa videos genom vine.
Bra några dar kvar och snubben gör sådär. Nackskott ska han få!
Har Rockstar kommenterar något angående denna läcka?

Tycker det är väldigt tråkigt, jag menar vad får han ut av det?

Han blev väl bannad från Xboxlive om jag förstod det rätt, någon som vet hur länge?

Har hunnit läsa lite vad som skrivits i tråden (och sett ett klipp från instagram) och enligt ett par så verkar bilfysiken suga...detta är (tråkigt nog) verkligen en sak som kan förstöra min spelupplevelse rejält så jag hoppas inte att den är så hemsk som det låter när jag väl får börja spela själv

Jag kommer verkligen försöka att inte kolla på några spoilers men det blir nog svårt, MEN det är trots allt bara några få dagar kvar.

Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Kan du inte ta ett screenshot på filmen?
Någon som vet hur många olika kläder man kan ha?

Det är inte mycket att se, skakig mobilfilm då han håller i mobilen samtidigt som han håller i spelkontrollen och spelar

Senast redigerad av Reggaeman 2013-09-12 kl. 20:27.
2013-09-12, 20:27
Medlem
http://www.lifeinvader.com/profile/los_santos_customs#

Gillar att man kan köpa däck som avger olika sorters färg när man bränner gummi, en helt onödig men ytterst trevlig detalj!
2013-09-12, 20:32
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Polare snackade om någon vid namn jsticks har leaked massa videos genom vine.
Bra några dar kvar och snubben gör sådär. Nackskott ska han få!
Har Rockstar kommenterar något angående denna läcka?

Fattar inte hur han redan kan ha spelet, nån som vet mer?
2013-09-12, 20:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Tycker det är väldigt tråkigt, jag menar vad får han ut av det?

Han blev väl bannad från Xboxlive om jag förstod det rätt, någon som vet hur länge?

Har hunnit läsa lite vad som skrivits i tråden (och sett ett klipp från instagram) och enligt ett par så verkar bilfysiken suga...detta är (tråkigt nog) verkligen en sak som kan förstöra min spelupplevelse rejält så jag hoppas inte att den är så hemsk som det låter när jag väl får börja spela själv

Vad är det, specifikt, som verkar vara så dåligt med den nya bilfysiken? Att det inte är precis som i verkligheten? Jag tycker att 4ans bilfysik sög röv, alldeles för seg och klumpig och det var en plåga att köra längre sträckor.(Därav mitt onormala användande av spelets taximöjligheter) Hade gärna sett att bilfysiken i 5an hade sett ut som den i vice city framför 4an. Mest p.g.a. Körglädjen i vice city.

Men men, "de gustibus non est disputandum" antar jag
2013-09-12, 20:36
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det där med att folk klagar på bilhanteringen ska man nog ta med en nypa salt.
Ingen av de som klagar har spelat spelet, utan bara sett en kort liten filmsnutt.

Läs istället detta som IGN skrev på sin hemsida efter att de fick prova spelet.
I gingerly thread my way into the traffic bustling down the freeway towards the city. The road is thick with semi-trailers rumbling into Los Santos. The distinction between GTA V and GTA IV’s vehicle handling is immediately clear; carving my way through the throngs of 18-wheelers the low-slung supercar feels more sure-footed and grippy than similar models in GTA IV. It’s more responsive, but without erring towards feeling too superficial or light.

I appropriate a shiny red, El Camino-style pick-up and proceed to hurl it around the streets. It handles noticeably differently from the high-powered supercar; potent but heftier. The pick-up doesn’t stick to the road quite as tenaciously but it’s simple to tame and throw about.

http://www.ign.com/articles/2013/09/03/world-first-hands-on-with-grand-theft-auto-v?page=1

Uppenbarligen beter sig bilarna olika, och riktiga sportbilar ska ju ligga klistrade mot vägen och varken under- eller överstyra.
Tror hanteringen med bilen kommer bli kanon.

Skulle den suga så mycket så hade garanterat IGN skrivit om det.
2013-09-12, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Fattar inte hur han redan kan ha spelet, nån som vet mer?

Du kan ju börja med o gissa hur många GTA V exemplar som cirkulerar denna runda planet först. Är nog inte svårt alls att få tag i ett exemplar före alla andra bara att man känner rätt folk ( i detta fall personer som äger spelbutiker etc )

Såg någon mer video när han körde runt med en SUV, bilkörningen såg lite bättre ut iallafall det verkar vara mest när man kör riktigt snabbt som det ser orealistiskt ut, samt när man krockar då
2013-09-12, 20:43
Medlem
Drevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
http://www.lifeinvader.com/profile/los_santos_customs#

Gillar att man kan köpa däck som avger olika sorters färg när man bränner gummi, en helt onödig men ytterst trevlig detalj!

Den gula bilen måste väl vara en kopia på Veyron?
2013-09-12, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Den gula bilen måste väl vara en kopia på Veyron?
Ja, de ser onekligen mycket lika ut.
2013-09-12, 20:48
Medlem
mrdoktors avatar
Det enda jag kan lägga märke till är hur förvånansvärt detaljrikt spelet är, tycker att det nästan ser fotorealistiskt ut i vissa tillfällen, och animationerna är chockerande bra!

Melee-combat ser ut att ha blivit mycket bättre också.

Och för er som gråter över dålig fysik: Om man kunde njuta utav Gta SA ska väl inte V bli några problem?
2013-09-12, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrdoktor
Det enda jag kan lägga märke till är hur förvånansvärt detaljrikt spelet är, tycker att det nästan ser fotorealistiskt ut i vissa tillfällen, och animationerna är chockerande bra!

Melee-combat ser ut att ha blivit mycket bättre också.

Och för er som gråter över dålig fysik: Om man kunde njuta utav Gta SA ska väl inte V bli några problem?

Håller med, combat-gameplayet där när han sparkade någon i en stol såg väldigt realistiskt ut!
2013-09-12, 20:53
Medlem
Vill gärna se att man kan strya t.ex skopan på traktorerna. Skulle vara sjukt kul att gå berserk och lyfta upp bilar/människor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in