Vadå för resonemang? Jag har inte för något resonemang om det där (ännu) så hur kan det vara galet?
Citat:
Det är väl just det han inte är. Eller rättare sagt. Han spelar ju inte hela spelet WoT på de siffrorna utan bara någon/några enstaka tanks. Siffran är inte rättvisande för totalen (vad det nu skulle vara?). Oavsett vad så är ju hela vitsen med paddingen att få mycket bättre stats än vad man (oftast inte) kan prestera genom att köra random vilken tank som helst i liret. Dessutom oftast också genom att skapa ett separat konto för detta där det inte alltid blir så många matcher. Och vad är det som säger att han inte skulle vara "hjärndöd" och ligga runt 50% om han gjorde som de flesta andra här och grindade på? Eller så är det just det de är. För vad är annars vitsen med att starta ett nytt konto? Men jag ser inget problem med statspaddingen heller. Dom som vill kan ju fortfarande gå in på t.ex. Noobmeter och mätat kuk. Eller hur?
Däremot jag, som grindar 12-15 tanks samtidigt (vilket jag antar att en överväldigande majoritet ändå gör), ser inget större intresse av att jämföra mina stats med någon som bara kajkar runt i sina enstaka special-OP-tanks och pressar procenten. För oss/majoriteten vore det absolut bra att på något sätt få bort bl.a. paddingen ur ekvationen. Sen om det är det nya mätvärdet, WN7 eller whatever som är bäst och mest rättvisande har jag just nu ingen aning om?
finns säkert nån som är värrre .. kanske.