2013-09-10, 20:34
Medlem
consultezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fallone
Den nya modellen har alltså TouchID. Är det Fingerprint som står bakom detta?

Nej. Det finns däremot en möjlighet att Precise Biometrics har ett finger () med i detta, i form av deras algoritm.

Hur som helst så är det en stor milstolpe för biometri och vi kan därför räkna med fina siffror imorgon!
2013-09-10, 20:37
Medlem
Detta blev det officiella startskottet för biometrimarknaden! Varit med Fingerprint sen i Oktober, köpte in mig på 5,60!
Skål!
2013-09-10, 20:47
Medlem
consultezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patroNlol
Detta blev det officiella startskottet för biometrimarknaden! Varit med Fingerprint sen i Oktober, köpte in mig på 5,60!
Skål!

Skål och grattis! Nu siktar vi på 100kr denna veckan!
2013-09-10, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patroNlol
Skål!
Stort grattis! Hoppas även du sålde vid 75 innan dippen ner till 40, så har du lyckats riktigt bra
Ja, det är väl bara att avvakta tills imorn. Tror faktiskt inte på en ultra-rush, men jag tror det blir rätt positiva dagar den närmsta månaden. Men nu om någon gång är ju smart att vara vaksam ifall den faktiskt skulle skena iväg för att sedan störtdyka
2013-09-10, 22:03
Medlem
Haha, kul grej att man sätter på Kanal 5 och det första man ser är Filip Hammar som säger "Apple hade nån release-grej idag med nån fingerskanningsteknik. Inget nytt, inget som går till historien iallafall"
2013-09-10, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsflykt
Stort grattis! Hoppas även du sålde vid 75 innan dippen ner till 40, så har du lyckats riktigt bra
Ja, det är väl bara att avvakta tills imorn. Tror faktiskt inte på en ultra-rush, men jag tror det blir rätt positiva dagar den närmsta månaden. Men nu om någon gång är ju smart att vara vaksam ifall den faktiskt skulle skena iväg för att sedan störtdyka
Sålde dessvärre inte innan sommardippen. FPC är en aktie jag helt enklet inte vågar trade'a i, sitter lugnt i båten istället
2013-09-11, 18:31
Medlem
Hur tyckre ni att det går?
2013-09-11, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prisonsex
Hur tyckre ni att det går?
Ta en titt och you tell me.
Jag tror att folk lade sina pengar på precise idag istället för fingerprint, därav PBs ökning nära 13% medan FPC sjönk. Men inom en månad tror jag på en ökning, dock inte astronomisk
2013-09-12, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liteon1
Ikväll får vi se vad Apple kommer med, och om aktien går upp under morgondagen...
Du förstår ingenting
2013-09-12, 08:36
Medlem
Kan inte nån lite snabbt gå igenom fingerprints försäljningssiffror och vilka leveransavtal man har för 2014? Bara för att fingersensorer är hett just nu så betyder det inte per automatik att fingerprint har den bästa lösningen.
2013-09-12, 11:13
Moderator
Semesters avatar
Några som skriver här ger intrycket att Fingerprint mer eller mindre har marknaden för sig själv efter att Apple köpte Authentec. Någon som kan ge en mer nyanserad bild av läget? Har Fingerprint många värdefulla patent som inte går att komma runt?
2013-09-12, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kockalone
Du förstår ingenting

Okej, berätta? Vad är det jag inte förstår?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in