Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-09-11, 23:03
Medlem
Kurganskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoltSVENSKman
Självklart grekerna har byggt sig själva ett land. Men ska de få lov att föra sina gener vidare till oss nordbor?
Beror på. Ett hundratal, kanske tusental greker skulle kunna upptas i den svenska genpoolen utan att det har någon väsentlig betydelse. Det är fråga om en helt annan typ av etniska främlingar då greker står oss mycket närmre än negrer. Jag tycker däremot att vi kategoriskt skall neka negrer rätt att reproducera sig eller vistas för länge i Sverige eftersom de tillhör en helt annat ras, med allt vad det innebär.

Eftersom jag förespråkar mycket låg invandring över huvud taget kommer "grekifiering" vara en ickefråga när jag får bestämma. De greker som bor här idag är såpass få att jag inte ser det som ett problem över huvud taget. Sedan måste vi nog acceptera att den svenska folkkroppen aldrig igen kommer bli som den var på 40-talet. Lite ungerskt blod här, någon serbisk morfar där och en italiensk morsa någon annanstans är ett pris vi får betala för vår frihet, och detta säger jag inte för att jag själv är halvsvensk. För att reversera utvecklingen till Per-Albin-tiden skulle det krävas mycket totalitära metoder som väldigt få skulle gå med på ens i ett nationalistiskt styrt Sverige.

I mitt tycke finns det en positiv följd av intraeuropeisk blandning (i liten skala förstås) och det är den inomrasliga solidariteten. Rasens livskraft och framgång är trots allt viktigare än klinisk renhet inom etniciteter (vilket aldrig eller mycket sällan har existerat).
Citera
2013-09-11, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr
Blir nog gasen för dig med är jag rädd för
Haha aj fan, jag håller mig nog till SD isåfall
Citera
2013-09-11, 23:17
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maktfaktorn
Haha aj fan, jag håller mig nog till SD isåfall
Partiledningen har ju gått ut med att totala rasfrämlingar får stanna om de uppnått pensionsålder så jag tror inte du som halvgrek behöver oroa dig.
Citera
2013-09-11, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kurganski
Beror på. Ett hundratal, kanske tusental greker skulle kunna upptas i den svenska genpoolen utan att det har någon väsentlig betydelse. Det är fråga om en helt annan typ av etniska främlingar då greker står oss mycket närmre än negrer. Jag tycker däremot att vi kategoriskt skall neka negrer rätt att reproducera sig eller vistas för länge i Sverige eftersom de tillhör en helt annat ras, med allt vad det innebär.

Eftersom jag förespråkar mycket låg invandring över huvud taget kommer "grekifiering" vara en ickefråga när jag får bestämma. De greker som bor här idag är såpass få att jag inte ser det som ett problem över huvud taget. Sedan måste vi nog acceptera att den svenska folkkroppen aldrig igen kommer bli som den var på 40-talet. Lite ungerskt blod här, någon serbisk morfar där och en italiensk morsa någon annanstans är ett pris vi får betala för vår frihet, och detta säger jag inte för att jag själv är halvsvensk. För att reversera utvecklingen till Per-Albin-tiden skulle det krävas mycket totalitära metoder som väldigt få skulle gå med på ens i ett nationalistiskt styrt Sverige.

I mitt tycke finns det en positiv följd av intraeuropeisk blandning (i liten skala förstås) och det är den inomrasliga solidariteten. Rasens livskraft och framgång är trots allt viktigare än klinisk renhet inom etniciteter (vilket aldrig eller mycket sällan har existerat).
Jag förespråkar också mycket låg invandring. Ska det vara invandring ska det vara från Tyskland, Danmark och norge osv. Jo, det skulle inte kunna gå att deportera svenskar med ungerskt blod i släkten någonstans osv. Det skulle inte ens jag gå med på. Prioritet ett är att svenskarnas genpool ska INTE blandas med araber/negrer. Jag hoppas att ni svenskar är försiktiga med vilken svensk kvinna ni väljer att bilda familj med. Det har jag varit. Jag har inga tattargener här inte, iallafall så långt bak jag kan släktforska.
Citera
2013-09-11, 23:20
Medlem
NirvanAs avatar
Kommer det livestreamas video från 14 sep demonstrationen? Alternativt filmas och sedan läggas upp i efterhand? Kanske blir det live-rapportering via Realisten? Eller? Straybullet verkar avstängd så vet inte vem som kan svara på detta(?)
Citera
2013-09-11, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Partiledningen har ju gått ut med att totala rasfrämlingar får stanna om de uppnått pensionsålder så jag tror inte du som halvgrek behöver oroa dig.

OK? Om det är sant så är det ett väldigt märkligt och svagsint ställningstagande.
Citera
2013-09-11, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
OK? Om det är sant så är det ett väldigt märkligt och svagsint ställningstagande.

Citat:
Ursprungligen postat av Under rubriken "Långsiktig återvandrings- och utvandringsprocess"

Att åter- och utvandringsprocessen skall få ta den tid som krävs för att ske på ett ansvarsfullt och tryggt sätt innebär också att de personer som levt större delen av sitt liv i Sverige och hunnit uppnå pensionsålder vid den tid som Svenskarnas parti kan ändra migrationspolitiken, samt varit hederliga, också skall ges möjlighet att leva sina sista år i Sverige ifall de så önskar.

http://www.svenskarnasparti.se/2013/09/07/svenskarnas-parti-lanserar-migrationspolitiskt-program/
Citera
2013-09-11, 23:50
Medlem
Citat:

Den här kritiken får du nog ta och utveckla om den skall bita!!

Jag hävdar att det vi skall prioritera att värna är det bestående, människor i pensionsålder är inte bestående!!
(och utgör således inget större hot)

Visst man kan anföra att vi inte rimligen kan ha några förpliktelser gentemot en rasfrämlingar, men i slutändan så måste vi ju också undvika att inta ståndpunkter som det inte gynnar oss att inta!!!

Hehehe blev lite snurrigt på slutet, men jag vet att du har förstår att gynnar inte syftar på populistiska "gynnar"!!
Citera
2013-09-11, 23:52
Medlem
Kurganskis avatar
Citat:
Håller med om att pensionärer inte skall exkluderas från sist in -- först ut. Däremot skulle jag kunna tänka mig att vara snällare mot de invadrarpensionärer som har skött sig exemplariskt och arbetat större delen av livet.
Citera
2013-09-11, 23:52
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodjord
Den här kritiken får du nog ta och utveckla om den skall bita!!

Jag hävdar att det vi skall prioritera att värna är det bestående, människor i pensionsålder är inte bestående!!
(och utgör således inget större hot)

Visst man kan anföra att vi inte rimligen kan ha några förpliktelser gentemot en rasfrämlingar, men i slutändan så måste vi ju också undvika att inta ståndpunkter som det inte gynnar oss att inta!!!

Hehehe blev lite snurrigt på slutet, men jag vet att du har förstår att gynnar inte syftar på populistiska "gynnar"!!
Det är väl mer av en principsak, att man vägrar kompromissa, som är/har varit hela nationella rörelsens signum hur länge som helst..

Varför helt plötsligt acceptera rasfrämlingar för att de nått viss ålder? Fullkomligt bedrövligt.
Citera
2013-09-11, 23:54
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Mm, man syftade väl främst till adopterande och människor som levt största delen av sina liv i Sverige som ovan förmedlar kanske skulle tillagts. Kommer man hit som 40-åring så lär man fortfarande repatrieras fastän man nått pensionsålder. Ursäkta för otydlighet.
Citera
2013-09-11, 23:59
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Det är väl mer av en principsak, att man vägrar kompromissa, som är/har varit hela nationella rörelsens signum hur länge som helst..

Varför helt plötsligt acceptera rasfrämlingar för att de nått viss ålder? Fullkomligt bedrövligt.
Kan ju också vara därför det har stått till. Personligen tycker jag det är bra med kompromisser då det inte finns någon anledning att vara principfast för principens skull, såvida det inte går så långt som med SD vill säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in