Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-09-11, 20:58
Medlem
Beardzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avitall
681 röster förra valet. Vad satsar SvP på i nästa val? Realistiskt...

Har du testat att läsa tråden?
Citera
2013-09-11, 21:00
Medlem
Ustyugov2s avatar
Citat:

10 000 röster och därtill 10 kommunala mandat.
Citera
2013-09-11, 21:04
Medlem
Avitalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beardz
Har du testat att läsa tråden?

Ja, men jag insåg snabbt att jag inte orkade läsa 933 sidor
Citera
2013-09-11, 21:07
Medlem
Avitalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov2
10 000 röster och därtill 10 kommunala mandat.

Låter som en orealistiskt kraftig ökning men efter SD´s fruktansvärda bild på hemsidan så är allt möjligt antar jag.
Citera
2013-09-11, 21:11
Bannlyst
Citat:
Låter som en orealistiskt kraftig ökning men efter SD´s fruktansvärda bild på hemsidan så är allt möjligt antar jag.
Är det verkligen orealistiskt? Jag är inte längre SD:are och nu SvP:are. Det är säkert många mer som känner sig förådda pga dem. Invandrare blir knappast snällare med tiden. De blir bara fler och fler. Svenskar vaknar varje dag. Visst, deras första tanke är kanske SD utan att gått in på deras hemsida och läst om dem. Men SvP kommer alltid vara ett andra alternativ för de som ser igenom SD.
Citera
2013-09-11, 21:19
Medlem
TheBurdens avatar
Måste ge Dan Eriksson och de andra beröm för Radio Framåt. Riktigt underhållande. Har lärt mig mycket nytt om hur ni nationalister tänker. Man har haft många fördomar, kan jag säga.
Citera
2013-09-11, 21:19
Medlem
Citat:
10 000 är det officiella målet

Man får tänka på att SD började lågt också på sent 80-tal. Dessutom var 2010 SD:s valår och SvP har fått tillbaka flera gamla väljare samt fått ett stort antal tidigare SD-röstare som är besvikna på partiets liberalisering och passivitet (däribland jag själv). Jämför också med gyllene grynings, Svobodas och Jobbiks raketfärder in i respektive lands parlament.

Jag tror inte att 10 000 är högt räknat med tanke på hur snabbt allt accelererar mot helvetet numera. Makten har tryckt gaspedalen i botten på invandring, HBTQABCD etcetera och det kommer också att ge resultat för SvP, särskilt då partiet också har tryckt informationspedalen i botten.
Senast redigerad av kustmannen 2013-09-11 kl. 21:24.
Citera
2013-09-11, 21:23
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Givetvis ska vi ha så få främlingar som möjligt inom landets gränser, men samtidigt så är det en fråga om prioriteringar och att göra avvisningarna på ett så problemfritt sätt som möjligt är. Att börja prata om att alla adoptivbarn ska få åka bananbåt till något U-land kommer med största sannolikhet att väcka FN:s vrede med allt vad det innebär MEN det kommer troligtvis även att innebära att en majoritet av den svenska befolkningen skulle gå man ur huse för att visa sin avsky mot en inhuman behandling av människor. Om vårt folks överlevnad är hotad så är det ett pris vi måste betala, men om så inte är fallet så får man helt enkelt söka andra lösningar för problemet.

/Micke
Då vet jag hur du resonerar. Tack för svar.
Citera
2013-09-11, 21:48
Medlem
trtrtrtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodermordet
Ponera att SvP kommer till makten i Sverige och ett parti med liknande migrationspolitik kommer till makten i Grekland. Vad händer då med min kompis som har grekisk pappa och svensk mamma? Jag antar att han kommer räknas som utvisningsmaterial i Sverige och som icke-önskvärd invandrare i Grekland. Hamnar han i läger eller dylikt?
Dagens greker är blattar, eller i alla fall såpass genetiskt avvikande att de inte har någon som helst plats i Sverige. Jag hoppas att SvP är av samma uppfattning.
Citera
2013-09-11, 21:55
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Måste ge Dan Eriksson och de andra beröm för Radio Framåt. Riktigt underhållande. Har lärt mig mycket nytt om hur ni nationalister tänker. Man har haft många fördomar, kan jag säga.
Man önskar att fler kunde ge "oss" en chans istället för att bara sticka ner huvudet i sanden och skita ur sig förutfattade floskler.
Citera
2013-09-11, 21:55
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr
Dagens greker är blattar, eller i alla fall såpass genetiskt avvikande att de inte har någon som helst plats i Sverige. Jag hoppas att SvP är av samma uppfattning.

Många av dem är väl besläktade med turkarna?
Citera
2013-09-11, 22:00
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Man önskar att fler kunde ge "oss" en chans istället för att bara sticka ner huvudet i sanden och skita ur sig förutfattade floskler.

Jag håller helt med. Har själv varit en "floskelmegafon" tidigare, men numera så ger jag alla en chans. Det tycker jag är en mycket sundare inställning än att bara kalla folk för en massa saker utan att veta vad de faktiskt tycker.

Sen så behöver man för den delen inte hålla med i allt "ni" tycker, men det skadar ju inte allt lyssna. Man dör inte av det, liksom.
Senast redigerad av TheBurden 2013-09-11 kl. 22:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in