Citat:
Ursprungligen postat av
Ustyugov2
Hittar ingen adress. Ber dig inte om hjälp utan konstaterar bara att det verkar vara en återvändsgränd.
Kan kolla efter någon mailadress sen när jag har tid. Vilket troligen blir till helgen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ustyugov2
Alla är inte nördar som läst böckerna och som till och med mitt mellan böcker diskuterar bokhändelser och då och då tänker på tilldragelser ur både böckerna och serien. Jag tillhör nördkategorin men är väl medveten om att det med lätthet uppstår glapp i en såpass förgrenad historia som ASOIAF.
Fast man kan ju tycka att det inte är speciellt nördigt att hålla koll på centrala handlingar i serien. Visserligen var det ett tag sen Littlefinger gick bakom ryggen på Ned samt fixade så att Tyrells och Lannisters gick samman, men man borde ändå ha koll på det. Ännu värre är det väl med den där personen som efter "varje" avsnitt på säsong 3 ställde en massa frågor där svaren var uppenbara bara man sett på avsnittet i fråga.
Sen förstår jag inte vad det är för fel med att vara en "nörd". Det är alla på något sätt och vis.