Citat:
Ursprungligen postat av
BizzareAdvokado1989
Samma sak, Riot sponsrar båda din idiot.
Nej, det är inte samma sak.
LPL är sponsrad av Tencent, och inte Riot. Ska du kalla folk idioter så kan du ju åtminstonde ha rätt innan. Tencent är Rio'ts "pappa-företag" men det betyder inte att Riot sponsrar det, utan det är ju faktiskt Tencent, ett helt annat företag.
OGN är inte heller sponsrad av Riot, utan av OnGameNet, som är ett företag som har hostat "e-sport" ligor sen 2000.
Citat:
Ursprungligen postat av
BizzareAdvokado1989
Så nu hittar du på saker också? Snyggt.
Det är ju tyvärr sanningen. Vad ska jag göra för att du ska fatta att man
inte ska köpa BOTRK på Draven? Måste jag be din Idol, regi att säga det eller vad är det frågan om?
Du kan lägga till Finite på lol, han brukar hänga här ibland och han är en Diamond ett ad carry som mainar Draven och prata med honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
BizzareAdvokado1989
Lika otrevligt som vanligt, så fort du får höra sanningen som kommer din sanna personlighet ut.
Ptja, det var ju faktiskt inte jag som började med att säga "du fattar ju ingenting! kan inte ta dig seriöst efter du sa att man inte ska köpa botrk på varken draven eller sivr...........
och att du inte håller med mig om regiii visar vilken nivå du ligger."
Citat:
Ursprungligen postat av
BizzareAdvokado1989
Märker direkt att du är avundsjuk på honom för att han tjänar mer pengar än dig och är bättre än vad du någonsin kommer bli på lol

Varför skulle jag vara avensjuk för, och speciellt på
honom? Tänker tyvärr inte svara på det där heller, då jag tycker fortfarande att han är det jag skrev innan.