Citat:
Ursprungligen postat av
BizzareAdvokado1989
Nej för man får ut det man vill av ultin. Du får aldrig ut det du vill av en karthus ult. Hur många gånger har en karthus ult vunnit en TF?? Aldrig i LCS iaf.
Haha, ursäkta va? Vad vill du exakt ha ut av en Karthus ulti? Att dem är 110% garanterad död? Det måste ju finnas någon som helst counter-play till ultin (Sköldar, heals etc) hur skojj blir det annars?
Och, om du ska vara så, tycker jag att jag får ut minst lika mycket av en Karthus ulti som en TF ulti. Båda två GÅR att countra, men det betyder inte att dem är värdelös.
Vem fan bryr sig om LCS? Kommer du ihåg, worlds i s2? Om du ens spelade då?
Du kan ju titta på det här klippet och hålla käften sen;
http://www.youtube.com/watch?v=ZfA_OGe6fD0
Rapidstar får en quadrakill pga enbart Ultin, förklara för mig hur det inte vinner dem den fighten?
Citat:
Ursprungligen postat av
BizzareAdvokado1989
Ja men nu pratade vi om gubbar som är viable. Malzh ult är däremot mycket bra eftersom det tvingar personen att köpa qss medan ZH är core.
Sivirs ult är sjukt bra i TFs. Ha champs som förlitar sig på aa så har ni vunnit gamet med en sivir i laget.
Quinns ult är bra, en escape/finisher.
Exakt. Malz är inte ens viable för han suger så pass hårt, du tycker inte det är en "värre" ulti i så fall?
Vad du menar med att ZH är "core" fattar jag inte. Vem köper Zhonyas på en top/jungle/support/ad carry? Njaee, det är inte så många såvida det inte är Vlad/kennen/elise/Morde top.
Karthus ulti är också en "Finisher". Hur du än försöker argumentera så kan man ju använda samma skölkdar man använder för Karthus ulit för Quinns ulti, eller hur?
Citat:
Ursprungligen postat av
BizzareAdvokado1989
Haha, "okej". Får du bestämma är väl någon random kines den bästa karthus

[/quote]
Och för du bestämma så är Regi den bästa karthus, snubben som är en utav dem sämsta midlaners i NA bara.