2013-09-10, 14:17
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizzareAdvokado1989
dina älskade kineser är också med i LCS din tratt.
Nej, mina "älskade kineser" spelare inte LCS. Kineser spelare LPL, och inte LCS. Ska du kalla mig tratt så kan du ju försöka ha lite koll i varje fall.
Koreaner spelar inte heller LCS, dem spelar OGN. Det är skillnad.

Citat:
du fattar ju ingenting! kan inte ta dig seriöst efter du sa att man inte ska köpa botrk på varken draven eller sivr...........
och att du inte håller med mig om regiii visar vilken nivå du ligger.
Fast man ska ju inte köpa botrk på varken Draven eller Sivir.. Du kan fråga vilken ad carry som helst i diamond 1 vad dem hellre köper på Draven bt eller botkr och 99% kommer säga BT.

"vilken nivå jag ligger på"? Please. IE & PD på Talon är säkert jätte mycket bättre eller Frozen gauntlet, pd & BOTRK på jarva ni jungle. Håll käften istället.

Jag tänker inte "hålla med om regi" för jag tycker han är en otroligt dålig midlaner som dessutom har kontrollbehov och inte kan ta kritik.
Citera
2013-09-10, 14:32
Medlem
Varför är det inga skin sales i shoppen?
Citera
2013-09-10, 14:45
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ishu
Varför är det inga skin sales i shoppen?
Kommer not antagligen senare, såvida det inte beror på att dem har IP boost sale's (50% av).

http://beta.eune.leagueoflegends.com/en/news/store/sales/50-boost-sale
Citera
2013-09-10, 14:45
Medlem
endymions avatar
Hur mycket skillnad är det på eune vs euw?

Ligger guld4-5 på euw spelar inte där så jätte mycket men när jag väl gör det så är det +-0 (förövrigt mitt main konto)

Ligger (precis) plat2 på eune och tror mig kunna komma till diamond då det går stadigt uppåt och har en sjuk mmr så får typ 30lp per vinst och kanske -15lp på en förlust. Har även hänt att jag inte förlorat någon lp alls vid förlust.
Citera
2013-09-10, 15:07
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Nej, mina "älskade kineser" spelare inte LCS. Kineser spelare LPL, och inte LCS. Ska du kalla mig tratt så kan du ju försöka ha lite koll i varje fall.
Koreaner spelar inte heller LCS, dem spelar OGN. Det är skillnad.
Samma sak, Riot sponsrar båda din dummis.

Citat:
Fast man ska ju inte köpa botrk på varken Draven eller Sivir.. Du kan fråga vilken ad carry som helst i diamond 1 vad dem hellre köper på Draven bt eller botkr och 99% kommer säga BT.
Så nu hittar du på saker också? Snyggt.

Citat:
"vilken nivå jag ligger på"? Please. IE & PD på Talon är säkert jätte mycket bättre eller Frozen gauntlet, pd & BOTRK på jarva ni jungle. Håll käften istället.
Lika otrevligt som vanligt, så fort du får höra sanningen som kommer din sanna personlighet ut.
Citat:
Jag tänker inte "hålla med om regi" för jag tycker han är en otroligt dålig midlaner som dessutom har kontrollbehov och inte kan ta kritik.
Märker direkt att du är avundsjuk på honom för att han tjänar mer pengar än dig och är bättre än vad du någonsin kommer bli på lol
Senast redigerad av BizzareAdvokado1989 2013-09-10 kl. 15:44.
Citera
2013-09-10, 15:08
Medlem
Citat:
Ja, garanterad död på minst en tycker jag är det minsta man kan begära med CD den ligger på .

Hahaha, så du menar att när du blir level 6 så ska din ulti döda en random motståndare ? Roligaste jag läst på länge.

Du ska alltså få en gratis kill var 180(?) sec? Inför varje teamfight ultar du, sen initierar ni 4v5. Jappjapp, men det är ju ändå lååång cd.
Citera
2013-09-10, 15:10
Medlem
Citat:

Märker direkt att du är avundsjuk på honom för att han tjänar mer pengar än dig och är bättre än vad du någonsin kommer bli på lol

Nu har du dragit två utav världens sämsta argument: Du e bara aaaaavensjuuuuuuuk och Gör det bättre själv.

Snälla säg att du trollar?
Citera
2013-09-10, 15:18
Medlem
irkens avatar
Citat:
Samma sak, Riot sponsrar båda din idiot.
Nej, det är inte samma sak.
LPL är sponsrad av Tencent, och inte Riot. Ska du kalla folk idioter så kan du ju åtminstonde ha rätt innan. Tencent är Rio'ts "pappa-företag" men det betyder inte att Riot sponsrar det, utan det är ju faktiskt Tencent, ett helt annat företag.
OGN är inte heller sponsrad av Riot, utan av OnGameNet, som är ett företag som har hostat "e-sport" ligor sen 2000.

Citat:
Så nu hittar du på saker också? Snyggt.
Det är ju tyvärr sanningen. Vad ska jag göra för att du ska fatta att man inte ska köpa BOTRK på Draven? Måste jag be din Idol, regi att säga det eller vad är det frågan om?

Du kan lägga till Finite på lol, han brukar hänga här ibland och han är en Diamond ett ad carry som mainar Draven och prata med honom.

Citat:
Lika otrevligt som vanligt, så fort du får höra sanningen som kommer din sanna personlighet ut.
Ptja, det var ju faktiskt inte jag som började med att säga "du fattar ju ingenting! kan inte ta dig seriöst efter du sa att man inte ska köpa botrk på varken draven eller sivr...........
och att du inte håller med mig om regiii visar vilken nivå du ligger."

Citat:
Varför skulle jag vara avensjuk för, och speciellt på honom? Tänker tyvärr inte svara på det där heller, då jag tycker fortfarande att han är det jag skrev innan.
Citera
2013-09-10, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Nej, det är inte samma sak.
LPL är sponsrad av Tencent, och inte Riot. Ska du kalla folk idioter så kan du ju åtminstonde ha rätt innan. Tencent är Rio'ts "pappa-företag" men det betyder inte att Riot sponsrar det, utan det är ju faktiskt Tencent, ett helt annat företag.
OGN är inte heller sponsrad av Riot, utan av OnGameNet, som är ett företag som har hostat "e-sport" ligor sen 2000.
Tencent/riot är samma sak. Man kan lika gärna säga att Tencent hostar LCS eftersom att Riot är deras företag.
OGN betyder ingenting, har kollat på några matcher där och jag är inte imponerad. Trodde först att de hade tagit två random lag och börjat kommenterat men tydligen inte
LPL måste jag erkänna har väldigt bra spelare, blev väldigt imponerad när jag kollade några matcher. Inte många misstag och väldigt duktiga på sina gubbar

Citat:
Det är ju tyvärr sanningen. Vad ska jag göra för att du ska fatta att man inte ska köpa BOTRK på Draven? Måste jag be din Idol, regi att säga det eller vad är det frågan om?

Du kan lägga till Finite på lol, han brukar hänga här ibland och han är en Diamond ett ad carry som mainar Draven och prata med honom.
Hitta NÅGON som säger att botrk är dålig på draven och sivir. Inte en bronze utan någon som minst är diamond 1. Hitta någon..

Citat:
Varför skulle jag vara avensjuk för, och speciellt på honom? Tänker tyvärr inte svara på det där heller, då jag tycker fortfarande att han är det jag skrev innan.
Låter som Regii har ägt dig i ett lol-game eller något lol.
Citera
2013-09-10, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theknug
Hahaha, så du menar att när du blir level 6 så ska din ulti döda en random motståndare ? Roligaste jag läst på länge.

Du ska alltså få en gratis kill var 180(?) sec? Inför varje teamfight ultar du, sen initierar ni 4v5. Jappjapp, men det är ju ändå lååång cd.

Nej men i lvl 18 med fullbuild tycker jag det.
Citera
2013-09-10, 16:22
Medlem
irkens avatar
Citat:
Tencent/riot är samma sak. Man kan lika gärna säga att Tencent hostar LCS eftersom att Riot är deras företag.
OGN betyder ingenting, har kollat på några matcher där och jag är inte imponerad. Trodde först att de hade tagit två random lag och börjat kommenterat men tydligen inte
LPL måste jag erkänna har väldigt bra spelare, blev väldigt imponerad när jag kollade några matcher. Inte många misstag och väldigt duktiga på sina gubbar
Nej, det är inte samma sak. Det är ungefär som jag säger att Ica maxi/kvantum har sponsrat mig när det egentligen är ica supermarket i någon by. Det är ju en rätt stor skillnad då det faktiskt är två helt olika företag. Det låter inte som det är en stor grej, men det är det ju faktiskt. Dem har ju inte ens det upplagt likadant så att säga "LCS" till atling blir bara fel då varken SEA, Kina eller Korea har något som heter LCS.

Citat:
Hitta NÅGON som säger att botrk är dålig på draven och sivir. Inte en bronze utan någon som minst är diamond 1. Hitta någon..
Läste du ens vad jag skrev? Jag skrev ju ett namn, Finite som du kunde adda och prata med.
Citera
2013-09-10, 16:49
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:

Du har fått svar på botrk saken om och om igen, folk byggde botrk på draven när den kom ut, av den enkla anledningen att den gav för mycket stats i förhållande till guldet du spenderade. Det var också därför den nerfades. Det finns ingen som kan Draven som tycker att botrk är en bra core item, den fungearar i vissa situationer, men den är inte optimal.

Citat:
Nej men i lvl 18 med fullbuild tycker jag det.

Men är du farmad som karthus är det en skill som automatiskt drar en AD carry från 70% och ner. Att ha instantkill spells är bara skrattretande, inser du inte att du skämmer ut dig själv i tråden just nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in