2013-04-07, 23:28
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenCaps
Q kan inte w
Bättre säga att q applyear on-hits & crits. Dvs, shivs proc också vidare.
Citera
2013-04-07, 23:58
Medlem
h4xors avatar
Folk i athenes stream säger "pledge" så får de spela mot han. Jag fattar inte alls vad detta betyder. Pledge betyder pant?
Citera
2013-04-08, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Folk i athenes stream säger "pledge" så får de spela mot han. Jag fattar inte alls vad detta betyder. Pledge betyder pant?

Att man donererar.

Athenes stream är en stor välgörenhetskampanj, vilket jag tycker är gott. Lite OT men pengar löser ingenting egentligen. Hamnar bara i fel händer även om denna 'Athene' menar väl. Har följt honom sedan tidigt stadie av vöff och anser att han är komisk men kunnig figur.
Citera
2013-04-08, 00:03
Medlem
h4xors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Att man donererar.

Så dom lovar att donera pengar? Fattar inte grejjen med att donera till streamers.
Citera
2013-04-08, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Så dom lovar att donera pengar? Fattar inte grejjen med att donera till streamers.
Dom har ett samarbete med Amnesty osv (inte just Amnesty men andra välgörenhetsorganisationer).
Citera
2013-04-08, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Att man donererar.

Athenes stream är en stor välgörenhetskampanj, vilket jag tycker är gott. Lite OT men pengar löser ingenting egentligen. Hamnar bara i fel händer även om denna 'Athene' menar väl. Har följt honom sedan tidigt stadie av vöff och anser att han är komisk men kunnig figur.

Måste bara tillägga här lite snabbt att Athene är en person som man brukar kalla en toxic player, börjar t.ex. trolla om man inte får spela sin kära Ryze på mid, och hotar tydligen om allt möjligt när någon bannar Ryze/Soraka, sedan gör han en video där han förklarar hur alla i LoL är trolls och att comunityn borde ändras. Sen att han har blivit carriad genom divisioner och använder alla möjliga buggar/exploits för att få upp sin MMR osv för att få mer poäng per win, är bara ett plus på detta. Sjukt oärlig och jobbig person, ogillar honom starkt.
Citera
2013-04-08, 01:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ph4TH4xx0r
Måste bara tillägga här lite snabbt att Athene är en person som man brukar kalla en toxic player, börjar t.ex. trolla om man inte får spela sin kära Ryze på mid, och hotar tydligen om allt möjligt när någon bannar Ryze/Soraka, sedan gör han en video där han förklarar hur alla i LoL är trolls och att comunityn borde ändras. Sen att han har blivit carriad genom divisioner och använder alla möjliga buggar/exploits för att få upp sin MMR osv för att få mer poäng per win, är bara ett plus på detta. Sjukt oärlig och jobbig person, ogillar honom starkt.

Nu är detta inte en diskussion om Athene men för att underlätta i synen på honom så måste man förstå hans humor. Han är inte den självgoda typen du utpekar honom för att vara. Tvärtom. Men jag kan mycket väl förstå någon som tittat 2 minuter på en av hans uppladdningar och bildar den åsikten, visst - men jag tycker du borde se tillbaka på hans förflutna och se lite mer av vad han har gjort.

Hans uppdrag med att få rekryter till att bygga "Athene's holy grail" som nu är i spelet tycker jag var lite smått knepigt dock. Det är väl en av de saker jag fortfarande inte förstår. Men det var mycket Riot också som inte hade förberett 'invitesystemet' och var helt enkelt tvungna att följa spelets regler tills dom kunde stänga ner och ändra på det.
Citera
2013-04-08, 06:35
Medlem
Benshies avatar
Vartifrån är de som spelar runt 5-6 på morgonen ? Kan inte riktigt identifiera språket..
Citera
2013-04-08, 08:13
Medlem
Benshies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoelSUOMI
Skön attityd. Du får en follow på Twitch sålänge

Du har rätt. Är man support och rädd för att få skäll har det ju hänt att man "viker undan" från en kill vilket slutar med att personen kommer undan och till slut vinner gamet

När man ändå är inne på vinna lane/game, undrar hur många lanes jag förlorat bara för att min support-runepage är fullproppad med guld? Borde göra någonting åt det, jag spelar ju aggressivt som fasen.

Min Leonasupport är antigen HP eller "standard".

Röd + Quint HP
Gul armor
Mres per lvl blå.

Då köper jag ofta gp10 item.

Annars så kör jag röd HP, gp10 gul, mres per lvl blå och gp10 quint.

Brukar oftast rusha Aegis efter sightstone.

Att köra ap / mpen som replique(?) sa låter inte heller så tokigt. Ska faktiskt dra ihop en sån sida nu..
Citera
2013-04-08, 08:53
Medlem
Nån som vet hur man kan fixa detta problem med att spelet inte vill ladda när det blir blackscreen?
Man får stå där och reconnecta och hoppas komma in. Går ej att spela så.
Har testat att om installera men felet är kvar.
Senast redigerad av Ploppmannen 2013-04-08 kl. 08:55.
Citera
2013-04-08, 09:52
Medlem
NinthAvenues avatar
Känns som att det är väldigt få som spelar ranked 3v3 om vi som är i promotion till Platinum möter ett lag som är i promotion till Challenger.
Citera
2013-04-08, 10:24
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinthAvenue
Känns som att det är väldigt få som spelar ranked 3v3 om vi som är i promotion till Platinum möter ett lag som är i promotion till Challenger.

Spelar ingen roll vilken liga du är i det går efter MMR eller vad de nu heter. Men ja 3v3 laddern är rätt så död.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in