2013-09-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceps
En rolig grej hade ju varit att utföra en heist med några andra snubbar från ett annat crew och sen ha flashbackare som ligger i bakhåll på platsen där man ska dela upp bytet.

Detta kommer garanterat att utföras, låter som en sjukt rolig idé, vi behöver bara någon som går undercover och välja ett Crew som offer, kanske fragbite?
Citera
2013-09-08, 21:13
Medlem
cepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
Detta kommer garanterat att utföras, låter som en sjukt rolig idé, vi behöver bara någon som går undercover och välja ett Crew som offer, kanske fragbite?

Haha, den iden gillar jag! Det bästa hade vart att offra den flashbackaren som utförde rånet också, så att alla blir misstänkta!
Citera
2013-09-08, 21:13
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Det är väl två olika saker som varit på tal med commissioners och grupper.
Dels var det att folk såg det som problem att ledaren "bara" spelar ps3 och inte xbox, då var motargumentet att jag (som commissioner) spelar xbox och därför löser sig den frågan; jag "tar hand om" xboxgruppen så att säga.

Det andra var att commissioners (och även leader antar jag) skulle ha en liten grupp var med spelare som man anförtror sig åt, en rolig grej bara för att utveckla gangsterlivet

Om ni mixar dessa tankar nu med konsoler hit och dit hänger jag inte riktigt med på, men detta är vad som diskuterats innan.
Citera
2013-09-08, 21:14
Medlem
Citat:
Haha, den iden gillar jag! Det bästa hade vart att offra den flashbackaren som utförde rånet också, så att alla blir misstänkta!

Detta gillar jag starkt ! bra tänkt gubbs
Citera
2013-09-08, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tord-Eugene
Dels var det att folk såg det som problem att ledaren "bara" spelar ps3 och inte xbox, då var motargumentet att jag (som commissioner) spelar xbox och därför löser sig den frågan; jag "tar hand om" xboxgruppen så att säga.

Det andra var att commissioners (och även leader antar jag) skulle ha en liten grupp var med spelare som man anförtror sig åt, en rolig grej bara för att utveckla gangsterlivet

Om ni mixar dessa tankar nu med konsoler hit och dit hänger jag inte riktigt med på, men detta är vad som diskuterats innan.

Kanske leadern's grupp är Commissioners+Lieutnats. D.v.s "dreamteam" som används när vi kör mot andra crews osv.
Citera
2013-09-08, 21:27
Medlem
Citat:

haha true story! Sen borde h*n försöka gå med i nästa crew o göra en heist. Kanske kan utlysa en tävling om vem som kan gå "undercover" i flest crews och lura in i den ökända FB-fällan

Edit: Den om några månader ökända FB-fällan!
Efter några såna kupper borde FB-Crew se till att några dubbelkollar återsamlingsplatser efter obehöriga
Citera
2013-09-08, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tord-Eugene

Låter bra, men kommer det att komma till extra commissioners, eller ska det bara vara en för respektive konsol? Lär väl bli lite stort ansvar för att ta hand om allt själva, om nu inte även någon löjtnant får visst ansvar i det hela
Citera
2013-09-08, 21:58
Medlem
Hummlers avatar
GTASajten har ett crew med 16 medlemmar än så länge. Blir detta dödsknark nazisternas första offer eller har vi större svenska sidor i sikte?
Citera
2013-09-08, 22:00
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stonersmile
Låter bra, men kommer det att komma till extra commissioners, eller ska det bara vara en för respektive konsol? Lär väl bli lite stort ansvar för att ta hand om allt själva, om nu inte även någon löjtnant får visst ansvar i det hela
Vi får se när vi har spelat ett tag och vi vet vad Rockstar planerar för Social Club. Då kommer vi kunna avgöra vad som behöver ändras och vilka poster som behöver fler/färre spelare.
Citera
2013-09-08, 22:05
Medlem
Fhitals avatar
Jag förstår inte riktigt ifall man måste vara vänner med andra på PSN för att man ska kunna se dem i sin kontaktlista i mobilen, eller ifall det räcker med att vara vänner på Social Club?
Citera
2013-09-08, 23:32
Medlem
Livsituations avatar
Hur löser vi det här med att det bara kan vara 16 personer/server? Ska det vara 4-6 flashbackare per server eller? Blir tråkigt med för många och för svårt med för få.
Citera
2013-09-08, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsituation
Hur löser vi det här med att det bara kan vara 16 personer/server? Ska det vara 4-6 flashbackare per server eller? Blir tråkigt med för många och för svårt med för få.

om vi bara ska råna och sånt så fyller vi servrarna men om vi ska slåss är det väl 4-8 st
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in