2013-09-08, 20:50
Medlem
När tror ni vi kommer se de första exemplaren dyka upp på internet?
2013-09-08, 21:05
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Om man har tur, kan man få det då?
Hur maånga dagar efter brukar det ta? 1-2?
Någon med erfarenhet?

Oftast postas spelen 1 dag innan release, iallafall inrikes. Är dom schysta så skickar dom några dagar tidigare för att du bor i Sverige. 3-7 dagar låter som en rimlig leveranstid men kan gå fortare om man har tur och tullen inte drygar.

Nog med OT dock.
2013-09-08, 21:11
Medlem
steris123s avatar
Vet inte om det här är sant, men vissa säger att om man går in i en affär innan du rånar den kan kamerorna identifiera dig om du har samma kläder som innan.
2013-09-08, 21:14
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steris123
Vet inte om det här är sant, men vissa säger att om man går in i en affär innan du rånar den kan kamerorna identifiera dig om du har samma kläder som innan.
Vilka är "vissa" och varifrån kommer den informationen?
2013-09-08, 21:19
Medlem
steris123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Vilka är "vissa" och varifrån kommer den informationen?

fejsbok inlägg från den där stora gta 5 sidan. Dom säger att ign sagt det i nån jävla gta V veckoanalys
2013-09-08, 21:48
Medlem
enligt GTA 5 videos så ska man kunna bli efterlyst? någon som har något mer info om det?
2013-09-08, 21:49
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Jajamänsan! Det är bara att skapa ett account på Social Club och gå med här: http://socialclub.rockstargames.com/crew/flashback_crew

Skriv gärna i multiplayertråden också ifall du har några speciella frågor, idéer eller önskemål: https://www.flashback.org/t2200263

Aha tackar! Jag har redan ett acc sedan 2011 Ska kanske joina, men jag har redan fixat en egen så haha :P
2013-09-08, 21:54
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Aha tackar! Jag har redan ett acc sedan 2011 Ska kanske joina, men jag har redan fixat en egen så haha :P

Du kan vara med i 5 olika crews tror jag så det är bara att joina.
2013-09-08, 22:35
Medlem
Vickejs avatar
Har Rockstar jämfört bilfysiken med något annat spel än? För dom har ju gått ut och sagt att fysiken inte ska vara lika "båtig" som i IV, men de skulle vara kul att veta åt vilket håll det lutar åt i V Tex så spelade jag La Noire nyss och den bilkänslan är ju FÖRJÄVLIG!!
Men OnT igen är det någon som vet om rockstar har beskrivigt bilfysiken mer utförligt?
2013-09-08, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vickej
Har Rockstar jämfört bilfysiken med något annat spel än? För dom har ju gått ut och sagt att fysiken inte ska vara lika "båtig" som i IV, men de skulle vara kul att veta åt vilket håll det lutar åt i V Tex så spelade jag La Noire nyss och den bilkänslan är ju FÖRJÄVLIG!!
Men OnT igen är det någon som vet om rockstar har beskrivigt bilfysiken mer utförligt?

Den ska vara som midnightclub LA
2013-09-08, 22:44
Medlem
i.b.ms avatar
Jag har nyligen efter 3 års uppehåll börjat köra lite GTA IV igen för att återbekanta mig med PS3 handkontrollen.

Är det någon som har gjort en sammanställning över de kontroll knappar i GTA V som blivit avslöjade genom in game filmer som släppts på nätet? Jag antar att man inte kommer att ändra alltför mycket från GTA IV setupen om det inte finns tunga skäl att göra det men man vet ju aldrig.

Vad gäller bilfysiken i GTA IV så såg jag en jämförelse med att styra en båt och det är väl så jag känner nu när jag återbekantar mig med spelet. Det gungar väldigt mycket men det kanske beror på dålig fjädring i mina bilar...
2013-09-08, 22:47
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vickej

Rockstar säger att de har använt sig mycket av bilhandlingen från Midnight Club Los Angeles

Jag har förvisso aldrig kört spelet i fråga men på klipp jag sett (av MNC LA) så tycker jag att det ser rätt dåligt ut och jag älskade bilhandlingen i Gta IV och hade allra helst sett att de behållit den i Gta V (med ytterst små justeringar) men man kan ju bara hoppas att Rockstar vet vad dom gör, känner mig smått "orolig" inför detta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in