Citat:
Ursprungligen postat av
Vredesmodet
Personligen så välkomnar jag allt som står i opposition till nuvarande regering och 7-klövern, så jag har lite svårt att inte se en nytta av SD oavsett vart jag står politiskt.
Sedan är allt relativt. Som jag skrivit så många gånger tidigare, ett parti som förnekar att vi som folk existerar och förespråkar storskalig assimilering av främmande folkslag, och som grädde på moset - vill ha fortsatt om än mindre invandring från tredje världen, är i min bok INTE på något sätt ett riktigt oppositionsparti. Det är ett ryggradslöst, förrädiskt och värdelöst parti för oss som är det minsta nationalistiskt sinnade.
Jag sparar verkligen inte på krutet i min kritik, men jag vill få folk att inse att SD är inte som så många verkar tro att det är. Det är en sak att folk som är riktiga SDare röstar på partiet, fine, men något som stör mig är hur etnonationalister "taktikröstar" på SD. Det finns liksom inget taktiskt alls med det längre. Det är lika taktiskt att rösta på sossarna som att rösta på SD i min bok. SD kommer bli tredje största parti utan våra röster. Det enda taktiska som finns i nuläget är att stödja den sanna nationalistiska kraften, som idag är Svenskarnas parti.
Genom att rösta på SD, kommer de tro att det lönar sig att skala av nationalismen och de kommer gå ännu längre i strävan att bli Sveriges största parti. Problemet är att när de väl blivit Sveriges största parti finns det ingen ideologi kvar alls, och de kommer knappast att lösa framtidens ännu värre problem.
Den som har det minsta koll på SD-toppen, vet hur förkastliga människor det rör sig om. De är inte ett dugg bättre än de kulturmarxister som har smutskastat SD i alla dessa år. På samma sätt de svartmålat SD, kommer SD att svartmåla partier som SvP när de växer till sig ytterligare. De har redan visat prov på detta vid ett flertal tillfällen, som den gången SD ville vara med sjuklövern när de ville protestera mot SvPs inträde i Grästorps kommun förra valet. Att SD även lagt fram motioner i riksdagen om möjligheten att förbjuda statliga bidrag till "odemokratiska" organisationer, skvallrar om vilka usla hycklare som huserar i partiet.
Visst, ett stort SD gynnar SvP, genom deras blotta existens. Men SD som parti kan vara farligt mot den sanna svenska nationalismen om de får mer inflytande i rikspolitiken.