Citat:
Ursprungligen postat av
BizzareAdvokado1989
Okej då är jag med. Det är alltid bäst att välja agility va?
Verkligen inte. Man behöver ett balanserat lag.
Citat:
Ursprungligen postat av
BizzareAdvokado1989
Hoho, nu blev jag slumpas alkemisten men heeeeelvete vad jag körde på, 11-1 och 80cs på dryga 30min!!
Nice! 11-1 är inte så tokigt. Dock är 80 lasthits inte något att hurra över vid 30min. Man bör ha 50+ vid 10 minuter om man inte har en riktigt dålig start. Sedan är det oftast mycket lättare att få lasthits också.
Citat:
Ursprungligen postat av
Psycholog1st
80 cs på 30 min?! du kan ju omöjligen vara ny.. det är typ rekord!
Citat:
Ursprungligen postat av
Psycholog1st
Då har du antagligen erfarenhet av något annat moba-spel innan.. du kanske kommer från LoL? spelare därifrån brukar omedelbart bli VÄLDIGT duktiga på dota.

Förstår inte varför du behöver vara elak. Han är ju uppenbarligen ny i spelet.
Citat:
Ursprungligen postat av
FatherFrost
För att citera alla i denna tråd efter dig, nej BF är aldrig värt på Kunkka, bara på gubbar man farmar väldigt mycket på. Inte för att glömma drar han knappast till specielt stor fördel farmmässigt om han skulle köpa en BF
Har inte heller påstått att det är ett bra item för Kunkka. Någon frågade varför vissa köper det till Kunkka och jag svarade. Dock kan det fungera som ett "roligt" item.
Något jag inte förstår dock, är varför folk köper bf till Bounty Hunter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Anbivalent
Vore ju trevligt om du kunde sluta trolla
Är det någon annan här som lirar mycket invoker? Har på senare tid spelat honom massor och har glidit upp på en fjärde plats på min most played, dock en rätt blyg win% med endast 60%. Men fortfarande sjukt skoj

Jag spelar ganska mycket Invoker. Dock sitter jag just nu på 47% winrate med honom. Jag har en tendens att förlora games med de heroes jag spelar bäst.
Citat:
Ursprungligen postat av
Glazeh
Har spelat mycket den här veckan och kan säga första 2 dar hade jag bara vinster nästan för att gå över till nästan bara förluster idag och igår blev det vinner två förlorar två.
Ganska skumt.
Jadu, själv har jag haft heltokiga lag hela dagen igår och idag. 8 förluster och 1 vinst idag. Hamnade t.ex. med folk som kallade mig noob för att jag ville gå mid med timbersaw osv.