Det är väldigt bra att vi har en diskussion kring det här då det är tydligt att det finns olika viljor och olika uppfattningar, vilket välkomnas
Jag tycker att ni skyndar iväg lite väl fort, om ni kollar Rockstars hemsida under fliken "Social Club" står det klart och tydligt att funktionalitet för GTA V kommer att utannonseras snart, just nu lägger de troligen allt krut på single player vilket får mig att tro att de två veckorna efter att GTA V kommit kommer Rockstar att ösa ut information om GTA Online.
Vi vet således ingenting om huruvida Crews kommer fungera över plattformar, vilka möjligheter det finns att planera stötar, hur kommunikationen inom hierarkin verkligen kommer att fungera osv. Därför tycker jag än en gång att alla sitter ner i båten och istället tar en funderare kring vilka events och liknande ni vill realisera i GTA Online.
Om ni vill starta ett Crew separat, fine, men detta är Flashbacks officiella Crew och tills Rockstar släpper mer information om huruvida allt kommer att fungera i GTA V tänker jag sitta och smutta på tropiska drinkar och kolla roliga videos om BMX, Ammunation och reality-tv.
Edit: Håller förresten med om det där med mindre squads