2013-09-06, 15:01
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Den där videon såg ju lovande ut.
Det man kan frukta är att förbättrad grafik sker på bekostnad av flyt (d.v.s fps).
Varför ska man frukta det?
Vi är inte kvar i 90-talet längre, där man fick välja på antingen det ena eller det andra.

Utvecklingen går framåt i rasande takt, och IGN skrev själva att de inte upplevde några som helst laddningar eller låg fps, utan spel flöt på hela tiden.
2013-09-06, 15:01
Medlem
herrmuss avatar
Vet någon om man kan "hälsa på" de andra spelbara karaktärerna? Dvs, spelar jag som Michael, kan jag åka ut till Trevor? Eftersom "de lever sina liv" och kan "göra vad som helst när man byter till deras karaktär", borde man inte kunna göra något i staden som X och sedan for Y förbi? Eller att de kontaktar en för att de är i trubbel?
2013-09-06, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Varför ska man frukta det?
Vi är inte kvar i 90-talet längre, där man fick välja på antingen det ena eller det andra.

Utvecklingen går framåt i rasande takt, och IGN skrev själva att de inte upplevde några som helst laddningar eller låg fps, utan spel flöt på hela tiden.
För att hårdvaran är 7 år gammal. Visst, det går säkert att förbättra mjukvaran men jag tror inte att man kan trolla. Någonstans blir det fråga om prioriteringar.
2013-09-06, 15:15
Avslutad
Vi får hoppas alla att det inte blir försenat. Den 18 sep. går bl.a. Posten i strejk!
2013-09-06, 15:19
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jurabergen
Vi får hoppas alla att det inte blir försenat. Den 18 sep. går bl.a. Posten i strejk!
Länka nästa gång. http://www.svd.se/naringsliv/seko-varslar-om-post-och-flygstrejk_8494254.svd
2013-09-06, 15:42
Medlem
ludwiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mQuast
Tänkte köpa ett PS3 för att endast lira GTA v, tror ni PlayStation 3 - 12 GB kommer klara det?

Jag själv har ett 12GB och valde att köpa en extern HDD (320GB) för 400kr, men om jag ska vara helt ärlig tror jag 12GB räcker om du endast ska spela GTA. Och utifall att du ångrar dig, går det som sagt att köpa till en extern hdd för en relativt billig peng.
2013-09-06, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Jag själv har ett 12GB och valde att köpa en extern HDD (320GB) för 400kr, men om jag ska vara helt ärlig tror jag 12GB räcker om du endast ska spela GTA. Och utifall att du ångrar dig, går det som sagt att köpa till en extern hdd för en relativt billig peng.
Hur påverkar hårddiskstorleken spelupplevelsen? Det är väl bara en liten del som installeras. Resten körs väl direkt från br-skivan?
2013-09-06, 16:07
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmus
Vet någon om man kan "hälsa på" de andra spelbara karaktärerna? Dvs, spelar jag som Michael, kan jag åka ut till Trevor? Eftersom "de lever sina liv" och kan "göra vad som helst när man byter till deras karaktär", borde man inte kunna göra något i staden som X och sedan for Y förbi? Eller att de kontaktar en för att de är i trubbel?
Det tror jag är jävligt långsökt.
2013-09-06, 16:09
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Vi pratar om Gta här inte Sims
Varför är det en dum fråga?
Alla springer inte runt som Michael, Franklin eller Trevor online.
2013-09-06, 16:11
Medlem
ludwiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Hur påverkar hårddiskstorleken spelupplevelsen? Det är väl bara en liten del som installeras. Resten körs väl direkt från br-skivan?

Antog att han menade om själva GTA fick plats på endast 12GB. Kanske jag som missuppfattade.
2013-09-06, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Antog att han menade om själva GTA fick plats på endast 12GB. Kanske jag som missuppfattade.
Ok. Det gör det förmodligen inte.
2013-09-06, 16:27
Medlem
Vadå GB jag hade bokat ett har ett PS3 Slim med vete fan vad det har i GB var ser man det har massor av spel och ett par från PS Stores en har jag några Demos tex en kille som alltid spam skickar till mig att ladda ner online demos han har.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in