2013-09-06, 06:50
Medlem
Brasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Någon som vet var man ska kika för att förhandsboka ett GTA V Collector's Edition såhär sent?

Fick ett mejl för någon dag sedan av Hemmakväll att de inte kommer få in detta.
Min kompis fick samma meddelande fast från CDON.

Spelbutikens pris som är 700:- mer än vad jag skulle ge känns inte så lockande.
Finns det något annat alternativ?
Annars blir det bara att förhandsboka själva spelet.

Men det är synd på allt in-game content jag kommer gå miste om..

Skriv till dem och använd dig av deras prisgaranti? Brukar ju funka och att du då får samma pris som på stället du visar dem.. Skall vara svensk butik osv men det står ju regler för det där på sidan.
2013-09-06, 07:08
Medlem
ApaOnCracks avatar
Även om jag är väldigt taggad till GTA V så känns det tråkigt att det inte verkar komma till PC då det är sjukt kul att moda så man kan köra runt i Audi R8 m.m.
2013-09-06, 07:53
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skez
Gjorde en snabb bild på varför jag tror att det är Grove Street.

Grön = Ryders mur
Röd = Ryders stängsel
Lila = Vägen är rätt lik
Blå = Lyktstolpen är placerad hyfsat likt ()

Om inte annat är det önsketänkande i alla fall!

http://image.bayimg.com/69359d26321d1b57c17f8b7b84a43e12aa2a2b50.jpg

Dessutom får vi tänka på att GTA V utspelar sig 21 år efter San Andreas, mycket kan ha hänt med Grove Street!

Där har du vad som tros vara Grove Street

http://www.rockstargames.com/V/img/global/home/lsbc/friendly-neighbors/bg.jpg

Men jag säger inte emot dina förslag heller
Senast redigerad av Reggaeman 2013-09-06 kl. 08:11.
2013-09-06, 08:16
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApaOnCrack
Även om jag är väldigt taggad till GTA V så känns det tråkigt att det inte verkar komma till PC då det är sjukt kul att moda så man kan köra runt i Audi R8 m.m.
R* har alltid gjort såhär med dom senaste GTA spelen, först släppt spelen till konsollerna och förnekat allt som har med en PC verision att göra, och sen ca ett halvår senare släppa de till PC.. Vet inte hur många som frågar/skriver om detta varje dag... Man kan ju tycka att de borde gå in i hjärnan på folket någon gång..

Förövrigt så ser jag framemot att få spela som Trevor och härja runt i öknen, med vråltrimmade beachbuggis/muskelbilar/rangerovers!!! Ska bli så jävla kul och är taggad som fan!!
2013-09-06, 08:18
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApaOnCrack
Ha ha ha. Audi R8 finns ju redan med i spelet=) Iallafall hoppas jag 1000 ggr om att ingen lyckas modda på konsoll igen! Tror ni folk kommer lyckas göra det och spela online?
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Där har du vad som vara Grove Street

Japp, Grove street kommer finnas med i spelet! Undrar förresten hur likt Los santos i V kommer vara los Santos i SA?..
2013-09-06, 08:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Du har inte påvisat något som skulle ändra faktum, så du kanske ska se till dig själv innan du ser till andra

Kan du påvisa något så logiskt som Jordens gravitation så
2013-09-06, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Japp, Grove street kommer finnas med i spelet! Undrar förresten hur likt Los santos i V kommer vara los Santos i SA?..
Om det inte kommer vara likadant som i SA så är det ju ett stort misslyckande från Rockstar.
2013-09-06, 09:46
Medlem
Medves avatar
Citat:

Klart groove är med. Franklin ska ha koppling till dom. Sen Ballaz, the lost mc, killer hills. Ett till mc gäng, koreaner, kineser, vagos eller vad dom heter sen nåt armeniskt gäng.
2013-09-06, 10:46
Medlem
Hoppas man forsättningsvis kan styra helikoptern i GTA V med ps3ans sixaxis funktion som man kan i GTA IV.
Eller visst, man kan styra andra fordon också men det är endast till helikoptern jag har det aktiverat. Ger en mycket skönare känsla.
Senast redigerad av DrAg00nEn 2013-09-06 kl. 10:50.
2013-09-06, 10:46
Medlem
Skezs avatar
Citat:

Det är förmodligen samma gata som på den andra GTA V-bilden.
Kollar du träpelaren med påklistrade affischer sitter dem exakt likadant, likaså lyktstolpen. Kan inte vara annat än samma gata.
2013-09-06, 11:57
Medlem
Viches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brask
Skriv till dem och använd dig av deras prisgaranti? Brukar ju funka och att du då får samma pris som på stället du visar dem.. Skall vara svensk butik osv men det står ju regler för det där på sidan.

Pratade nyss med spelbutiken och fick som svar att de hade satt ett fast och oföränderligt pris på CE.
2013-09-06, 12:05
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intelpundet
Har diskuterats flertalet gånger och det mesta mynnar ut i att det kan vara vilken väg som helst som har en vändplats, men vi kan alltid hoppas!

Absolut, men det ser ut som infarter till olika kåkar vilket gör det mer troligt till att det är grove :–)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in