Lugna och fina nu....
Till att börja med så trodde jag Dunning-Kruger var ett krav för att få installera WoT?
För det andra måste jag försvara min kompis "chatten" lite. Visst, det förekommer en del skitsnack (vem orkar bry sig om sånt?) men det förekommer även en hel del viktigt info titt som tätt. Brukar själv t.ex. informera om att fi bryter igenom någonstans (man kanske förlorar kullen på Himmelsdorf), eller att få fart på felaktigt campande heavies, eller att få hem försvarare när alla glömmer den egna basen osv osv. Skulle nog ha svårt att vara lika uppmärksam på vad som händer över hela spelplan utan minikarta och chatt faktiskt (även om jag själv tror att jag alltid har koll). Slutligen så räcker energin från EN enda komplimang - från någon, till någon - att släta över all den negativa skit som rinner ut i säkert 20 matcher!! Där och då tänds hoppet för mänskligheten igen.
Slutligen är det väl så. Om man skall vara helt ärlig. Att får man många kommentarer i chatten om att man inte gör saker rätt och riktigt så borde man kanske titta lite på sin spelstil/taktik och kanske testa lite förändringar. Tycker nog att det där om "ingen rök utan eld" brukar stämma oftare än vad man tror...
Citat:
Ursprungligen postat av
Littlebear34
Det är väl typ 3 gånger om året(om du kör din m103 en gång per dag så borde du ha creds+xpn till jul)
Ok, det är bara att gneta på m.a.o.