Citat:
Ursprungligen postat av
Rednecksvedala2
Skulle jag vara het ämnne?. Ja du har tydligen inte läst mina svar. ELLER JAG KANSKE HADE 7 POLARE SOM LJÖG FÖR MIN SKULL,oCH 2 SNUTAR. MVH pK
Ja, för det första är det inte jag personligen som anser dig het (du ser helt ok ut

), utan det var en tilltagen höftning av "heta" personer som diskuterats runt H's försvinnande och som poppat upp upp i inlägg av diverse skribenter.
För att vara helt korrekt så har inte jag (m.fl) pratat med vare sig någon ur "parkbänksgänget" lr polisen. efter det att H försvann. M.a.o så har vi alltså bara din story att gå på angående ditt alibi, tider m.m. Detta sagt rent formellt alltså, vilket kan vara en förklaring till varför någon kan hysa vissa misstankar ang. din person.
Inte trodde jag heller på en Nya Zeelands flytt, utan det var mera ett inlägg för att dementera spekulationer kring din påstådda hädanfärd.
Senast du var aktiv i tråden sa du att du skulle höra dig för bland bekanta ang. H's försvinnande. Kom det fram någonting av detta eller?
Vid den aktuella tiden umgicks du ju en del med PU. Kan du verifiera om PU vid denna tid hade tillgång till båt o var denna i så fall fanns? Hur var det nu, mindes du vilken bilmodell PU hade vid denna tid? Själv säger han att det var en vit Toyota Camry sedan, sen 80-talare. Hade han möjligen tillgång till ytterligare någon bil?
Har du några kommentarer till Björ* Wallber*s eventuella roll i fallet?
Med vänlig hälsning X