2013-09-05, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Ja har alltid velat att GTA ska fixa så att man kan gå in i nästan alla byggnader. Hur många byggnader tror ni att man kommer kunna gå in i?

aa precis typ gå in i en lägenhetsbyggnad och göra inbrott i någon random lägenhet
2013-09-05, 02:23
Medlem
archeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DestroyerJORP
aa precis typ gå in i en lägenhetsbyggnad och göra inbrott i någon random lägenhet

Hoppas på mycket inbrottsuppdrag då det hade varit coolt att liksom gå in i en rik mans villa och stjäla en tv och massa guld och smycken. Alternativt även kunna göra inbrott i elektronikaffärer och stjäla laptops osv.
2013-09-05, 03:00
Medlem
Freeze89s avatar
Känns som att majoriteten köper till PS3, har jag rätt?
2013-09-05, 06:24
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freeze89
Jag har själv funderat på om jag ska köpa till ps3 eller xbox och valet blev tillslut ps3.
Pågrund av att spelet helt enkelt har varit mer inriktat till ps3 än till xbox.
2013-09-05, 06:28
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Den är ju fejk man ser ju det är irl

Den är väl inte fejk om det är irl?

Så här ligger det till:

Bild på Hollywood, Los Angels.
http://www.ladda-upp.com/bilder/82269/gta-v

Bild på Vinewood, Los Santos.
http://www.ladda-upp.com/bilder-a/gta-v2-115.jpg

My mistake, men det finns faktiskt stora likheter. Tagna från denna videon av Typical Gamer.

http://www.youtube.com/watch?v=BYVPsBHQlYw&feature=c4-overview&list=UU2wKfjlioOCLP4xQMOWNcgg
2013-09-05, 09:16
Medlem
Dwades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Jag har själv funderat på om jag ska köpa till ps3 eller xbox och valet blev tillslut ps3.
Pågrund av att spelet helt enkelt har varit mer inriktat till ps3 än till xbox.

Vadå mer inriktat till ps3? Varför skulle dom göra så?
2013-09-05, 09:30
Medlem
mustams avatar
Själv kommer man köra på xbox.
2013-09-05, 11:19
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freeze89
Bry dig inte om folket här på fb, köp på den konsol som dina vänner köper det på. Oavsett vad du köper kommer det finnas folk från flashback crew på båda plattformarna.
2013-09-05, 11:57
Medlem
sneakydudes avatar
Kan man nånstans läsa vilken konsol som varit "lead platform"? Det brukar vara det jag går efter när jag väljer vilken konsol jag ska köpa ett spel till. Nu har förvisso Rockstar haft detta spel i produktion ett bra tag, så jag tror knappast att det blir märkbar skillnad mellan konsolversionerna. Men det är ju helt klart vanligare med sämre versioner till ps3 när det gäller många andra spel.
2013-09-05, 12:07
Medlem
yedis avatar
En grej man kan påverka när man moddar bilarna.

2013-09-05, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Kan man nånstans läsa vilken konsol som varit "lead platform"? Det brukar vara det jag går efter när jag väljer vilken konsol jag ska köpa ett spel till. Nu har förvisso Rockstar haft detta spel i produktion ett bra tag, så jag tror knappast att det blir märkbar skillnad mellan konsolversionerna. Men det är ju helt klart vanligare med sämre versioner till ps3 när det gäller många andra spel.

Man kan ju anta att det kommer vara lite bättre till ps3 eftersom bland annat gamplaytrailrarna var spelade på ps3.
2013-09-05, 13:03
Medlem
Vickejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuC0
Man kan ju anta att det kommer vara lite bättre till ps3 eftersom bland annat gamplaytrailrarna var spelade på ps3.

Tror att det där är ganska "långsökt". Det kommer nog vara lika till båda konsolerna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in