2013-08-30, 21:28
Medlem
-Cobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JobeZ93
2-fa ikväll
Ska och lämna piss på onsdag för medicin, kommer det synas?
70% säker att det inte kommer synas.
2013-09-02, 13:00
Medlem
YoDudes avatar
Tja FB.
Jag ska göra en lång historia kort för jag är så jävla bakis och fortfarande påverkad av bezo. Jag och en tjej chillade hemma hos mig, jag är 18 och jag bor hos mina föräldrar. Vi chillade tog vars ett piller hade sex och sen så drog . Jag vaknar nu vid 14:00 av att min mamma rasar in på mitt rum. vi hade inte rökt något olagligt men mamma instiserar på att jag ska pissa på måndag. Rökte cannabis senast i tisdags.
Kommer jag att påp positivt på blidprovet? det är ju nästn en vecka sedan jag rökte.

Förlåt ifall jag har lagt tråden i fel forum men jag är så jävla faded just nu. Mod får gärna flytta tråden

Gud vilken sjukt kväll vaknar upp och hittar konstiga saker....

(skrev detta i söndags men tråden togs bort)
2013-09-02, 13:45
Medlem
YoDudes avatar
Kan också tillägga att jag inte kunde komma under sexet, vi höll på i typ 40 min....
2013-09-04, 13:59
Medlem
Hej!
Min gode vän skall ta ett urinprov på kriminalvården som skickas på analys.

Han tog i lördags ca2mg sub och i fredags också ca 2mg, han lämnar UP på torsdag eftermiddag,
Han väger ca 100kg och styrketränar som mig seriöst (4av5 dagar) han är ren i övrigt, bör han dricka massor av vatten innan detta prov, han ska egentligen inte veta om detta prov samt arbetar på ett gym så han kan lätt säga att han körde ett hårt pass innan provet för att förklara mängden vatten, tacksam för snabbt svar!

Tror ni han klarar sig? Skiten träffar fläkten så att säga annars...
2013-09-04, 14:04
Medlem
paratillpoffs avatar
Hej, har nyss sökt ett jobb där de kräver urinprov för cannabis.
Jag har rökt pretty much varje dag (med enstaka uppehåll) de senaste 3 åren.
Har dock väldigt bra ämnesomsättning, tränar mycket osv. Har även märkt att jag har mindre problem med avtändningar/bakfyllor osv än vänner i min omgivning (kan dricka sjuka mängder alkohol utan att bli särskilt fucked dagen efter). Min fråga är dock om någon annan har erfarenheter av pisseprov på arbetsplatser? Hur seriösa brukar de vara? Många vänner som även säger att de används som skrämseltaktik för att få bort personer som nojjar, att de i själva verket aldrig tar provet för analys.

Och min andra fråga är att utifall jag skulle pissa, och faila. Har företaget rättigheter till att koppla in farbror blå?

Kan även tillägga att mitt belastningsregister är helt tomt.

Tack på förhand
Senast redigerad av paratillpoff 2013-09-04 kl. 14:06.
2013-09-04, 15:19
Medlem
Hej! Jag har brukar THC mer eller mindre varje dag under ca 4 månaders tid och sporadiskt brukat det under 10 månader med undantag då jag hade uppehåll en månad. Jag misstänker att jag kommer att bli urin testad av en privatperson under den kommande tiden (kan vara allt från i morgon tills om två veckor, då denne har funderat på detta). Senast jag brukade var 9 dagar sedan, i Amsterdam där gräset och det bruna brukar ha hög THC procent. Jag väger ca 95 kilo, otränad för tillfället men mer muskulös än genomsnitt men dock så har en del munch satt sig på magen. Jag har lätt för att gå upp och ner i vikt och muskler. Hur skall jag gå tillväga för att så fort som möjligt bli ren. Jag vet att man kan dricka mkt vatten dagen innan och allt sådant. Men finns det t.ex. vissa vitamintabletter som hjälper till utbrytningen av ämnet ur kroppen. Jag älskar styrke träning, men har dock hört att det bara förvärra situationen. Stämmer det? Alla tips är uppskattade!

Tack på förhand,
Storemannen
2013-09-04, 18:59
Medlem
Om jag tar 250mg tram idag är jag då ren fredag nästa vecka? Har aldrig tagit tram förut.
2013-09-04, 22:27
Medlem
TheGolemFighters avatar
Om jag käkar två stycken iktorivil 2mg hur länge sitter de i pisset då?
2013-09-04, 22:47
Medlem
art-creators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bz01
Om jag tar 250mg tram idag är jag då ren fredag nästa vecka? Har aldrig tagit tram förut.

ja du kan vara lugn. Är ute efter max 3-4 dagar.
2013-09-04, 22:50
Medlem
art-creators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillenHelaDagen
Hej!
Min gode vän skall ta ett urinprov på kriminalvården som skickas på analys.

Han tog i lördags ca2mg sub och i fredags också ca 2mg, han lämnar UP på torsdag eftermiddag,
Han väger ca 100kg och styrketränar som mig seriöst (4av5 dagar) han är ren i övrigt, bör han dricka massor av vatten innan detta prov, han ska egentligen inte veta om detta prov samt arbetar på ett gym så han kan lätt säga att han körde ett hårt pass innan provet för att förklara mängden vatten, tacksam för snabbt svar!

Tror ni han klarar sig? Skiten träffar fläkten så att säga annars...

Han kommer definitivt klara sig på screeningstest. Hur det ligger till med analys kan jag inte svara på. desto bättre ämnesomsättning han har, desto större chans finns det att han klarar sig. Därför är det bra om han tränar/äter regelbundet.
2013-09-05, 00:25
Medlem
Hej, en polare pissar och ska ta MDMA i helgen.

Hur lång tid innan det är lugnt att pissa? 2-3 veckor?
2013-09-05, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av art-creator
Han kommer definitivt klara sig på screeningstest. Hur det ligger till med analys kan jag inte svara på. desto bättre ämnesomsättning han har, desto större chans finns det att han klarar sig. Därför är det bra om han tränar/äter regelbundet.

Tack så mycket för svar, har för mig att om screeningen är ren så göra ingen analys(?)
Jag talar om detta för han så han lugnar sig lite, han lämnar ju idag, ska se till att jag blir underrättad om resultatet och postar det här då det skrivs mycket om just buprenorfins spårtider men ingen verkar ha tillfredsställande koll

Som sagt väger han 100kg och är rätt rejält muskulös så ämnesomsättningen borde vara minst okej iaf.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in