Citat:
Ursprungligen postat av
mckillah
Alltså jag gick över från ett tioårigt bruk av cb, Jag började med mixar som jag inte själv blandade så kan inte säga hur starka dom var men började ganska snabbt beställa pulver och jag har väl en sån personlighet att jag inte blir nöjd utan alltid vill dra det till det yttersta. Men har aldrig haft en femma färdig mix i mer än en kväll, man tycker ju att man borde bli avskräckt efter alla gånger jag sneat men de ger motsatt effekt.
Hade gärna gått tillbaka till cb i framtiden men kan röka en femma dunder weed och jag känner inget.
Just nu går jag på hasch programmet och ska börja lämna urinprov inför en kommande utredning av mina psykiska problem så just nu kan jag inte röka nåt annat.
Tycker de verkar som ett självskadebeteende.
Självklart ett beroende också.. Du borde försöka trappa ner dosen om du inte kan sluta helt.
Så gjorde jag på, som du nämner, heroin, klarade inte av det så slutade tvärt.
Har även jag vart fast på rökmixar, för 3 år sen, mixarna var 10ggr mer potenta men när jag slutade var jag riktigt trög. Nu några år senare så har jag ju självklart återhämtat mig, men folk anser att jag blivit "trögare" överlag och faktiskt lite dummare. Vet inte vad det beror på, förutom det jag dragit i mig.