Citat:
Ursprungligen postat av
MrOpiat
Blev nånting mellan 13 och 15 gram tobak på 1g fubinaca och tycker det blev helt okej. Just fubinacan lämnar ganska tydliga spår i kärlet som man blandat det i, det blir som en vit bellägning men jag använder alltid samma glas kärl så det löser säkert upp av det gamla varje gång man blandar nytt också.
Beställde även lite 2NE1 nyss också som jag räknar med att få på torsdag. Har du testat den? Hur tycker du den är i så fall i jämförelse med fubinacan?
2N1 har jag hört så dåliga recensioner från så har inte planrerat att lägga pengar på den i framtiden, då jag föredrar bb-22 och ab-fubinaca(1ian) för dock bb-22 slår lite löst men kickar på bra i bong och kostar som sagt 100kr/g bara göra en 5/50 om man verkligen vill bli zonkad.. de e inte ens dyrt heller.. btw 5g bb-22 blir mkt mindre än 500
Angående avlagringen som skapas, vet inte riktigt vad det beror på. in/avdunstat acetonpulver, på min snabbmix som jag jgorde igår med flit då jag inväntar ca 2hg damiana. och då hade jag itne ens diskat den gamla skålen jag använder utan körde aceton längs väggarna och jävla massa vitt losstna, så gör så ifall att du gör mix ofta, rekommenderar inte att låta din burk bara stå veckor efter användning...
Burken jag använder vettefan vad det är för material? Idiotförklara mig inte nu men, keramik?(troligen inte) den är som någon form utav tunn tunn metall skål. t.ex. spolar du hett vatte ii den bränner de igenom den. Dock diskar jag altid mina 1d-1v efter användning för annars torkar det där in något förfärflligt och sen ere inte så kul när kompis/närstående kommer och frågar vvafan ere för grönt vitt skit i din skål??? sen kan du glömma och få bort det efter 2-3 veckor om du inte typ rengör den med aceton dårå
sorry lång post e produktiv på morgonen ;D