2013-09-03, 16:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Jag står inte nära familjen eller Berny på nåt sätt, men jag har sett foton på hennes mamma, pappa och bröder och de ser inte ut så där. De ser helt "normala" ut. Pappan och bröderna är väldigt lika Berny när det gäller ansiktsdragen, särskilt pappan.

Jaha. Då är det förmodligen inte dem (på bilderna), utan någon som ville göra sig lustig. Jag tyckte väl att "moderns" bild såg väldigt konstig ut.
Citera
2013-09-03, 16:31
Medlem
Milixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Jaha. Då är det förmodligen inte dem (på bilderna), utan någon som ville göra sig lustig. Jag tyckte väl att "moderns" bild såg väldigt konstig ut.
"Mormor" är ju Glenn Close, från 101 dalmatiner...
Cruella de Vil anyone?
Och "bror" är en av Project Runway's vinnare, några säsonger bak.
Citera
2013-09-03, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Milix
"Mormor" är ju Glenn Close, från 101 dalmatiner...
Cruella de Vil anyone?
Och "bror" är en av Project Runway's vinnare, några säsonger bak.

Haha, ja. Har inte sett 101 Dalmatiner men vet givetvis vem Glenn Close är. Haha, känner mig lite dum nu. Måste gå och sova, har inte sovit bra alls på flera nätter.
Citera
2013-09-03, 19:33
Medlem
Hur kan msn ens tro att dom där bilderna
skulle förställa personer ur Bernys familj ?
Då måste man vara bra dum.
Citera
2013-09-03, 20:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SysterGalen
Hur kan msn ens tro att dom där bilderna
skulle förställa personer ur Bernys familj ?
Då måste man vara bra dum.

Ja, vilken kardinalsynd att begå.

Men visst, det var dumt.
Citera
2013-09-03, 21:20
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
Kom igen, Pajnispung. Ditt "bevis" för dubbelkonton är att folk har liknande åsikter? Hur vet du förresten att det inte gömmer sig ett helt gäng professorer och psykiatrer i den här tråden?

Håller med dig till fullo.
Jag har läst den här tråden i flera år men bestämde mig precis för att skapa ett konto här för att kunna "delta" i tråden.
Men jag tror de flesta som skriver här har ganska så stor erfarenhet av " Psykvård " eller någonting liknande.
Citera
2013-09-03, 23:26
Medlem
I inlägget "sorg och kärlek. Svar på två frågor" skriver berny att hon har frågestund nu. Så fråga på, ni som har frågor.

För övrigt skriver en "Maja" i en kommentar att hon tror Jonas och Lukas ligger bakom denna tråden och tror att många här har dubbelkonton... Hmm...
Citera
2013-09-04, 00:33
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av transparent113

För övrigt skriver en "Maja" i en kommentar att hon tror Jonas och Lukas ligger bakom denna tråden och tror att många här har dubbelkonton... Hmm...

Aj aj tänk på regel 1.06 nu.
Citera
2013-09-04, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Aj aj tänk på regel 1.06 nu.

Jag spekulerade inte utan antydde att någon av fansen är helt ute och cyklar då denne tror att enbart två personer är intresserade av att skvallra om Berny. Tycker det är rent skrattretande hur man ens kan tänka den tanken. Det var vad jag ville uttrycka. Kanske inte heller är ok iofs. Får väl se om jag åker ut på grund av det..
Senast redigerad av transparent113 2013-09-04 kl. 02:44.
Citera
2013-09-04, 03:30
Medlem
Citat:
Jag vet faktiskt inte. Men om någon annan kunde bekräfta det du säger är det ju bra, någon nära familjen.

Jag vet vilka de är och nej ingen av dessa är Bernys riktiga släktingar. Glenn Close liksom.
Citera
2013-09-04, 09:04
Medlem
Citat:
Bläddrade tillbaka och hittade detta inlägg. Väldigt bisarrt. Det vore intressant om Crazyman ville kommentera bilderna. Dock är faderns bild borttagen.

https://www.flashback.org/sp18273082
Äh, de skojar ju lite om Bernys hår bara.
Citera
2013-09-04, 15:29
Medlem
peerons avatar
Varje gång jag tänker på deras hundar får jag ont i magen. Även chihuahuor behöver ju motioneras rätt ordentligt en gång om dagen, jag vill inte ens tänka på hur mycket en hund i Theus storlek behöver, men det känns ju som att de få gånger man ser bilder på dem i koppel utomhus är det precis i samma område? Aldrig någon långpromenad.

Förstår verkligen viljan och längtan efter husdjur men det här är så hemskt och själviskt. Blir nästan argare över behandlingen av djuren än över behandlingarna av människorna i Bernys liv. Människorna kan i alla fall välja själva...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in