2013-09-03, 13:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Njet, betyg. Vad sysslar du själv med? Alltid intressant att se vad folk anvönder sin tid till.

Vad jag sysslar med är oväsentligt. Däremot är det inte särskilt svårt att se att du är lite förvirrad, då du ständigt motsäger dig själv i dina inlägg. Du borde kanske skaffa dig en bakgrund i medvetandefilosofi, och i moralfilosofi innan du kommer med bisarra påståenden om Pålsson.
Senast redigerad av GenesisP 2013-09-03 kl. 13:50.
Citera
2013-09-03, 13:50
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Jag hoppas verkligen inte det. Hon verkar ha fått fler likes på sistone också (är det så de får betalt? Ett omtjatat "klick på hjärtat"= 1 spänn typ). Fast det kan ju också bero på att hon pratar om hur bra hon är på att "deepa" killar (med throat felstavat tio gånger). Det är en flytande linje mellan glamour och ren porr, bevisligen.

Jag har för mig att hon alltid varit "toppbloggare".

Jag måste undra vad det är för personer som egentligen går igång på hennes blogg dock? Jag menar, mjukporr varvat med ångest och en psykiskt sjuk flickvän... känns inte sådär jättefräscht, oavsett hur duktig hon är på "deep troath".
Citera
2013-09-03, 14:13
Medlem
Men sluta med massa OT! PMa varandra om ni vill konversera och gör det inte i denna tråd.
Citera
2013-09-03, 14:16
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag måste undra vad det är för personer som egentligen går igång på hennes blogg dock? Jag menar, mjukporr varvat med ångest och en psykiskt sjuk flickvän... känns inte sådär jättefräscht, oavsett hur duktig hon är på "deep troath".

Eller hur, och dessutom bor de ihop i en LSS-lägenhet. Hett.

På tal om det så har jag med lite googlande kommit fram till att det rör sig om modellen serviceboende: http://www.malmo.se/Medborgare/Omsorg-vard--stod/Boende-for-personer-med-funktionsnedsattning.html (se fliken boendeformer) samt att det av lagen/aspergerforum/whathaveyou tydligt framgår att man INTE får ha inneboende. Man betalar redan en förmånligt låg hyra/avgift (kallas olika på olika ställen), varför också bara de som har rätt till stöd enligt LSS får bo där. Så antingen får trasbarbie också skaffa sig lite nya diagnoser, eller så måste de sluta säga att de bor ihop och isället låtsas att hon är på besök dygnet runt (vilket kräver att x antal blogginlägg raderas, t.ex. där de är "på besök" hos hennes mamma där hon är skriven).

Jag kan av olika skäl inte göra det själv, men det är min förhoppning att någon känner sig manad att maila eller ringa "Vård och omsorg: Innerstaden" och tipsa. Emma lyfter ju garanterat bidrag från Kävlinge kommun också, kanske intressant för dem att veta att hon inte fysiskt bor där? Det är så jävla inte ok med folk som utnyttjar systemet.
Senast redigerad av sinfon 2013-09-03 kl. 14:18. Anledning: Tillägg
Citera
2013-09-03, 14:33
Medlem
Citat:
Eller hur, och dessutom bor de ihop i en LSS-lägenhet. Hett.

På tal om det så har jag med lite googlande kommit fram till att det rör sig om modellen serviceboende: http://www.malmo.se/Medborgare/Omsorg-vard--stod/Boende-for-personer-med-funktionsnedsattning.html (se fliken boendeformer) samt att det av lagen/aspergerforum/whathaveyou tydligt framgår att man INTE får ha inneboende. Man betalar redan en förmånligt låg hyra/avgift (kallas olika på olika ställen), varför också bara de som har rätt till stöd enligt LSS får bo där. Så antingen får trasbarbie också skaffa sig lite nya diagnoser, eller så måste de sluta säga att de bor ihop och isället låtsas att hon är på besök dygnet runt (vilket kräver att x antal blogginlägg raderas, t.ex. där de är "på besök" hos hennes mamma där hon är skriven).

Jag kan av olika skäl inte göra det själv, men det är min förhoppning att någon känner sig manad att maila eller ringa "Vård och omsorg: Innerstaden" och tipsa. Emma lyfter ju garanterat bidrag från Kävlinge kommun också, kanske intressant för dem att veta att hon inte fysiskt bor där? Det är så jävla inte ok med folk som utnyttjar systemet.
Har också provocerats av detta, länge. Speciellt att de inte ens försöker smyga med att de skiter i reglerna, de skryter med det, som vanligt. Men Emma kanske redan har samlat på sig ett par diagnoser, någon som vet?
Citera
2013-09-03, 14:39
Medlem
sinfons avatar
Härligt, nu är de väl ute "på långpromenad" med hundarna igen. Alla bilderna är tagna inom en radie av 30 meter från deras lägenhet, kan jag upplysa om (som bor i samma område).
Citera
2013-09-03, 15:14
Medlem
Citat:
Härligt, nu är de väl ute "på långpromenad" med hundarna igen. Alla bilderna är tagna inom en radie av 30 meter från deras lägenhet, kan jag upplysa om (som bor i samma område).

Men vad trevligt. Ännu ett "sunt äventyr"!
Citera
2013-09-03, 15:25
Medlem
Det där som Berny påstod på Facebook, att hon var "flaggad av en säkerhetsavdelning"...
Ingen som hört nåt mer om det?
Med tanke på Bjärnans sinne för dramatik är det konstigt att hon inte själv dragit igång en stor scen om detta. Inte för att jag tar henne på allvar, men hennes små utspel och konspirationer är ju bara såååå underhållande!
Citera
2013-09-03, 15:41
Avslutad
Bläddrade tillbaka och hittade detta inlägg. Väldigt bisarrt. Det vore intressant om Crazyman ville kommentera bilderna. Dock är faderns bild borttagen.

https://www.flashback.org/sp18273082
Senast redigerad av GenesisP 2013-09-03 kl. 15:44.
Citera
2013-09-03, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Bläddrade tillbaka och hittade detta inlägg. Väldigt bisarrt. Det vore intressant om Crazyman ville kommentera bilderna. Dock är faderns bild borttagen.

https://www.flashback.org/sp18273082

Fast de där bilderna är väl ett skämt?
Citera
2013-09-03, 16:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Fast de där bilderna är väl ett skämt?

Jag vet faktiskt inte. Men om någon annan kunde bekräfta det du säger är det ju bra, någon nära familjen.
Citera
2013-09-03, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Jag vet faktiskt inte. Men om någon annan kunde bekräfta det du säger är det ju bra, någon nära familjen.

Jag står inte nära familjen eller Berny på nåt sätt, men jag har sett foton på hennes mamma, pappa och bröder och de ser inte ut så där. De ser helt "normala" ut. Pappan och bröderna är väldigt lika Berny när det gäller ansiktsdragen, särskilt pappan. Men de är verkligen inte "extrema" som Berny.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in