2013-09-03, 01:11
Avslutad
Såg detta på BB. Onekligen ett intressant påstående.

Citat:
Elisa dog nästan på grund av Berny för flera år sedan. Kan tyvärr inte säga mer än så. Berny är en ärkefitta och att Elisa förlåter henne om och om igen liknas nästan vid ett självskadebeteende vid det här laget.
Citera
2013-09-03, 01:26
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dodelijk
http://funnie.st/321830/how-to-make-the-perfect-cosplay-cleavage/

Fick mig att tänka på Emmas tuttar haha

https://anonfiles.com/file/efba4cbdd978405a26a19cb441977138

Vad har hon gjort med dom? Bröst ska inte vara "knöliga" ...
Citera
2013-09-03, 02:16
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13

Oftast ser det ut så när man har en för liten bh, själva kupan skär in under eller precis över bröstvårtan..
Citera
2013-09-03, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13

En förliten BH, eller snarare minst 3 med inlägg och skit. Fattar inte hur NÅGON kan tro att det där är silikon :S
Citera
2013-09-03, 09:40
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
1. Väldigt många "nya" användare som håller med de äldre användarna här. Intressant..Dubbelkonton anyone?.

Wow, vill DU verkligen var den som spekulerar i dubbla identiteter? Du skapade ditt konto i augusti och har sedan dess enbart skrivit i denna tråden. Vi andra har haft våra konto sedan flera år tillbaka och har skrivit flera hundra inlägg i diverse trådar.

Seriöst, kryp tillbaka till stenen du kröp fram under jävla imbecill. "Pluggar psykologi", på komvux då eller? Hahahahaha. Bara folk som ljuger känner ett behov att vifta med sin "höga utbildning" när argumenten tryter.
Senast redigerad av Kardnialvokal 2013-09-03 kl. 09:42.
Citera
2013-09-03, 10:03
Medlem
Har det alltid stått "Topp bloggare" på Emmas blogg eller är det vi som hjälpt till med det :S
Citera
2013-09-03, 12:20
Medlem
Hyperexiums avatar
Ska bara skriva några korta rader.

Jag lämnar denna tråden.

Det finns ett dolt budskap i mitt sista inlägg på sid 330. Spekulera hur mycket ni vill utifrån den dolda detaljen angående om jag verkligen peppat Berny till att skriva sin eventuellt kommande bok. Ibland är sanningen varken svart eller vit. Ibland är det också logiskt för mig att vara neutral till det extrema.

Adjö

Citera
2013-09-03, 13:14
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyperexium
Jag lämnar denna tråden.

Du och dina välformulerade, rationella, kärnfulla och inte alls verbalt inkontinenta inlägg kommer att bli oerhört saknade. Oerhört.

On topic: Såg att någon har kommenterat på Elisas blogg om att hon diskuteras igen på skvallerbloggen. Hon är just nu antagligen helt röd i ansiktet av att hålla sig från att gå dit och kommentera igen.
Citera
2013-09-03, 13:26
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dodelijk
Har det alltid stått "Topp bloggare" på Emmas blogg eller är det vi som hjälpt till med det :S

Jag hoppas verkligen inte det. Hon verkar ha fått fler likes på sistone också (är det så de får betalt? Ett omtjatat "klick på hjärtat"= 1 spänn typ). Fast det kan ju också bero på att hon pratar om hur bra hon är på att "deepa" killar (med throat felstavat tio gånger). Det är en flytande linje mellan glamour och ren porr, bevisligen.
Citera
2013-09-03, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Wow, vill DU verkligen var den som spekulerar i dubbla identiteter? Du skapade ditt konto i augusti och har sedan dess enbart skrivit i denna tråden. Vi andra har haft våra konto sedan flera år tillbaka och har skrivit flera hundra inlägg i diverse trådar.

Seriöst, kryp tillbaka till stenen du kröp fram under jävla imbecill. "Pluggar psykologi", på komvux då eller? Hahahahaha. Bara folk som ljuger känner ett behov att vifta med sin "höga utbildning" när argumenten tryter.

Ojdå, så arg man kan bli!

Jag har aldrig viftat med någon hög utbildning utan enbart sagt jag ska förhöra mig med min psykologiprofessor eftersom jag studeerar psykologi och finner ämnet intressant. Men då du anser mig "vifta med hög utbildning" säger det fasktiskt en del om dig själv då du faktiskt projicerar din tankegång på mig. Så tack, men som du själv säger spelar utbildningen inte mer roll än att jag har en professor att höra med i ämnet.

Sen ser man tydligt hur flera här kör både dubbel och möjligtvis trippelkonton. Det skrivs likadant och ryggdunkas hejvilt. Åsikter som går ryggdunkarna emot ogillas. Intressant.

Och med tanke på din aggressiva ton, gissar jag även på att du vet att jag har en poäng. Men, nu fick du mig att OT:a här, så.. Men det verkar ju okej att OT:A med tanke på hur mycket off topic det snackas i denna tråd och spekukeras i användares identiteter utan att någon gör något åt det, så det är väl i sin ordning då.

Vad gäller mitt konto, har jag som sagt följt tråden en längre tid och nu bestämt mig för att yttra mig.
Och som vanligt hackas det på dem som går ryggdunkandet emot. Först var det Zezka, (jodå, jag läste den biten också) och däremellan flertalet som försökte komma in och stoppa mobbningen och nu är det mig. För så fort någon går emot era åsikter, vilka går ut på att tala så illa ni kan om Berny, börjas det. Mycket intressant gruppdynamik, som någon uttryckte det.

Dodelijk: Finner du mina inlägg irriterande behöver du ju inte läsa dem. Jag får stå ut med dina och de andras och det funkar åt båda hållen, så att så är det.

Men jag håller med er om Emma. Hon är säkert en trevlig tjej men hon har inte implantat utan trycker bara upp brösten och jag ogillar den typen av bloggande hon sysslar med. Känns högst opassande och förstår inte riktigt varför hon sysslar med det, sådana tjejer kan enkelt få arbete i någon klädaffär vilket ger bra betalt. Handels ger runt 200 kronor i timmen om helgerna exempelvis, bra lön om hon kan jobba helger vilket väl går bra då hon inte har barn och hon slipper vika ut dig. Om hon förståss inte tjänar något annat på sina utvik, en känd psykolog sa en gång. "Man gör ingenting man inte tjänar något på." Kan vara för att bättra på självförtroendet. Men då går hon bet, självförtroende startar alltid med sig själv då det kommer inifrån. Att få höra man är sexig och snygg av andra, hjälper bara tillfälligt. Mia Törnblom skrev några bra böcker om detta, kanske kunde vara något för vederbörande? "Självkänsla nu" om jag minns rätt.

Hyperexium: Tråkigt, kommer sakna dig.
Senast redigerad av Pajnispung 2013-09-03 kl. 13:34.
Citera
2013-09-03, 13:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Ojdå, så arg man kan bli!

Jag har aldrig viftat med någon hög utbildning utan enbart sagt jag ska förhöra mig med min psykologiprofessor eftersom jag studeerar psykologi och finner ämnet intressant. Men då du anser mig "vifta med hög utbildning" säger det fasktiskt en del om dig själv då du faktiskt projicerar din tankegång på mig. Så tack, men som du själv säger spelar utbildningen inte mer roll än att jag har en professor att höra med i ämnet.

Sen ser man tydligt hur flera här kör både dubbel och möjligtvis trippelkonton. Det skrivs likadant och ryggdunkas hejvilt. Åsikter som går ryggdunkarna emot ogillas. Intressant.

Och med tanke på din aggressiva ton, gissar jag även på att du vet att jag har en poäng. Men, nu fick du mig att OT:a här, så.. Men det verkar ju okej att OT:A med tanke på hur mycket off topic det snackas i denna tråd och spekukeras i användares identiteter utan att någon gör något åt det, så det är väl i sin ordning då.

Vad gäller mitt konto, har jag som sagt följt tråden en längre tid och nu bestämt mig för att yttra mig.
Och som vanligt hackas det på dem som går ryggdunkandet emot. Först var det Zezka, (jodå, jag läste den biten också) och däremellan flertalet som försökte komma in och stoppa mobbningen och nu är det mig. För så fort någon går emot era åsikter, vilka går ut på att tala så illa ni kan om Berny, börjas det. Mycket intressant gruppdynamik, som någon uttryckte det.

Dodelijk: Finner du mina inlägg irriterande behöver du ju inte läsa dem. Jag får stå ut med dina och de andras och det funkar åt båda hållen, så att så är det.

Haha, du är verkligen usel på att analysera människor och situationer. Kan man ta en vild gissning att du kom in på din kurs genom arbetslivserfarenhet?
Citera
2013-09-03, 13:40
Medlem
Kom igen, Pajnispung. Ditt "bevis" för dubbelkonton är att folk har liknande åsikter? Hur vet du förresten att det inte gömmer sig ett helt gäng professorer och psykiatrer i den här tråden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in