Citat:
Ursprungligen postat av
Kardnialvokal
Wow, vill DU verkligen var den som spekulerar i dubbla identiteter? Du skapade ditt konto i augusti och har sedan dess enbart skrivit i denna tråden. Vi andra har haft våra konto sedan flera år tillbaka och har skrivit flera hundra inlägg i diverse trådar.
Seriöst, kryp tillbaka till stenen du kröp fram under jävla imbecill. "Pluggar psykologi", på komvux då eller? Hahahahaha. Bara folk som ljuger känner ett behov att vifta med sin "höga utbildning" när argumenten tryter.
Ojdå, så arg man kan bli!
Jag har aldrig viftat med någon hög utbildning utan enbart sagt jag ska förhöra mig med min psykologiprofessor eftersom jag studeerar psykologi och finner ämnet intressant. Men då du anser mig "vifta med hög utbildning" säger det fasktiskt en del om dig själv då du faktiskt projicerar din tankegång på mig. Så tack, men som du själv säger spelar utbildningen inte mer roll än att jag har en professor att höra med i ämnet.
Sen ser man tydligt hur flera här kör både dubbel och möjligtvis trippelkonton. Det skrivs likadant och ryggdunkas hejvilt. Åsikter som går ryggdunkarna emot ogillas. Intressant.
Och med tanke på din aggressiva ton, gissar jag även på att du vet att jag har en poäng. Men, nu fick du mig att OT:a här, så.. Men det verkar ju okej att OT:A med tanke på hur mycket off topic det snackas i denna tråd och spekukeras i användares identiteter utan att någon gör något åt det, så det är väl i sin ordning då.
Vad gäller mitt konto, har jag som sagt följt tråden en längre tid och nu bestämt mig för att yttra mig.
Och som vanligt hackas det på dem som går ryggdunkandet emot. Först var det Zezka, (jodå, jag läste den biten också) och däremellan flertalet som försökte komma in och stoppa mobbningen och nu är det mig. För så fort någon går emot era åsikter, vilka går ut på att tala så illa ni kan om Berny, börjas det. Mycket intressant gruppdynamik, som någon uttryckte det.
Dodelijk: Finner du mina inlägg irriterande behöver du ju inte läsa dem. Jag får stå ut med dina och de andras och det funkar åt båda hållen, så att så är det.
Men jag håller med er om Emma. Hon är säkert en trevlig tjej men hon har inte implantat utan trycker bara upp brösten och jag ogillar den typen av bloggande hon sysslar med. Känns högst opassande och förstår inte riktigt varför hon sysslar med det, sådana tjejer kan enkelt få arbete i någon klädaffär vilket ger bra betalt. Handels ger runt 200 kronor i timmen om helgerna exempelvis, bra lön om hon kan jobba helger vilket väl går bra då hon inte har barn och hon slipper vika ut dig. Om hon förståss inte tjänar något annat på sina utvik, en känd psykolog sa en gång. "Man gör ingenting man inte tjänar något på." Kan vara för att bättra på självförtroendet. Men då går hon bet, självförtroende startar alltid med sig själv då det kommer inifrån. Att få höra man är sexig och snygg av andra, hjälper bara tillfälligt. Mia Törnblom skrev några bra böcker om detta, kanske kunde vara något för vederbörande? "Självkänsla nu" om jag minns rätt.
Hyperexium: Tråkigt, kommer sakna dig.