Citat:
Ursprungligen postat av
Bananrepublikan
Spelar det nån roll om det är uttryckt när det ändå blir utfallet med att jämställa en neger med en vit, en neger kommer aldrig att bli lika produktiv som en vit och kommer således alltid ha en underlägsen ställning. Det enda sättet blir då att vingklippa den vite, d v s beröva den vite att självförverkligas. Anti-vitism och människoförnekelse.
Din åsikt och den är långt ifrån min.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bananrepublikan
Läs inte Aftonbladet för ofta, det märks att du följer deras tankekontrollerande när det enda alternativet till tidtypisk extremism är liberalism och allt som inte är liberalism är våldförespråkande extremism.
Läser aldrig aftonbladet då jag inte pallar sådant trams. Jag läser lokalmedia endast + diverse vänstertidningar som t.ex. arbetaren och brand. Tror nog aldrig SvP har nämnts i någon av de tidningarna med undantag för lokaltidningen som haft en notis när de etablerade sig.
Alla mina åsikter om SvP kommer från diskussioner med deras medlemmar på flashback.
Att SvP tar ställning mot politiskt våld grundar jag i partiledarens senaste utspel då han skrev en insändare om det. Tror inte jag behöver länka för det känner ni nog till. Sedan att de själva ägnar sig åt politiskt våld grundar jag på hembesöket de gjorde som slutade med att en SvP-sympatisör nästan miste livet. Även medborgargardet så var det ju ett antal SvP-medlemmar inblandade.
Att den liberala feminism gjort sitt intåg hos SvP grundar jag delvis i tråden som behandlar om feminism infiltrerat den nationella rörelsen. Även i en insändare i realisten där det diskuteras.
https://www.realisten.se/2013/08/29/fram-for-fler-kvinnliga-forebilder/
Och mitt sista påstående utgår jag främst av Radio Framåt där en kille gick ut med att han var "counter-jihadist". Tror det var Söderman men jag lyssnar knappt alls på deras program så jag kan inte kolla upp det. Sedan kan man ju även ta en titt på hur SD utvecklats genom åren och där ser man tydliga likheter mellan SD och SvPs utvecklingar.
Det är knappast aftonhoran som ligger bakom mina åsikter om SvP utan helt enkelt diskussionerna med er här på flashback.
Citat:
Ursprungligen postat av
-Wasteland-
Precis. Sådana där typer är inte bara rasförnekare utan människofientliga överhuvudtaget. Om alla människor har samma värde så innebär det att vi alla ligger på samma rännstensnivå som pedofiler och mördare. Det är väl för att vänsterpatrasket och deras kreolarmé inte ska känna sig mindervärdiga antar jag; RastaSkinDyslexi har ju själv uppgett att hans enda prestation i livet är att springa runt och slita ned hederliga svenskars flaggor och uppmuntra till judebolsjevikiskt våld mot svenskar i deras eget land.
Nu handlar ju tråden om SvP och inte mej. Men visst jag är väl "rasförnekare" så det är inget jag tar illa upp av då det inte finns några olika människoraser. Jag anser att alla människor ska födas med samma förutsättningar. Folk som blir pedofiler och mördare har ju uppenbarligen sett till att de inte kommer få samma förutsättningar som andra människor. Jag har gjort bra mycket mer än att bränna flaggor i mitt liv och uppmanar knappast till någon bolsjevism då det är helt annan politik eller någon judendom för den delen då jag är ateist och tar avstånd från all religion. Har aldrig uppmanat mot något våld mot någon på grund av dennes etnicitet utan de enda jag uppmanar till våld emot är nationella och överklassen.