2013-09-02, 21:45
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Trodde Soran skulle vara med i cirka en halvtimme. Nu har det snart gått 2h!

Han satt väl med hela jävla kvällen förra året?
2013-09-02, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadwolfzor
Yes, ett riktigt inavlat släkte det där. Hur går det med Mata till PSG?

Inte hört något men jag tittar iofs bara till Sky Sports lite då och då.
Medlem
snillet_1s avatar
Men vem fan bryr sig om Liverpool...
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheBunk
Mata inte trollet. Han sitter hemma och tuggar fradga hemma i tonårsrummet över att många svenskar har en djup relation till engelsk fotboll sen flera decennier. Man ska tydligen bara skriva om Bale och Real, trots att det känts klart i en månad.
Snarare du som tuggar fradga över lilla Arsenal och deras 0 CL titlar.

Hala Madrid!

I övriga länder så skrivs det bara om Real idag bara i lilla svennebanan land man skriver om annat, inte konstigt att svennar suger på fotboll och bara kan köra långbollar. Svennar gillar inte ens att se på svenne fotboll, därför ni inte kollar på Allsvenskan...
2013-09-02, 21:48
Medlem
elefantbajs2100s avatar
Sanogo, Flamini, Özil och Viviano är alltså Arsenals fönster. Vi ska inte förvänta oss något mer enligt John Cross.

Jag ger det, Godkänt med minus på kanten.

Det pratades om "någon världsspelare" och "par andra klass-värvningar i 20m£ vägen". Det blev en riktig jävla världsspelare, visst, men lite på fel position. Oh de andra värvningar uteblev ju.
2013-09-02, 21:48
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Snarare du som tuggar fradga över lilla Arsenal och deras 0 CL titlar.

Hala Madrid!

I övriga länder så skrivs det bara om Real idag bara i lilla svennebanan land man skriver om annat, inte konstigt att svennar suger på fotboll och bara kan köra långbollar. Svennar gillar inte ens att se på svenne fotboll, därför ni inte kollar på Allsvenskan...

Du var mig en väldigt bitter och sorglig filur.
2013-09-02, 21:49
Medlem
B-Dawks avatar
Knappt någon riktigt stor transfer har blivit helt bekräftad ännu. Tänker alla vänta tills absolut sista stund och att det blir allmänt kaos om två timmar?
2013-09-02, 21:51
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elefantbajs2100
Sanogo, Flamini, Özil och Viviano är alltså Arsenals fönster. Vi ska inte förvänta oss något mer enligt John Cross.

Jag ger det, Godkänt med minus på kanten.

Det pratades om "någon världsspelare" och "par andra klass-värvningar i 20m£ vägen". Det blev en riktig jävla världsspelare, visst, men lite på fel position. Oh de andra värvningar uteblev ju.

Vi är ju definitivt kort på mittbackar, även när Vermaelen är tillbaka. Hade gärna sett förstärkning där. Samtidigt har jag dålig koll på juniorerna. Sagna har ju gjort det bra i mitten och kanske kan Bellerin kliva in på högerbacken om så skulle krävas. Wenger känner sin trupp, men vi får hoppas att det inte blir så mycket skador som vi är vana vid...
2013-09-02, 21:52
Medlem
Varför skulle Mata gå till psg? Det är bättre om han går till Liverpool som är en mycket större klubb
2013-09-02, 21:52
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Men vem fan bryr sig om Liverpool...
HEY respektera serieledarna
2013-09-02, 21:53
Bannlyst
Redknapp plockar in ännu en gammal adept. Den här gången är det Assou-Ekotto
2013-09-02, 21:54
Medlem
antonaugustssons avatar
Hörde jag nyss att Boateng tagit bort sin bild på honom och Özil!?!?!? vad betyder detta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in