2013-06-13, 15:11
Medlem
Toivonen till Norwich?

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2013/06/13/4045906/psv-striker-toivonen-considers-norwich-switch?ICID=HP_BN_1

"When quizzed about a possible move to Carrow Road, he told Sky Sports: "I really do not know - what I have at home is not the right TV channels. I only have Canal Digital, so I have not seen a Premier League match this year. So I can tell you very little about Norwich City.
"

"I have already said that it is an interesting competition, the Premier League, but it is about what the club is all about. That plays an important role. I do not like too many high balls."

Senast redigerad av DaGoose 2013-06-13 kl. 15:13.
2013-06-13, 15:11
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JR1
Var kommer dessa uppgifter ifrån?
Priset enligt Guardian, KDB nämndes inte på Chelsea's hemsida och Leverkusen har signat någon annan som ersättare.
2013-06-13, 15:16
Medlem
thatis7tisshows avatar
Små skeptisk till värvningen av Schurrle, speciellt med De Bryune som nu ryktas bort. Tror och hoppas dock att han stannar, Mourinho sa ändå att han tänker behålla De Bruyne och Lukaku. Det som oroar mig är att klubben tänker annorlunda, inte ens säkert att Mourinho ens ville ha Schurrle... Dortmund kommer hugga nu, med all rätt.

Dock passar Schurrle nog in ganska bra i Mous taktik, kontra.

Kommer bli en intressant sommar, minst sagt.
Senast redigerad av thatis7tisshow 2013-06-13 kl. 15:29.
2013-06-13, 15:23
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Priset enligt Guardian, KDB nämndes inte på Chelsea's hemsida och Leverkusen har signat någon annan som ersättare.

Den som värvats är sydkoreanen Heung Min Son från Hamburger SV, honom har du väl hört talas om?. Han får kontrakt till 2018. Detta enligt klubbens hemsida;
http://www.bayer04.de/b04-deu/de/_site_index.aspx

Tråkigt för HSV, men väntat.

Där står också att genom denna värvning så kunde förhandlingarna med Chelsea angående André Schürrle avslutas. Inget nämns om KDB.
2013-06-13, 15:35
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Den som värvats är sydkoreanen Heung Min Son från Hamburger SV, honom har du väl hört talas om?. Han får kontrakt till 2018. Detta enligt klubbens hemsida;
http://www.bayer04.de/b04-deu/de/_site_index.aspx

Tråkigt för HSV, men väntat.

Där står också att genom denna värvning så kunde förhandlingarna med Chelsea angående André Schürrle avslutas. Inget nämns om KDB.
Visst har jag hört talas om honom, det jag försökte framföra var att en ersättare hade värvats, vem det var spelade i sammanhanget ingen större roll. Dock helt klart en bra affär av Leverkusen, det återstår att se om inte går vinnande ur det här.
2013-06-13, 15:40
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Visst har jag hört talas om honom, det jag försökte framföra var att en ersättare hade värvats, vem det var spelade i sammanhanget ingen större roll. Dock helt klart en bra affär av Leverkusen, det återstår att se om inte går vinnande ur det här.
På vilket sätt är det en bra affär för Leverkusen?
Son har då inte varit i närheten lika bra som Schürrle förra säsongen.

Eller var det den ekonomiska biten du menade?
2013-06-13, 15:57
Medlem
Smirmats avatar
Ifrån Ronaldos officiella Facebook sida.

"All the news about my renewal with Real Madrid are false."
2013-06-13, 16:03
Avslutad
Liverpool Echo rapporterar att Liverpool trappar upp jakten på trion,Tiago Ilori, Henrik Mkhitaryan och Luis Alberto.

Någon som har koll på Ilori och Alberto, Sporting Portugal samt Sevilla?
2013-06-13, 16:04
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat

Om han nu skulle lämna Real så går nog klubben all in på Bale.
2013-06-13, 16:05
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat

Går att tolka på olika sätt. Jag tycker personligen att det är idiotiskt att gå med något sånt, förmodligen vill han sätta press på Real Madrid.
2013-06-13, 16:05
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
På vilket sätt är det en bra affär för Leverkusen?
Son har då inte varit i närheten lika bra som Schürrle förra säsongen.

Eller var det den ekonomiska biten du menade?
Jag tänkte mest på en kombination av dessa, jag följer visserligen inte Bundesliga så ofta som jag skulle vilja (mest pga att jag bor i Australien, inte lätt att se många matcher härifrån) men från det jag har sett så tror jag att Son kan bli en fullgod ersättare för Schurrle allt eftersom, dessutom tjänar de ett par miljoner på det hela.

När du ändå är här, vad tycker du om Schurrle? Han verkar vara väldigt polariserande, å ena sidan så ska han enligt statistiken ha missat flest lägen i Europa, å andra sidan så har han ett fullt godkänt facit poängmässigt och verkar vara en väldigt motiverad spelare. Vem skulle du välja på en kant mellan KDB och Schurrle? Öppen fråga för alla som följer tysk fotboll mycket egentligen, många chelsea-supportrar verkar vara ganska skeptiska till transfern.
2013-06-13, 16:38
Medlem
thatis7tisshows avatar
*Puh*

http://www1.skysports.com/football/news/11668/8773636/Transfer-news-Chelsea-confirm-deal-to-sign-Andre-Schurrle-from-Bayer-Leverkusen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in