2013-09-02, 11:03
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Jag hittar lite mått och gott i tråden av vad man kan göra på GTA V.

Men det vore kul att få reda på enbart fakta av vad man kan göra i Gta 5.
Till exempel, klättra i träd, köpa horor, peka finger åt folk... med mera..

Vad vet ni om sånt här?

Du kommer kunna köpa tjänster av prostituerade, köpa aktier, köpa fastigheter osv ... peka finger tror jag man kan göra. Har för mig att jag läste det men är osäker.
2013-09-02, 11:34
Medlem
Medves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Du kommer kunna köpa tjänster av prostituerade, köpa aktier, köpa fastigheter osv ... peka finger tror jag man kan göra. Har för mig att jag läste det men är osäker.

Kommer man ha sitt egna gäng då?
2013-09-02, 12:14
Medlem
ItsNeverLupuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Lyssnade lite på de olika previews:en för radion som de slängt upp på Newswire och kollade också igenom den läckta soundtrack-listan. Personligen är jag besviken.

Det var väl några av mina klagomål, jag utesluter dock inte att jag kommer att ändra mig när väl spelet släpps. Alla låtar har inte läckt och det kanske finns en del skatter som väntar på att upptäckas. Men som det ser ut nu är det rena skämtet, speciellt i jämförelse med de fullkomligt briljanta soundtrack:en i Vice City och San Andreas.

Enligt Rockstar skulle 240 låtar vara med. Läckan var väl på max 100? Men som den ser ut nu så hoppas jag också på mer rock.
2013-09-02, 12:44
Medlem
Citat:
Lyssnade lite på de olika previews:en för radion som de slängt upp på Newswire och kollade också igenom den läckta soundtrack-listan. Personligen är jag besviken.

Det var väl några av mina klagomål, jag utesluter dock inte att jag kommer att ändra mig när väl spelet släpps. Alla låtar har inte läckt och det kanske finns en del skatter som väntar på att upptäckas. Men som det ser ut nu är det rena skämtet, speciellt i jämförelse med de fullkomligt briljanta soundtrack:en i Vice City och San Andreas.

Hoppas dom kör på lite äldre rock som AC/DC Metallica osv. Hoppas även på en house radiokanal eller ja en kanal som spelar elektroniskmusik.
2013-09-02, 16:29
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Den fan-gjorda kartan i 3D, ganska najs
https://sketchfab.com/show/b8b2c6e8630545f69fb58006d687fbb0
2013-09-02, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C

Vad är det för nice med att titta på en FANGJORD karta?! gå och gör något vettigt istället.
2013-09-02, 17:30
Medlem
LnZs avatar
Radio preview från Rockstar själva!

https://soundcloud.com/rockstargames
2013-09-02, 18:17
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:

Jag gillar det jag hittills har lyssnat på. Riktig bra vibbar, speciellt West coast kanalen, en liten SA känsla där.
2013-09-02, 18:23
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C

Jag får den inte att funka
2013-09-02, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Den var inte allt för mycket att se heller så
2013-09-02, 18:27
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Det är en vanlig vägkarta med upphöjda kullar/berg. Inget att se, riktigt värdelöst.
2013-09-02, 18:54
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katjoff
Vad är det för nice med att titta på en FANGJORD karta?! gå och gör något vettigt istället.

Du verkar inte vara medveten om hur mycket tid och energi folk har lagt på att kartlägga allt vi har sett i trailers och screenshots. Du kan käka en bajsmacka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in