2013-09-02, 14:16
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Måste säga att det är det bästa jag gått på!!! Helt underbart prepp enligt mig. Men som sagt ingen barnlek att använda detta prepp. Vissa får ju riktiga problem med psyket av tren. Gäller nog att man är en stabil person som vet vem man är...

MVh

Ja den har många fina sidor. Men man känner ju också precis det du nämnde i slutet.

"Gäller nog att man är en stabil person som vet vem man är".

Hade inte velat varit mig själv för något år sen och gått på denna. Hade blivit katastrof. Hade garanterat blivit våldsammare än jag redan var..

Men det är med hat kärlek i alla fall ett solklart favorit prepp för mig. Sån jävla blås i den, sen att man dedicerar gör det inte mindre roligt. Tiden på gymmet är så underbar så det är obeskrivligt.

Mvh
Senast redigerad av ChuckyOne 2013-09-02 kl. 14:23.
Citera
2013-09-02, 18:15
Medlem
decabolls avatar
byta orala mot inject

Ligger just nu på testo p 150mg eod, oxar 50mg ed, dboll 30mg ed, men sedan jag slängde in orala har jag märkt av krig i magen och dålig matlust, funderade på att byta ut dom orala till injects, men vad? Går om nån vecka över på testo e är det tänkt. ( för att slippa vara en vandrande nåldyna )

vad tror ni om npp? Eller är det bättre med vanlig deca? Samt ett prepp till, men kan inte bestämma mig för vad, tips tack! (Målet är att bygga kvalitets massa)
Citera
2013-09-02, 18:18
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av decaboll
Ligger just nu på testo p 150mg eod, oxar 50mg ed, dboll 30mg ed, men sedan jag slängde in orala har jag märkt av krig i magen och dålig matlust, funderade på att byta ut dom orala till injects, men vad? Går om nån vecka över på testo e är det tänkt. ( för att slippa vara en vandrande nåldyna )

vad tror ni om npp? Eller är det bättre med vanlig deca? Samt ett prepp till, men kan inte bestämma mig för vad, tips tack! (Målet är att bygga kvalitets massa)

Testo och deca låter toppen! Tror nog du kommer bli så nöjd så
Citera
2013-09-02, 18:31
Medlem
decabolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proteinftw
Testo och deca låter toppen! Tror nog du kommer bli så nöjd så

Ja, fast jag hatar att man måste vänta så länge innan Decan börjar kicka, så kör nog npp och prop, sen byter ja proppen mot enhante och slänger in lite cutmix.

Altså testo e 500mg e5d, npp 150/200mg?, cutstack 100mg eod, verkar det vettigt?
Citera
2013-09-02, 18:33
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av decaboll
Ja, fast jag hatar att man måste vänta så länge innan Decan börjar kicka, så kör nog npp och prop, sen byter ja proppen mot enhante och slänger in lite cutmix.

Altså testo e 500mg e5d, npp 150/200mg?, cutstack 100mg eod, verkar det vettigt?

då blir det testo e, testo p, mast p, tren a och npp.
Lite många prepp?

Har du mycket erfarenhet?

Skulle kört 500mg testo e4d, 200mg npp eod, bulkat ett tag och sen gå över helt till cutstack på deff
Citera
2013-09-02, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Angående depression så titta i tråden om aas (sticky) och leta efter hur preppen påverkar psyket. Testo tex påverkar psyket POSITIVT, fast du får en lashbackeffekt när det går ur kroppen.

Angående lederna så bör du nog ta det lite lugnt och köra strikt så går det bra. Det är oftast när du ökar för snabbt och kör ostrikt det blir ett problem. Att bryta av dem lär du inte göra, men du kan få alla möjliga skador om du har för bråttom och kommer från inaktivitet. Kanske vänta lite med att kura?

Angående pumparna, köper du från samma ställe så passar dom säkert, men visst finns det olika storlekar och kopplingar, tex gängade och koniska som inte passar ihop.
Jepp, börjar fundera på testo nu - och kanske lägger av med min antidepressiva när jag sätter in teston och lägger tillbaka den 1 vecka innan jag går av.

Men strunt samma! Nu: om jag köper nålar och pumpar från Madman, och sedan väljer en pump (p g a ekonomi) av dessa:
25G kanyl 0,50 x 25 mm, Orange
23G kanyl 0,60 x 25 mm, Blå (Vanligast)
21G kanyl 0,80 x 40 mm, Grön (uppsugnings nål)

Jag kommer välja den gröna. Är det säkert att den passar med hans nålar/pumpar?
Citera
2013-09-02, 21:10
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beulenpest
Jepp, börjar fundera på testo nu - och kanske lägger av med min antidepressiva när jag sätter in teston och lägger tillbaka den 1 vecka innan jag går av.

Men strunt samma! Nu: om jag köper nålar och pumpar från Madman, och sedan väljer en pump (p g a ekonomi) av dessa:
25G kanyl 0,50 x 25 mm, Orange
23G kanyl 0,60 x 25 mm, Blå (Vanligast)
21G kanyl 0,80 x 40 mm, Grön (uppsugnings nål)

Jag kommer välja den gröna. Är det säkert att den passar med hans nålar/pumpar?
Är det inte billigare att köpa via apoteket?
Citera
2013-09-02, 21:14
Medlem
Skallpan2s avatar
Jag personligen hade bytt ut det mot tren+eq.
Hoppas du kommer fram till något beslut!
Kör hårt
Citera
2013-09-02, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lhukinen
Är det inte billigare att köpa via apoteket?
Det får man inte utan läkarutlåtande.

Och kan du svara på frågan?
Senast redigerad av Beulenpest 2013-09-02 kl. 21:39.
Citera
2013-09-02, 21:45
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beulenpest
Det får man inte utan läkarutlåtande.

Och kan du svara på frågan?
dumjävel det får man visst.
Citera
2013-09-02, 21:54
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallpan2
Jag personligen hade bytt ut det mot tren+eq.
Hoppas du kommer fram till något beslut!
Kör hårt

Ja tren eq vore något vet dock inte hur erfaren du är. tren är inte för nybörjare!
Citera
2013-09-02, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
dumjävel det får man visst.
Den h här är listad som viktig tråd och i den står det att:

Citat:
4. Att fylla 1 ml lösning i en 1 ml-spruta är svårt, därför rekommenderar jag att man använder en 2 ml-spruta om man vill injicera en milliliter hormonlösning. (För att få köpa sprutor/kanyler på apoteket, behöver man ett hjälpmedelsrecept från en läkare.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in