2013-09-01, 14:07
Medlem
MajkyMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fez
Testo som testo. Inga problem alls.

Tack för svar
Citera
2013-09-01, 14:28
Medlem
Hur skulle en första kur på 50mg tren-a ed rampat till 100mg ed (50,50,75,100) med 200mg test-e e5d vara? Är f.ö 19år med snart 4års träning bakom mig. Alternativt 75mg test-p eod och 100mg tren-a ed. Hur ont det gör m.m är inte en faktor som spelar en stor roll i detta läget.
Senast redigerad av MadMaze 2013-09-01 kl. 14:37.
Citera
2013-09-01, 16:22
Medlem
kofotleifs avatar
Frågar åt en vän (ja den där "vännen" nu igen - men personligen ligger AAS 5 år framåt i tiden för mig, minst)
Han vill ha en oral nybörjarkur för att spränga lite barriärer samt öka i volym.

Man 20-25 år
Inga medicinska problem.
15-20% kroppsfett (ej uppmätt)
Vet inte hur hans kosthållning är men hans rena resultat är bra så jag antar att den är bra.
Vill köra oralt trots att jag påpekat fördelarna med stick för honom.

Det jag rekommenderade honom är Dboll, 20/50, en morgon och en innan träning, träningsfria dagar samma tid som han annars tränar.

PCT? Är det ens nödvändigt? Sa att han kunde köpa en nolvadex och ha som "reserv".

Är inte direkt jättepåläst även om jag ibland lurkar lite i kurrapporterforat, så det skulle vara kul med lite synpunkter och åsikter, trots allt inte min egen kropp det handlar om.

(Hade aldrig kört oralt förutom som blast i en större kur när (inte om ) jag själv sätter mig i AAS-träsket.)
Citera
2013-09-01, 16:58
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadMaze
Hur skulle en första kur på 50mg tren-a ed rampat till 100mg ed (50,50,75,100) med 200mg test-e e5d vara? Är f.ö 19år med snart 4års träning bakom mig. Alternativt 75mg test-p eod och 100mg tren-a ed. Hur ont det gör m.m är inte en faktor som spelar en stor roll i detta läget.

Lite saftigt att kasta in tren i din först kur, på det så är det ett djävla stickande ed och e5d. Ska du absolut köra redan nu istället för att vänta ett par år så kör testo e 250mg e3d så får du en bra första kur utan en massa strul.
Citera
2013-09-01, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kofotleif
Frågar åt en vän (ja den där "vännen" nu igen - men personligen ligger AAS 5 år framåt i tiden för mig, minst)
Han vill ha en oral nybörjarkur för att spränga lite barriärer samt öka i volym.

Man 20-25 år
Inga medicinska problem.
15-20% kroppsfett (ej uppmätt)
Vet inte hur hans kosthållning är men hans rena resultat är bra så jag antar att den är bra.
Vill köra oralt trots att jag påpekat fördelarna med stick för honom.

Det jag rekommenderade honom är Dboll, 20/50, en morgon och en innan träning, träningsfria dagar samma tid som han annars tränar.

PCT? Är det ens nödvändigt? Sa att han kunde köpa en nolvadex och ha som "reserv".

Är inte direkt jättepåläst även om jag ibland lurkar lite i kurrapporterforat, så det skulle vara kul med lite synpunkter och åsikter, trots allt inte min egen kropp det handlar om.

(Hade aldrig kört oralt förutom som blast i en större kur när (inte om ) jag själv sätter mig i AAS-träsket.)

klart som fan pct är nödvändigt.
finns det en bra anledning till att skippa någonting som är väsentligt för hypofysens återhämtning......
Citera
2013-09-01, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Lite saftigt att kasta in tren i din först kur, på det så är det ett djävla stickande ed och e5d. Ska du absolut köra redan nu istället för att vänta ett par år så kör testo e 250mg e3d så får du en bra första kur utan en massa strul.
Varför är det saftigt att ha tren som en första kur? Menar du att jag är fysiskt för ung? Isåfall kan jag nog hålla med om att det är lite saftigt.
Citera
2013-09-01, 23:10
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadMaze
Varför är det saftigt att ha tren som en första kur? Menar du att jag är fysiskt för ung? Isåfall kan jag nog hålla med om att det är lite saftigt.

För att det är det absolut värsta preppet psykiskt.
Citera
2013-09-02, 09:32
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
För att det är det absolut värsta preppet psykiskt.

Den är ingen leksak. Fan va sjukt det är med tren. Går på den nu. Har sån jävla hat kärlek till den så det finns inte. Fy fan går inte jämföra med något annat.. Är en helt annan kaliber med helt andra baksidor.. Det är en prövning..

Mvh
Citera
2013-09-02, 09:44
Medlem
1. Någon som har lust att ranka olika preparat gällande hur dåligt man brukar må? Jag har nämligen psykiska problem (depression/ångest; MEN jag tänker kura oavsett så svara inte "kura inte" ... ni gör bara en god gärning om ni säger vilken som ger minst psykiska problem.

Jag menar orala nybörjarprep då de är billigast.

2. Detta med Winstrol och styrka och svagare leder ... min situation är: jag har varit stor och stark, men inte tränat ett skit på typ 6 månader och innan dess så tränade jag väldigt sporadiskt i 6 månader ... d v s 12 månader utan kontinuerlig träning.

Jag har tidigare varit relativt stark i vissa övningar (t ex militärpress 90x3 superstrikt), och då pallade ju mina leder det. Har mina leder(eller brosk eller skelett eller vad det nu är: jag vet inte, men ni fattar vad jag menar).

Min fråga lyder: har mina leder försvagats under tiden jag inte har tränat (att de har försvagats en del är en självklarhet, men massa och styrka försvinner väl snabbare?), så att jag kan råka bryta av någon armbågsled eller liknande, om jag kör winstrol och ökar väldigt snabbt i styrka nu då jag har muskelminne o s v?
Citera
2013-09-02, 10:36
Medlem
En sak till! Angående injects.

Hur vet man att de nålar, pumpar och kanyler man införskaffar passar ihop? Kanylen måste väl vara i samma storlek som pumpen i toppen och nålen i botten?

Men jag fattar ingenting. Jag har sökt men hittar ingen guide till hur allt det här fungerar.
Citera
2013-09-02, 11:45
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beulenpest
1. Någon som har lust att ranka olika preparat gällande hur dåligt man brukar må? Jag har nämligen psykiska problem (depression/ångest; MEN jag tänker kura oavsett så svara inte "kura inte" ... ni gör bara en god gärning om ni säger vilken som ger minst psykiska problem.

Jag menar orala nybörjarprep då de är billigast.

2. Detta med Winstrol och styrka och svagare leder ...

Min fråga lyder: har mina leder försvagats under tiden jag inte har tränat (att de har försvagats en del är en självklarhet, men massa och styrka försvinner väl snabbare?), så att jag kan råka bryta av någon armbågsled eller liknande, om jag kör winstrol och ökar väldigt snabbt i styrka nu då jag har muskelminne o s v?

Citat:
Ursprungligen postat av Beulenpest
Hur vet man att de nålar, pumpar och kanyler man införskaffar passar ihop? Kanylen måste väl vara i samma storlek som pumpen i toppen och nålen i botten?

Angående depression så titta i tråden om aas (sticky) och leta efter hur preppen påverkar psyket. Testo tex påverkar psyket POSITIVT, fast du får en lashbackeffekt när det går ur kroppen.

Angående lederna så bör du nog ta det lite lugnt och köra strikt så går det bra. Det är oftast när du ökar för snabbt och kör ostrikt det blir ett problem. Att bryta av dem lär du inte göra, men du kan få alla möjliga skador om du har för bråttom och kommer från inaktivitet. Kanske vänta lite med att kura?

Angående pumparna, köper du från samma ställe så passar dom säkert, men visst finns det olika storlekar och kopplingar, tex gängade och koniska som inte passar ihop.
Citera
2013-09-02, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckyOne
Den är ingen leksak. Fan va sjukt det är med tren. Går på den nu. Har sån jävla hat kärlek till den så det finns inte. Fy fan går inte jämföra med något annat.. Är en helt annan kaliber med helt andra baksidor.. Det är en prövning..

Mvh

Måste säga att det är det bästa jag gått på!!! Helt underbart prepp enligt mig. Men som sagt ingen barnlek att använda detta prepp. Vissa får ju riktiga problem med psyket av tren. Gäller nog att man är en stabil person som vet vem man är...

MVh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in