2013-09-02, 10:22
Medlem
Autoziones avatar
De uppdaterade tydligen inställningarna samtidigt som de fixade med hierarkin, man kan inte ha ett helt stängt Crew. Det man kan göra är att antingen ha det helt öppet som vi har det nu eller att man måste be om en invite för att få gå med.
Citera
2013-09-02, 11:59
Medlem
Känns som man hoppar in lite sent, men blev medlem 71.
Socialclub: BnWicked.
Konsol: xbox360
På boxen heter man BN I WiCK3D och äger ett headset
Citera
2013-09-02, 12:06
Medlem
Vet att det är lite tidigt att skriva men hur ser det ut för ett PC Crew? För antar att det en en stor andel FBare som kommer att köpa och lira på PC med.
Citera
2013-09-02, 14:03
Medlem
MuchA1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlux
Vet att det är lite tidigt att skriva men hur ser det ut för ett PC Crew? För antar att det en en stor andel FBare som kommer att köpa och lira på PC med.

R* har fortfarande inte kommit ut med någon som helst information om ett PC-släpp..
Citera
2013-09-02, 15:59
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuchA1
R* har fortfarande inte kommit ut med någon som helst information om ett PC-släpp..
Det betyder inte att man inte kan diskutera ämnet. Dom har inte sagt något om PC än men av tidigare erfarenheter och att R* har sagt att dom kommer satsa på online-delen och den kommer utvecklas och bli större med åren vilket garanterar PC-release för GTA V.
Citera
2013-09-02, 16:44
Medlem
Jo, men ett "invite only" crew är väl i praktiken ett stängt crew?

Hur som haver så satt jag och studerade R* screenshots som blivit släppta, vi fick ju idén med t.ex "Crewkläder" när vi kör online osv. Man kan nästan tro att R* lyssnat på oss.

Jackan passar perfekt för att bemärka oss och göra ett namn i GTA Online's kriminella kretsar.
Jag presenterar Feud F.C (Flashback Crew) Jacket
http://postimg.org/image/vst1hgni3/
Citera
2013-09-02, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlux

Eftersom vi inte skulle dela upp Crewet i ett 360 & PS3 Crew, så ser jag ingen anledning i att skapa ett PC Crew, iallafall inte i början.
Citera
2013-09-02, 17:11
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater

Hur som haver så satt jag och studerade R* screenshots som blivit släppta, vi fick ju idén med t.ex "Crewkläder" när vi kör online osv. Man kan nästan tro att R* lyssnat på oss.

Jackan passar perfekt för att bemärka oss och göra ett namn i GTA Online's kriminella kretsar.

Haha fan va kungligt! Helt perfa
Citera
2013-09-02, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuchA1

Om du läser mitt inlägg igen så ser du att jag skrev att det kanske var för tidigt att skriva om det. Men som sagt, är aldrig dumt att diskutera om det. Har ju inte släppts till ps3 eller xbox än och dom diskuterar det.
Citera
2013-09-02, 17:41
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater

Den blir riktigt nice att använda i strider mot andra Crews, men när det gäller de stora bankrånen då är det Neil Mccauleys kostym från Heat som gäller
Citera
2013-09-02, 18:14
Medlem
Viches avatar
Kunde inte motstå frestelsen och gick även jag med i crewn på social club (Nick: Satoki100).

Ser riktigt fram emot detta då jag tror det kommer bli riktigt bra, men är helt förstående ifall mitt väldigt sena intåg avvisas =)
Citera
2013-09-02, 18:46
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viche
Kunde inte motstå frestelsen och gick även jag med i crewn på social club (Nick: Satoki100).

Ser riktigt fram emot detta då jag tror det kommer bli riktigt bra, men är helt förstående ifall mitt väldigt sena intåg avvisas =)
Det är klart du skall vara med, välkommen till vårt Crew! Vilken konsol kör du på, vi börjar bli många som kör PS3 nu, Xbox-lägret skulle behöva få in fler hängivna representanter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in