2013-09-01, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Menar du spelare till Arsenal från Real Madrid? Tottenhams karusell har redan rullat. Finns nog något fynd man kan göra från Real Madrids frysbox nu.

Di Maria och Özil tänker jag främst på.

Precis. Det mesta tyder ju på att Baledealen hakade upp andra affärer. Real ville inte sälja innan man gjort klart med Bale. Det behöver inte betyda att spelarna går till Arsenal, men det är ju rätt troligt att Real nu gör sig av med någon/några spelare. Typ Di Maria och Özil ja, men kanske även Benzema.
2013-09-01, 20:17
Medlem
snillet_1s avatar
Och nu skall Real och Milan vara överens angående Kaká enligt Sky Italia.
2013-09-01, 20:18
Medlem
Kaka och Coentrao kan jag köpa då de är överflödiga. Di Maria vill jag gärna ha kvar, men jag har förståelse ifall han blir såld. Men Özil? det är i mina ögon en av världens bästa spelare, och han är väldigt viktig för Real. Nej nej, jag ber till gudarna att han stannar.
2013-09-01, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Och nu skall Real och Milan vara överens angående Kaká enligt Sky Italia.

Det och Bale till Real Madrid måste enligt mig varit sommarens största icke hemligheter eller vad man säger.

Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Kaka och Coentrao kan jag köpa då de är överflödiga. Di Maria vill jag gärna ha kvar, men jag har förståelse ifall han blir såld. Men Özil? det är i mina ögon en av världens bästa spelare, och han är väldigt viktig för Real. Nej nej, jag ber till gudarna att han stannar.

Di Maria känns överflödig nu, men bara jag som är skeptisk till han i engelska ligan? Özil har ni bra ersättare till redan, samt Real måste nog få in lite deg efter jättesumman man la på Bale.
2013-09-01, 20:20
Medlem
kratans avatar
Enligt Sky Sports går summan upp till £85 mille och blir världens dyraste spelare genom tiderna medan andra menar att summan är €90 och att han inte blir världens dyraste spelare.
Medlem
£86m alltså, enligt Sky & Greg Stobart som trots att han jobbar för Goal väldigt bra insyn i Spurs m.fl. Real verkar dock vilja läcka rykten om lägre summa för att hålla Cristiano nöjd, men det är transferrekord det handlar om.
Medlem
Spurs bekräftar enligt på sin officiella hemsida att Bale lämnar. På tiden att denna fars får ett slut nu, det har varit mycket tröttsamt att följa.

Önskar honom lycka till och tackar och bockar för vad allt han gjorde i Tottenham.
2013-09-01, 20:21
Medlem
OG-lovers avatar
Fan vad drag det blev här inne då. Ska bli spännande att se vad som händer kring Real spelarna som har ryktats dra om Bale kommer. Kommer nog bli en underhållande kväll och morgondag. Nästan så att man kan plocka fram lite popcorn.

Väntar fortfarande på det officiella priset för Bale. Slår han transfer-rekordet tro?
2013-09-01, 20:22
Bannlyst
Skaplig utveckling på Bales Tottenham karriär, var väl under en period dom inte vann en enda gång med han i startelvan sen till detta målskytt av rang och bär laget på sina axlar.
Medlem
snillet_1s avatar
Dylan Fahy ‏@dylan_fahy 24s

Real Madrid will sell Kaká for free and the player will sign a two-year deal at #Milan as an agreement has been reached say Sky Italia.

Ok. Kaká är lite äldre och sämre men får man honom gratis så är det ju ingen större baksida med en sådan affär.
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kratan
Enligt Sky Sports går summan upp till £85 mille och blir världens dyraste spelare genom tiderna medan andra menar att summan är €90 och att han inte blir världens dyraste spelare.
Och i svenska kronor blir £85M = 870 Miljoner, €90M = 787 Miljoner

870 eller 787.. det är frågan, Nästan 100 miljoner i skillnad.
2013-09-01, 20:23
Medlem
kratans avatar
Snacka om att Ancelotti får lyxproblem nu...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in