2013-09-02, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Måste hålla med.
Hur kan du veta det redan? Tänk om Bale öser in mål och gör en jätte säsong för Real Madrid? Jag fattar inte varför alla tror att Bale kommer misslyckas, Ancelotti är inget dum huvud, uppenbarligen tror Ancelotti att Isco och Bale kommer ta Real till en högre nivå än vad Özil gjorde.
2013-09-02, 23:47
Medlem
Många negrer utanför Emirates nu. Blir det nått mer, eller är Özil den sista för fönstret?
Medlem
MoogBeats avatar
I Aftonbladets uppesittarkväll kablas bilder på jublande fans ut efter att Özil har signats. Dock är alla fans i bild negrer. Motbjudande.
Medlem
wootens avatar
Ok att Özil lämnar Madrid med tanke på bales pris. Men för det vrakpriset? Det som förvånar mig är att Madrid inte fick ut mer på auktionen. Tidspress?
2013-09-02, 23:48
Medlem
LYrexos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Hur kan du veta det redan? Tänk om Bale öser in mål och gör en jätte säsong för Real Madrid? Jag fattar inte varför alla tror att Bale kommer misslyckas, Ancelotti är inget dum huvud, uppenbarligen tror Ancelotti att Isco och Bale kommer ta Real till en högre nivå än vad Özil gjorde.

Bale köptes för ett jävla överpris medan Özil köptes för ett bra pris.
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Tänker mer på pengarna som betalas och vad man får för det. Tror inte Bale kommer misslyckas, men svårt att sia något om det nu, samma gäller Özil.
Medlem
Niva hatar verkligen Arsenal...
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
I Aftonbladets uppesittarkväll kablas bilder på jublande fans ut efter att Özil har signats. Dock är alla fans i bild negrer. Motbjudande.
Gå och lägg dig.

Verkar som att Everton ror hem Barry. Öppnar för Fellaini till United!
2013-09-02, 23:49
Medlem
zizacons avatar
Alltså helt ärligt Özil måste väl vara åtminstone topp-3 offensiva mittfältare i världen? Mourinho höll honom om den bäste minns jag, men vilka skulle vara bättre - utan att lyfta in spelare från andra positioner.
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Gå och lägg dig.

Verkar som att Everton ror hem Barry. Öppnar för Fellaini till United!
Hey det är 11min kvar på fönstret.
Bannlyst
Citat:
Lugn, Perez gav oss Bale, Perez tar en chansning att det var värt att göra sig av med Özil för att få Bale. Vem vet, det kanske visar sig vara helt rätt? Tänk om Real vinner titeln och CL och Bale gör en jätte säsong? Vi vet inte ännu om detta var en dålig eller bra affär för Real.
Nu när jag har lugnat mig och tänkt över truppen igen så kan det ändå bli bra

http://lineupbuilder.com/?sk=2s7 Med Illara, Jese, Morata, Pepe m.m på bänken
2013-09-02, 23:50
Medlem
NirvanAs avatar
Kommer Özil starta första matchen efter landslagsuppehållet eller måste han tränas och spelas in i laget och systemet först?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in