2013-08-31, 19:28
  #421
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Kan någon förklara Gina Dirawis storhet för mig? Hon ställer frågor till folk och verkar sedan inte speciellt intresserad av svaret. Hon verkar inte ens trevlig. Jävla ungdjävul. Nonchalant och spelad överlägsenhet. JagSkiterVälIErAttityd...
Hur fan kan hon få hålla på, är hon släkt med, eller har hållhake på någon?

Nej, det går inte förklara. Hon är en obegåvad djävla ungdjävel av för tillfället rätt ras. Men nu ska vi kanske vara snälla. Tidningarna skriker ut på förstasidorna att ungdjävuln var magsjuk i går
Citera
2013-08-31, 22:20
  #422
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Nej, det går inte förklara. Hon är en obegåvad djävla ungdjävel av för tillfället rätt ras. Men nu ska vi kanske vara snälla. Tidningarna skriker ut på förstasidorna att ungdjävuln var magsjuk i går

Hon är mer eller mindre alltid sjuk när hon ska leda något program. Hade hon inte skavsår som blev infekterad och ledde till blodförgiftning, fick "värsta feber" (42 grader enligt henne själv) och ledde semifinalerna i eurovision/körde försnacket i eurovisionfinalen?

Sen kastar man iväg ett pris till henne för bästa kvinnliga programledare. Snacka om att få hjälp att bygga sitt varumärke. Hon lär säkert bli tillfrågad att leda Allsång på Skansen.
Citera
2013-08-31, 23:09
  #423
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Ett tag så trodde jag att det var jag som hade missat något. Jag har ju trots allt bara sett henne några korta stunder. Antingen så har jag bytt kanal, eller helt enkelt slagit av teven när jag råkat se henne. Jag blir ju arg när jag ser henne. Omogen norrländska!
Men det måste ju bero på något. Det är ju omöjligt att göra karriär med den där attityden. "Hej jag kommer från Sundsvall och spelar barnsligt överlägsen."
Men då får du ta hand om melodifestivalen så att du kommer att tro att du verkligen är överlägsen!
Så går det inte till, det måste bero på något
Citera
2013-09-01, 01:43
  #424
Medlem
Sankaras avatar
Gina Dirawi har haft en spikrak karriär sedan 2009. Hon är otroligt duktig, speciellt om man beaktar att hon är blott 22 (!) år gammal. Bara att säga lycka till, hon har börjat bra.

Tror ni man får vara med i Radiohjälpen, leda Melodifestivalen (nästan x2, ledde timman före tidigare i vår) bli årets kvinnliga programledare två år i rad, vara högaktuell för att ta över Allsång på Skansen mm, mm, bara på grund av ett libanesiskt ursprung?
Citera
2013-09-01, 10:08
  #425
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sankara
Gina Dirawi har haft en spikrak karriär sedan 2009. Hon är otroligt duktig, speciellt om man beaktar att hon är blott 22 (!) år gammal. Bara att säga lycka till, hon har börjat bra.

Tror ni man får vara med i Radiohjälpen, leda Melodifestivalen (nästan x2, ledde timman före tidigare i vår) bli årets kvinnliga programledare två år i rad, vara högaktuell för att ta över Allsång på Skansen mm, mm, bara på grund av ett libanesiskt ursprung?
En modern variant av kejsarens nya kläder är det vi bevittnar när det gäller Gina. Bara det att hon stup i ett är sjuk så fort hon ska sända nåt större evenemang säger väl allt om hur vettigt det är att hon ska anlitas till sånt.
Citera
2013-09-01, 10:21
  #426
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sankara

Tror ni man får vara med i Radiohjälpen, leda Melodifestivalen (nästan x2, ledde timman före tidigare i vår) bli årets kvinnliga programledare två år i rad, vara högaktuell för att ta över Allsång på Skansen mm, mm, bara på grund av ett libanesiskt ursprung?

Ja. Speciellt om man är tokvänster och anti-Israel/USA.
Citera
2013-09-01, 11:13
  #427
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Ja. Speciellt om man är tokvänster och anti-Israel/USA.
JAG är åt vänster och jag gillar fan inte det där!
Citera
2013-09-02, 07:07
  #428
Medlem
Willy-45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sankara
Tror ni man får vara med i Radiohjälpen, leda Melodifestivalen (nästan x2, ledde timman före tidigare i vår) bli årets kvinnliga programledare två år i rad, vara högaktuell för att ta över Allsång på Skansen mm, mm, bara på grund av ett libanesiskt ursprung?
I Tok-Sverige är det en fullständigt tillräcklig merit..
Citera
2013-09-02, 10:45
  #429
Medlem
kanelipullas avatar
hmm.. gillar inte henne! Plus att hon svär enormt mycket i TV! Att använda ordet "fan" och "jävla".. och skit i varje mening är såå oprofessionellt och omoget beteende! Varför visar hon ingen respekt för dom gamla och barnen som kanske tittar. Har absolut inget över för denna Gina! usch.. ta bort henne från TV!
Citera
2013-09-02, 10:47
  #430
Medlem
kanelipullas avatar
Och sen kan man ju fråga sig om hon har sålt sin själ till Djävulen? Pågrund utav all framgång!
Citera
2013-12-17, 10:40
  #431
Medlem
Celerons avatar
Och givetvis utses denne extremt överskattade människa som programledare till grammisgalan. Skulle vara intressant att höra motiveringen till detta val. Hennes tidigare insatser är ju inte mycket att hurra för tycker jag. Men hon passar väl in i tidens politiskt korrekta mall med sin bakgrund och utseende. Något som hon för övrigt själv är mycket medveten om. Sedan är hon också en av de som har en väldig "fingertoppskänsla" för vad som anses korrekt att tycka och reagera över offentligt.
Citera
2013-12-25, 01:15
  #432
Medlem
1: Random blattebrud med rätt åsikter
2: Bo i Sverige bland svennar med mindervärdeskomplex
3: Lägg upp tråkiga skämt på youtube
4: ?
5: Bli en utav de mest anlitade yngsta kvinnorna inom media. Profit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in