2013-05-14, 21:18
Medlem
fostroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clean-Cut-Kid
Och hur kan du veta det om det enda du gjorde var att som hastigast reflektera över hennes utseende och lika snabbt döma henne för det?

Hennes brist på talang och dåliga omdöme har jag tidigare tagit del av. Idag hade jag ljudet avstängt och koncentrerade mig följaktligen på hennes yttre.
Citera
2013-05-15, 20:09
Medlem
Pinsamt SVT, att förolämpa svenska befolkningen med Gina, skulle vi tro att hon kommit dit på personliga kvalifikationer.
Ännu en gång visar hon sin arroganta ghetto stil mot allt och all.

Antar att hon passar in när röda matta rullas ut vid ingången och man ser Rosengårdsliknande byggnader i bakgrunden.
Citera
2013-05-18, 22:05
Medlem
bratemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanctissimus
Just nu hatar jag mitt liv, menar Gina Dirawi. ligger på sjukhus med dropp men ingen diagnos ännu.

aftonbladet 6 Maj

Det är ju humor att
1) Artikeln ligger på Nöje(sbladet)
2)" – Hon har haft influensan, och mår influensajobbigt."

En vanlig vettig människa hade väll inte lagt in sig på sjukhus med dropp för influensan?
Jag åkte då fan till jobbet och fick kötta på ändå, annars hade jag inte haft råd med hyran.
Citera
2013-05-19, 14:07
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WithGod
Försöker du vara rolig eller?

Hon har givits dessa möjligheter enbart på grund av sin bakgrund. Det finns 100000 svenska kvinnor i hennes ålderspann som skulle klara jobbet bra. Men dom har den dåliga hudfärgen vit och hetsar inte mot judar.

Och inte heller en farfar som varit imam i Sundsvall....
Citera
2013-05-21, 21:43
Medlem
Facebacks avatar
Blivit lite tjock tycker jag..
Citera
2013-05-22, 09:26
Medlem
Svenskodlats avatar
Enligt Carina Berg (manuset iaf) är Gina mega-begåvad...
Citera
2013-07-26, 13:55
Medlem
TimothyMcVeighs avatar
Stackars stackars Gina som nu känner sig så kränkt efter det att bögen Gardell har twittrat nedlåtande om Ramadan. Det är bara att ta fram popcornskålen och betrakta spektaklet från sidlinjen när bögar och muslimer hamnar i luven på varandra. Varenda tidning skriver om det så ni får söka efter artikeln själva.
Citera
2013-07-26, 17:08
Medlem
lilla Gina håll din käft nu, inse att hoppar du på Gardell så hoppar du på fel motståndare. Han uttrycker väl bara det alla känner. Finns väl ingen som gillar muslimer & islam??
Citera
2013-07-26, 19:31
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axet
lilla Gina håll din käft nu, inse att hoppar du på Gardell så hoppar du på fel motståndare. Han uttrycker väl bara det alla känner. Finns väl ingen som gillar muslimer & islam??

Gina gillade inte skämtet och har väl rätt att hoppa på vem hon vill. Det finns ju nästan två miljarder muslimer runt om i världen så det finns en hel del som diggar islam.

Som svar på kritiken ska Gardell skriva en artikel om detta. Ska bli intressant att läsa...
Senast redigerad av Reggie Hamond 2013-07-26 kl. 19:35.
Citera
2013-07-26, 19:40
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Gina gillade inte skämtet och har väl rätt att hoppa på vem hon vill. Det finns ju nästan två miljarder muslimer runt om i världen så det finns en hel del som diggar islam.

Som svar på kritiken ska Gardell skriva en artikel om detta. Ska bli intressant att läsa...
Varför skall det bli intressant att läsa? Vi vet ändå hur det skall sluta. Som alltid enas de ständigt kränkta och försonas i ett gemensamt hätskt utfall mot den tråkiga vita kristna heterosexuella mannen.
Citera
2013-08-30, 14:45
Medlem
Celerons avatar
Håller med fostrom och Brottarbyxan i det omdöme om Gina Dirawi som förekommer i deras inlägg lite tidigare i den här tråden.

Läser nu att Gina Dirawi i år åter är nominerad till priset för "Bästa kvinnliga programledare" i tv-galan Kristallen. Ett pris som hon tydligen vann förra året. Detta visste jag inte eftersom jag inte haft något intresse av denna "gala". Annars vill man bara utbrista något i stil med "Vad är det för fel på folk ??".Då det faktiskt är de som röstar fram vinnarna. Eller är detta faktiskt också en liten "fingervisning" om att många tycks rösta på Dirawi utifrån etnicitet ??.

Och som om detta inte vore nog, så är en av själva galans programledare, ja ni har förmodligen redan gissat: Gina Dirawi.

Intressant förresten hur hon i mitt tycke ändrat sitt språk. Från att ha pratat ren svenska med en ganska tydlig mellansvensk/norrländsk dialekt, hon kommer ju från Sundsvall, till något som väl ska likna någon slags street-smart, storstads, förorts,-svenska. Med instuckna amerikanska slangord eller t.o.m hela meningar på engelska. Varför kan man undra ??.

En annan sak som jag noterar är att hon direkt är "på hugget", när det gäller något med muslimer, som det så kallad "hijabuppropet" som hon blixtsnabbt meddelade sitt deltagande i och visade en bild på sig själv iklädd slöja. Eller när Jonad Gardell drog ett skämt om heltäckande klädsel. Då kom det grov kritik från henne direkt. Annars har hon ju blivit varnad av SVT för att haft en text eller om det var en rekommendation på sin blogg till en judefientlig bok/skrift.

Slutligen är detta replikskifte en riktig klassiker. När en turkisk journalist under melodifestivalen frågade henne: Do you like Turkey ?? till vilket hon svarade (översatt till svenska) : Ja, kalkon är gott.
Senast redigerad av Celeron 2013-08-30 kl. 14:48.
Citera
2013-08-31, 17:05
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Kan någon förklara Gina Dirawis storhet för mig? Hon ställer frågor till folk och verkar sedan inte speciellt intresserad av svaret. Hon verkar inte ens trevlig. Jävla ungdjävul. Nonchalant och spelad överlägsenhet. JagSkiterVälIErAttityd...
Hur fan kan hon få hålla på, är hon släkt med, eller har hållhake på någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in