2013-09-01, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutmust
Självklart. Afghanen luktar illa.
Har du träffat en afghan? Eller är det hunden afghan du menar?
Jag träffar dagligen helt vanliga svenskar som luktar gammal fylla och svett ,
bara att åka kommunalt eller stå i en kö.
Citera
2013-09-01, 02:39
Medlem
ihelps avatar
Skicka hem han för att han är inte en sekund under 65 och för att han dragit på med en riktigt jävla rövarhistoria.

Men blir nog ondödigt, tjockisen där kommer troligen gifta sig med honom om de skickar hem honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Korrektfia
Har du träffat en afghan? Eller är det hunden afghan du menar?
Jag träffar dagligen helt vanliga svenskar som luktar gammal fylla och svett ,
bara att åka kommunalt eller stå i en kö.

Japp din morsas fitta luktar.
Citera
2013-09-01, 02:42
Medlem
Andykaufmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandhunden
Sandnegern får väl bo i öknen där han hör hemma. kanske dags att bygga upp sitt eget jävla land istället för att komma hit som någon jävla lycksökare. Vi har tillräckliga problem med den typen här som det är.

Och vilka jävla talibaner var det han flydde ifrån? Sist jag checkade så har imperialisterna redan störtat talibanerna. Lycksökaren kan åka hem.

Även om talibanerna inte har den makt de hade tidigare pågår det fortfarande ett krig där borta. De är aktiva och bjuder på motstånd både mot de amerikanska styrkorna och ANA. Hade läget varit stabilt hade amerikanska trupperna börjat dra sig tillbaka vid det här laget, fast istället skickar de över nya trupper dit med jämna mellanrum. Jag känner folk som tjänstgör där.
Såsom han ser ut skulle han få en kula i huvudet ganska snabbt av talibanerna. Tatueringar är emot koranen så han skulle inte vara särskilt populär i något land styrt av sharia.
Senast redigerad av Andykaufman 2013-09-01 kl. 02:44.
Citera
2013-09-01, 02:43
Medlem
Klabbarparn-s avatar
Att en man vandrar genom hela Europa (eller iaf påstår sig ha gjort det) bara för att få komma till Sverige borde ju säga en del om vår invandringspolitik och vilket jävla rykte vi har runtom i världen.

Tack, men nej tack. Han får åka hem igen.
Citera
2013-09-01, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andykaufman
Såsom han ser ut skulle han få en kula i huvudet ganska snabbt av talibanerna. Tatueringar är emot koranen så han skulle inte vara särskilt populär i något land styrt av sharia.

Det är inte vårat problem.
Citera
2013-09-01, 02:52
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korrektfia
Hur är ni funtade som skriver som ni gör? Tänk om någon skrev likadant om er.
Även flyktingar är människor. Med känslor. Människovärde.
Ni har ingen aning om hur det är leva med dödshot i ett krigshärjat land.
Hur ska flyktingar från länder som har ett annat alfabet kunna läsa sig till vilka bidrag som
man kan få i Sverige? Skulle du som skriver kunna be om hjälp i ett arabland när du åker dit
på fylleresa och spelar allan.
Har ni inget annat att göra än att uppträda som rasister så gör det hemma så ingen hör er.
Om du blundar kan du då veta vem som är svensk eller afghan i ett rum där alla är tysta.
Sverige är inte världens socialkontor.
Citera
2013-09-01, 03:05
Medlem
Andykaufmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pez.
Det är inte vårat problem.
Har inte påstått det heller. Förklarade bara hur situationen ser ut där borta för en som inte visste.

Sen håller jag med om att vi inte kan ta in hur många flyktingar som helst i Sverige, men hoppas samtidigt att något land som har råd (och bättre invandringspolitik än Sverige) tar emot honom förutsatt att han försörjer sig själv och beter sig, tills läget i hans land blir stabilt.
Jag hade velat att någon gjorde så mot mig ifall jag befann mig i hans skor.
Senast redigerad av Andykaufman 2013-09-01 kl. 03:13.
Citera
2013-09-01, 03:12
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktlimpa
Har det hänt förut att en "flykting" som har fått avslag, har ändrats så han får stanna efter en snyfthistoria?
Isåfall, vad är chansen att han kommer få stanna eftersom denna snyfthistoria verkar ganska massiv?

Händer i princip efter varje snyfthistoria som Aftonbladet publicerar. Min personliga gissning är att han kommer att ha PUT inom ett halvår.
Citera
2013-09-01, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktlimpa
Aftonbladets nya snyfthistoria - Man som gick genom Europa får inte asyl.

Klart att de ska komma till Sverige! vi är ju världens största avfallskvarn, det är ju här som islamister kan sitta hemma på soffan utan att arbeta en sekund och få massor av pengar samtidigt som Ullenhag bygger en mysig moské åt en där man kan gå ner och träffa likasinnade kamelknullare som vill parasitera på väst världen.
Senast redigerad av Pat.Magroin 2013-09-01 kl. 03:28.
Citera
2013-09-01, 04:19
Medlem
angestlamusiques avatar
Jag förväntade mig inte att se en tatuerad, välfriserad iPhoneägare med fina kläder och svensk flickvän.

Hur många länder passerade han? Så nära som Danmark men han skulle ändå tvunget till Sverige.

Citat:
– Pappa sa att det är det enda land som aldrig kommer att starta krig och att det fanns en bra skola.

Jag är tämligen säker på att en hel del länder Europa passar in på den här beskrivningen. Prova dem.

Citat:
En tatuerare blev så rörd över hans historia att han bjöd på en stor tatuering, som nu sitter på Massiehs vänsterarm.
Men, va? Relevant och seriöst inslag i en asylhistoria.

Aftonbladet gör det igen... Vet inte om det är underhållande eller förargande.
Citera
2013-09-01, 06:10
Medlem
Han ska inte vandra hit. Han ska vandra på det afghanska slättlandet tillsammans med det värdelösa jävla nomadfolk han tillhör.
Citera
2013-09-01, 07:49
Medlem
vågaifrågasättas avatar
Så det verkar som man på invällarverket för en gångs skull inte kunde komma på tillräckligt mycket förmildrande omständigheter för att lyckas få denna karl (närmare 30 helt klart) att stanna och parasitera.

Det är faktiskt nästan synd om honom eftersom han uppenbarligen lagt ner mycket jobb på denna plan, och gjort gedigen research om vart man ska ta sig för att få gratis pengar och dumknullade lätta tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in