2013-08-31, 14:04
Medlem
sckrz-krks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dcpower
Jag hade hoppats på att 5:an skulle utspela sig i Vice City(Miami) Är ett VC fan å uppskattade inte SA lika mycket....

Hoppas F*n inte gängen kommer att finnas med i GTA V , det var en stor anledning till att jag inte gillade SA ,drog tyvärr ner spelkänslan/glädjen en hel del .....

Men jag hoppas för allt i världen att de har skippat just den delen i 5:an... Los Santos/Kalifornien i all ära, Dock så är Vice City/Miami mitt favoritspel tills motsatsen är bevisad
Ett par Ballas gangbangers kommer knappast att vara en match för ditt crew som har automatvapen och tyngre förstärkningsvapen. Om gäng ens finns i GTA V. Dock håller jag med om att Vice City var väldigt najs, synd bara att kartan var så liten.
2013-08-31, 14:30
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Jag hade hoppats på att 5:an skulle utspela sig i Vice City(Miami) Är ett VC fan å uppskattade inte SA lika mycket....

Hoppas F*n inte gängen kommer att finnas med i GTA V , det var en stor anledning till att jag inte gillade SA ,drog tyvärr ner spelkänslan/glädjen en hel del .....

Men jag hoppas för allt i världen att de har skippat just den delen i 5:an... Los Santos/Kalifornien i all ära, Dock så är Vice City/Miami mitt favoritspel tills motsatsen är bevisad

Gäng kommer vara med i spelet. Suck it up.
2013-08-31, 16:26
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:

Hur fan kan man INTE vilja ha gäng i GTA?
2013-08-31, 17:16
Medlem
dcpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Hur fan kan man INTE vilja ha gäng i GTA?
För att jag inte gillar gängen i SA kanske...störande som F*n när man ska göra uppdrag med någon bil så man knappt hinner ut på vägen innan bilen blir skjuten av äcklen till gängmedlemmar!!

Du är ett fan av SA förstår jag... ett spel som är helt klart överskattat, förstår verkligen inte hur det har kunnat vara populärare än VC

Men men 5:an kanske blir ett kanonspel vad vet jag.... får skriva en recension sedan när jag väl har köpt å spelat det.
2013-08-31, 17:30
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
För att jag inte gillar gängen i SA kanske...störande som F*n när man ska göra uppdrag med någon bil så man knappt hinner ut på vägen innan bilen blir skjuten av äcklen till gängmedlemmar!!

Du är ett fan av SA förstår jag... ett spel som är helt klart överskattat, förstår verkligen inte hur det har kunnat vara populärare än VC

Men men 5:an kanske blir ett kanonspel vad vet jag.... får skriva en recension sedan när jag väl har köpt å spelat det.
Tror inte att gängen skjuter på dig, det låter obegripligt att dom skulle skjuta på dig om du spelar som Michael eller Trevor, dom har ingenting med gäng överhuvudtaget att göra.
Till skillnad från san andreas där man öppet var med i ett annat "hood-gäng".
2013-08-31, 17:56
Medlem
Citat:

Ja tror inte att gängen kommer att fungera på samma sätt som i San Andreas. Det kommer att vara mycket bättre i GTA V. Även om ja inte kan förstå hur du kan avsky San Andreas-gängen så mycket.
2013-08-31, 18:44
Medlem
Citat:

Gäng har varit med i alla GTA spel lol var likadant med Haitans i VC
2013-08-31, 18:46
Medlem
dcpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Ja tror inte att gängen kommer att fungera på samma sätt som i San Andreas. Det kommer att vara mycket bättre i GTA V. Även om ja inte kan förstå hur du kan avsky San Andreas-gängen så mycket.
Smaken är som baken vet du Vissa gillar gängskiten i SA andra inte
2013-08-31, 18:56
Medlem
Citat:
Smaken är som baken vet du Vissa gillar gängskiten i SA andra inte

Vad skulle man göra utan gängen? bara gå och döda försvarslösa fotgängare? man måste ha lite action gäng är en stor del i GTA och verkligheten LOL

Hur skulle storyn se ut?
Senast redigerad av Ufc123 2013-08-31 kl. 18:58.
2013-08-31, 19:09
Avslutad
Någon som vet hur spelkontrollen kommer bli? På GTA IV tycker jag den är oerhört sävlig, seg o svampig. Gäller både vid skottlossning men även när du springer rymder eller kör bil. Handbromsen är ju stört omöjlig att bemästra med. (Xbox 360)
2013-08-31, 19:16
Medlem
Skezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jurabergen
Någon som vet hur spelkontrollen kommer bli? På GTA IV tycker jag den är oerhört sävlig, seg o svampig. Gäller både vid skottlossning men även när du springer rymder eller kör bil. Handbromsen är ju stört omöjlig att bemästra med. (Xbox 360)
Håller med dig. Vi kan bara hoppas att Rockstar tagit all kritik från tidigare spelen i beaktande och jobbat på att förbättra dem.
2013-08-31, 19:20
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Undrar om det kommer finnas någon betydande antagonist i det här spelet. Som t.ex. ryssen i IV eller Catalina i III. Känns väl inte riktigt som det än så länge? Kanske att alla tre karaktärerna har varsin fiende men än så länge verkar spelet inte kretsa kring hämnd på samma vis som tidigare.

Citat:
Ursprungligen postat av Naikon
Kanske har frågats 1000 gånger, men kommer det räcka med ett PS3 12GB?
Står ju 8GB som krav, men om man ska ha ett USB-minne till 360 måste det ju vara minst 16GB.

Sorry om det frågats.

Ganska säker på att det där med 16 GB för usb är för att ett 8 GB inte har exakt 8 GB utrymme, så borde inte vara några problem för dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in